BacingsPen
Badass junkie
Voor zover ik weet, is het alleen schadelijk voor je korte termijn geheugen en dus alleen schadelijk op korte termijn. (al zullen die korte termijngeheugencellen zich nooit meer herstellen zoals ze waren)
Van blowen is algemeen benkend, het is super slecht voor je longen! De schadelijke gevolgen op lange termijn zijn daarom ook longkwalen...
Ik kan me alleen niet voorstellen dat spacecake helemaal NIET schadelijk voor je is. Weet iemand hier meer over? Of heeft het er mee te maken dat men gewoon niet weet of er andere schadelijke gevolgen zijn door het gebruik van wiet?
Van blowen is algemeen benkend, het is super slecht voor je longen! De schadelijke gevolgen op lange termijn zijn daarom ook longkwalen...
Ik kan me alleen niet voorstellen dat spacecake helemaal NIET schadelijk voor je is. Weet iemand hier meer over? Of heeft het er mee te maken dat men gewoon niet weet of er andere schadelijke gevolgen zijn door het gebruik van wiet?

Daar ben ik ongelovelijk slecht in!!! is me veel te precies! Heb eens een wiskunde toets stoned gemaakt, raakte toen onder te toets helemaal in paniek!