Mss beter kijken naar hypnotica ipv benzo en hierbij raad vragen aan je dokter. Iemand die 14 uur slaapt op middel X garandeerd niet dat de ander er amper 4 uur op slaapt... Bij ernstige slaapproblemen (chronische insomnia hier sinds m'n 6de... da's al op 11 dagen na 34 jaar) weet ik dat het experimenteren is (onder toezicht aub, en niet combineren) tot je de juiste sleutel op jouw slot krijgt om je gemakkelijk te laten inslapen en doorslapen. Als je zoiets blijkt gevonden te hebben altijd testen met 2 wekkers, in mijn zoektocht, terwijl het echt blerende sirenes zijn, sliep ik er soms gewoon door tot uren erna zonder ook maar iets gemerkt te hebben.
Zelf ben ik nu heel goed met zolpidem, beste inslaper voor mij. De langer durende nemen meestal hun tijd om te beginnen werken en mijn specifiek probleem is inslapen, niet doorslapen... once I'm gone en niemand maakt me wakker komt het meestal goed, zeker omdat je bij zolpidem anderhalf uur na inname in de meeste gevallen al niet meer onder invloed bent.
Just my 2 cents, het lijkt misschien op magere informatie maar ik denk wel dat het de beste manier is om tot een oplossing te komen voor jouw specifiek probleem, al kan het snel gevonden worden, of is het iets van langere duur om te zien welk medicijn het beste past.
Good luck!