Wat is inocital?

Iriana

Newbie
Hoi, mijn vraag is wat is inocitol? Afgelopen zondag zag ik het bankpasje van mn vriend in de
wc liggen, toen ik in zn tas keek zaten daar 2 kleine envelopjes met witte poeder in.
Toen ik ernaar vroeg werd hij kwaad, later vertelde hij dat het ontstekingsremmend en pijnstillend was. hij heeft n.l steeds ontstekingen in zn neus.
Ik heb toch het idee dat dit wat anders is, ik maak me zorgen.
Groetjes, Iriana
 

pascal828

Badass junkie
Je bedoelt vast Inositol, dat is een middel, dat wordt in het kappersgebeuren gebruikt om je haar sneller van te laten groeien, maar in de coke-wereld om mee te versnijden.
Je kunt op internet genoeg vinden over Inositol, maar het is in principe een vitamine-achtige stof.
Dus hij kan het gebruiken of zijn haar sneller van te laten groeien, of hij heeft gewoon coke.
Maar twee kleine envelopjes... ben wel bang dat het coke is.

Veel succes ermee in ieder geval!
 

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Feit dat je z'n bankpasje in de wc vond, is ook erg verdacht. Ik denk ook dat het om coke of evt speed gaat... Vervelend dat ie niet eerlijk tegen je is.

Succes ermee!

n.b. je zou evt nog een piep klein beetje op je tong kunnen leggen... Smaakt het bitter en krijg je een verdoofd gevoel op je tong, dan kun je bijna met zekerheid zeggen dat het hier om een drug gaat.
 

Iriana

Newbie
Bedankt voor jullie reacties, ben ik weer wat wijzer geworden, en ja het waren 2 van die kleine envelopjes of driehoekjes. Ik hoop niet dat ie daar verslaafd aan is, hij heeft ook niet veel geld.
Maar het feit dat ie erover liegt, want het is dus niet ontstekingsremmend en pijnstillend vindt ik heel erg! Ben echt kwaad en weet nog niet hoe ik verder moet..met hem.
 

aapkut

Badass junkie
+verstoppen
+liegen
+neus ontsteking
+bankpas in het toilet
+ 2 envelopjes

hoogst waarschijnlijk coke en wel vaker dan alleen in het weekend denk ik :rolleyes:
 

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
en ik heb ook nog nooit gehoord van ontstekingsremmers in poedervorm die je moet snuiven,heeft je vriend toevallig een Colombiaanse huisarts? dat zou een hoop verklaren..
 

Jan janssen

Bewuste gebruiker
Behandeling met Fluticasone propionate - een ontstekingsremmend middel - onderdrukt zowel de vroege allergische reactie (die direct na blootstelling aan het allergeen ontstaat) als de late allergische reactie (die enkele uren na blootstelling optreedt) en de hyperreactiviteit. Fluticasone is dus een probaat middel. Vanwege bijwerkingen dient dit soort middel echter zoveel mogelijk beperkt te worden.
Een ander middel, Levocabastine (geen ontstekingsremmer, maar een zogenoemd 'antihistaminicum', met een blokkerend effect op histamine in de neus), onderdrukte alleen de vroege allergische reactie, niet de ontsteking van het neusslijmvlies en hyperreactiviteit.

deze remmers dienen nasaal ingenomen te worden :stoned:
----------------------------------------------------------------------------

niks uitsluiten :smoke: maar ik denk dat hij flink aan de pep/sos zit, weinig geld----> sos :rock:
 

knolselderij

Wijs gebruiker
Iriana zei:
Bedankt voor jullie reacties, ben ik weer wat wijzer geworden, en ja het waren 2 van die kleine envelopjes of driehoekjes. Ik hoop niet dat ie daar verslaafd aan is, hij heeft ook niet veel geld.
Maar het feit dat ie erover liegt, want het is dus niet ontstekingsremmend en pijnstillend vindt ik heel erg! Ben echt kwaad en weet nog niet hoe ik verder moet..met hem.

ik ken geen medicijnen die in envelopjes worden voorgeschreven
 

Jan janssen

Bewuste gebruiker
denk ook aan coke :stoned: ik zeg altijd maar zo; 'als de kat van huis is, dansen de muisen op tafel' :grin:















:stoned:
 
Bovenaan