wat is jullie favoriete combo?

Cracker smeren met Nutella en dan nog een laag De Ruyter hagelslag melk er over.

Liefst wel alleen, geen zin in opmerkingen hoe onnodig en slecht het is. Dat weet ik echt wel. Incidenteel natuurlijk.

Ik vind het gewoon lekker 😍😍😍
Je bedoelt die knackebrod crackers toch? Laagje nutella met hagelslag? Voedingswaarde 0 inderdaad. Maar het klinkt niet verkeerd. Die crunch van die cracker, dat laagje chocola, en dan die kleine stukjes chocola op de bovenkant. Dat zou een nieuwe Ben en Jerry moeten worden: Chocolate Knackebrod Hagelslag.

Je bedoelt die knackebrod crackers toch? Laagje nutella met hagelslag? Voedingswaarde 0 inderdaad. Maar het klinkt niet verkeerd. Die crunch van die cracker, dat laagje chocola, en dan die kleine stukjes chocola op de bovenkant. Dat zou een nieuwe Ben en Jerry moeten worden: Chocolate Knackebrod Hagelslag.
Precies knäckebröd crackers en ik heb het bedacht 🤣🤣🤣

Boeit me geen kut @Dirkjan. Ik gun het jou.
Dat is een lieve Zeehond. Ik zal je niet neerknuppelen of tazeren voor je zeehondenbont.
Ik vind die Scandinaviërs altijd zo serieus en die taal is niet te volgen…
Die taal is juist heel makkelijk te volgen als je de taal begrijpt. Het klinkt inderdaad heel raar, heel vragend en met rare klemtonen, maar de grammatica is veel makkelijker dan de Nederlandse. Wist je dat ze geen vervoegingen hebben?

Hier is het allemaal
ik word
Jij wordt
Wij worden
Jullie worden
Wij zijn geweest
Jullie zouden zijn

Daar is het
Ik ben
Jij ben
Wij ben
Jullie ben
Wij ben
Jullie zouden ben

En dan aan de rest van de zin natuurlijk opmaken welke tijd locatie plaats onderwerp etc erin voorkomt, maar dit is toch goud?

Ken je nog van vroeger, die hoerenFransen met hun Je suis, Tu est, I'll est, Nous Sommes, Vous Ette's, I'lls on est bullcrap?

Shit ik ga offtopic. Ik ben clean op het moment maar de combi's die ik heel vroeger nog wel eens deed, als alcoholist zijnde, je net op het randje van aangeschoten/dronken zuipen en dan een lijn coke. Heerlijk. Of blowen in de comedown van XTC, ook heerlijk.

Maar dat was long ago.

Fun fact: De Noren hebben de Æ, de Ø en de Å als extra letter.

Wat dacht je dan van het Cyrillisch alfabet?
Dat heb ik deels onder de knie (gehad).
Ik sprak het redelijk (slechte grammatica, beetje zoals die huis, dat auto etc) maar ik werd bergrepen en kon het ook deels verstaan. Lezen ook een beetje maar schrijven niet.
Ik heb een paar maanden in een Aziatisch land gewerkt/gewoond en een korte taal cursus daar gevolgd.
Ik zo heb een "talen knobbel"

- Niet-serostims (coke, pep, 2-fma bijvoorbeeld) + alcohol
- Psychedelica in de comedown + zeer kleine hoeveelheid cannabis
- Alcohol + tabak + eventueel een beetje cannabis

Eerlijk. Ik weet dat t echt niet kan maar na een beetje sosa ga ik altijd zo graag auto rijden. Ik woon afgelegen en hou me verder netjes aan de regels maar toch s dit in mijn ogen 1 van de leukste 😅

Je kan ook gewoon even met je smikkel keihard de stoeptegels aantikken dan breng je niemand in gevaar en ga je misschien wat nadenken waar je mee bezig bent? Afgelegen of niet het is en blijft onverantwoord rijden onder invloed.

Je kan ook gewoon even met je smikkel keihard de stoeptegels aantikken dan breng je niemand in gevaar en ga je misschien wat nadenken waar je mee bezig bent? Afgelegen of niet het is en blijft onverantwoord rijden onder invloed.
Ben ik volkomen met je eens. Heb dit al geruime tijd vermeden. Ik besefte ook dat onder imvloed rijden een no-go is. Maar toch vond k t vroeger wel verlijdelijk

Wat dacht je dan van het Cyrillisch alfabet?
Dat heb ik deels onder de knie (gehad).
Ik sprak het redelijk (slechte grammatica, beetje zoals die huis, dat auto etc) maar ik werd bergrepen en kon het ook deels verstaan. Lezen ook een beetje maar schrijven niet.
Ik heb een paar maanden in een Aziatisch land gewerkt/gewoond en een korte taal cursus daar gevolgd.
Ik zo heb een "talen knobbel"

@Zeehond , een vroegere werkgever van mij waar ik bijna 15 jaar voor heb gewerkt (logistics, CE chauffeur etc) sprak, schreef en las vloeiend ESPERANTO. Had ie gewoon voor de “lol” geleerd.
Echt gaaf! 😍

Fun fact: De Noren hebben de Æ, de Ø en de Å als extra letter.
Maar wij hebben de korte ei "e" "i" en de lange "ij" of is het een "i-grec" of een psilocybine "u"?

Luisteren die juffen en meesters weleens naar de dingen die ze scholieren laten lezen?

Cracker smeren met Nutella en dan nog een laag De Ruyter hagelslag melk er over.

Liefst wel alleen, geen zin in opmerkingen hoe onnodig en slecht het is. Dat weet ik echt wel. Incidenteel natuurlijk.

Ik vind het gewoon lekker 😍😍😍
Jij weet hoe het leven werkt.
Ik vind de combinatie geroosterd witbrood met 100% pindakaas en de Ruyter hagelslag melk heel lekker! Ook niet echt gezond maar zo goed.

Jij weet hoe het leven werkt.
Ik vind de combinatie geroosterd witbrood met 100% pindakaas en de Ruyter hagelslag melk heel lekker! Ook niet echt gezond maar zo goed.
Die meur van Calvé uit die broodtrommeltjes in het overblijflokaal in de jaren tachtig...

Laatst bewerkt:
LSD + 6-APB 😍👽
En vooral niks met wiet🤮
Hoeveel van elk?

Bij mij was 150 mcg P-LSD en ongeveer 60 mg APB, teveel 'trip' en te weinig 'blij'.

Had eerder nog geen APB gebruikt en erna ook niet. Heb echter nog genoeg.

Laatst bewerkt:
Sowieso GHB + speed. Wat een euforie, energie en ontspanning tegelijk. Goude tijden op de feesten toen. Ongekend rammen.

Terug
Bovenaan