Wat is leuk om te proberen

Porsche69

Experimenterende gebruiker
Heeft iemand suggesties voor een leuke RC. Een middel dat ik leuk met m'n vrienden een keer kan proberen tijdens een feestje of iets dergelijks. Iets wat wellicht een boost geeft MDMA/Cocaine. Ik ben alleen wel op zoek naar een middel dat geen gekke dingen met m'n serotonine doet. Suggesties?:blush:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Doet wel iets met je serotonine maar veel minder dan bijvoorbeeld XTC?

Dat is nog helemaal niet bekend. 3mmc is een rc en daar is nog zeer weinig onderzoek naar gedaan. Men DENKT dat het ietsje minder op serotonine werkt als mdma maar in hoeverre weet niemand.
3mmc valt wel onder de serotonine “slurpers”.
Ook geeft 3mmc een grote belasting op je hart en bloedvaten. Vaatvernauwing etc.

Porsche69

Dat is nog helemaal niet bekend. 3mmc is een rc en daar is nog zeer weinig onderzoek naar gedaan. Men DENKT dat het ietsje minder op serotonine werkt als mdma maar in hoeverre weet niemand.
3mmc valt wel onder de serotonine “slurpers”.
Ook geeft 3mmc een grote belasting op je hart en bloedvaten. Vaatvernauwing etc.
Vind het wel een beetje eng dat het iets met serotonine doet. Echter lees ik wel dat het minder is dan bij XTC. 3-MMC is sowieso niet een middel wat ik vaker wil gebruiken. Lijkt me leuk om 1 avondje te proberen. Een vriend van mij heeft het zojuist in poedervorm besteld. Maar ik heb gelezen dat oraal beter is. Gooi je dan gewoon je lijntje in je mond en dan een slok drinken erachter aan ofzo?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Vind het wel een beetje eng dat het iets met serotonine doet. Echter lees ik wel dat het minder is dan bij XTC. 3-MMC is sowieso niet een middel wat ik vaker wil gebruiken. Lijkt me leuk om 1 avondje te proberen. Een vriend van mij heeft het zojuist in poedervorm besteld. Maar ik heb gelezen dat oraal beter is. Gooi je dan gewoon je lijntje in je mond en dan een slok drinken erachter aan ofzo?
Ik heb geen ervaring met 3mmc. Misschien kan iemand anders antwoorden?

In hoeverre 3mmc minder op serotonine werkt is niet bekend. Misschien wel bijna evenveel of misschien veel minder als mdma. Who knows....

Extase

Bewuste gebruiker

Een vloeitje of capsule is aan te raden i.v.m. aanslag op je tanden, echter zal dit bij een ''shotje'' direct in je keel in een klein beetje frisdrank ook te verwaarlozen zijn.

Ik zelf heb bijv. niet het gevoel dat 3-MMC mijn volledig serotonine uitput, echter is dat natuurlijk lastig te bepalen aan de hand van gevoel of een dip erna..

transformated

Badass junkie
2CB is een leuke en redelijke gemakkelijk te krijgen via dealers.
Voor cocaïne kan je 3-MMC, Dimethocaine of iets van de FMA reeks maar gaat meer naar de speed gevoel.
Voor MDMA kan je altijd 5-APB, 5-MAPB of 6-MAPB.

Ze werken allemaal wel wat op je serotonine maar sommige minder dan de andere. Gewoon de 2-3 maanden regel aanhouden met de rc's ook.

Blauweaap

Badass junkie
En wat dacht je van 3-MMC? Doet wel iets met je serotonine maar veel minder dan bijvoorbeeld XTC?
Ik zou dan zelf gewoon eerder xtc gebruiken dan deze rommel. Bij mij deed het weinig maar ik heb mijn serotonine toen al verneukt zegmaar. Dus kan goed zijn dat het daarom niet veel deed. Als je opzoek bent naar een niet serotonine slurper dan zou ik 3mmc ook maar gewoon afstrepen.

LimburgseBoerin

ik zou gaan voor de 2CB-FLY of 1/4-de van een zegel 1p-LSD ( deze hebben wel een wisselwerking met serotonine maar putten de voorraad niet uit) en ik zou nu zeker niet naar een feest gaan met het virus. Als je iets oppeppend zoekt misschien een betelnootje kauwen (vers, en opgelet , ik zei ééntje of twee want je kunt ook overdoseren op betelnootjes), dat is wel subtieler dan de chemicals maar ik denk veiliger als het sporadisch is .

Laatst bewerkt:

CuriousExplorer

DF-koning
Hoeveel minder serotine het gebruikt, weet ik niet. Moet je daar een antwoord schuldig blijven.

Wat ik wel weet, is dat als je niet overdoseert de katers minder zijn. ( Lees dat toch overal, en heb het zo ervaren.

Blauweaap

Badass junkie
ik zou gaan voor de 2CB-FLY of 1/4-de van een zegel 1p-LSD en ik zou nu zeker niet naar een feest gaan met het virus. Als je iets oppeppend zoekt misschien een betelnootje kauwen (vers, en opgelet , ik zei ééntje of twee want je kunt ook overdoseren op betelnootjes), dat is wel subtieler dan de chemicals maar ik denk veiliger als het sporadisch is .
2cb fly heftiger dan 2cb ?

LimburgseBoerin

Hoeveel minder serotine het gebruikt, weet ik niet. Moet je daar een antwoord schuldig blijven.

Wat ik wel weet, is dat als je niet overdoseert de katers minder zijn. ( Lees dat toch overal, en heb het zo ervaren.
Ja en afgezien van de kater , die 3mmc en al die andere cathinonen daar zit toch een maximale dosis aan je kan niet zo maar naar gelieve lijntjes blijven snuiven als je hart en je aders je lief zijn.

CuriousExplorer

DF-koning
Omschrijf "gekke dingen ".
Dat is net als vragen om drugs die niet schadelijk is...

Als je binnen de perken blijft met de MMC denk ik dat het aan de verwachtingen voldoet van de openingspost.

Maar goed, geen zin in welles/nietes spelletje.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Het is bekend dat 3 en 4-mmc serotonine verbruiken en daarom zou je 2-3 maanden richtlijn in acht moeten nemen.

Subjectieve ervaringen als 'mildere katers' en 'ik denk dat het wel meevalt' slaan natuurlijk nergens op. Daarom vind ik dit een slechte tip.

Het is nog niet bekend hoe veel serotonine beide stoffen verbruiken, mogelijk doet het zelfs meer schade aan je receptoren dan mdma.

CuriousExplorer

DF-koning
Maar hoeveel nou net weet niemand voorlopig.
Met alle respect, maar ik zie posts van jou waar je gaat zeggen dat het serotonine VREET...

Iets langer dan een jaar al. Vorig jaar nog 5 keer andere harddrugs gebruikt maar wel met spijt achteraf. Nu met mezelf afgesproken dat ik eens per 3 maanden wat mag doen.

3-mmc raak ik nooit weer aan in ieder geval.

Als je 2 tot 3 keer per week gebruikt ben je zeker verslaafd. Daar is dit spul absoluut niet voor bedoeld! Het vreet serotonine. Waardoor je op lange termijn ernstige klachten ontwikkelen met jouw mate van gebruik!

Voor de rest laat ik het hier maar bij.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Maar hoeveel nou net weet niemand voorlopig.
Met alle respect, maar ik zie posts van jou waar je gaat zeggen dat het serotonine VREET...

Voor de rest laat ik het hier maar bij.
Met de mate waarmee ik het gebruikte vrat het het inderdaad serotonine weg. Nog meer dan mdma in mijn ervaring. Oftewel het is dus niet aan te raden dit tussen je mdma pauzes door te doen.

Zijn we hier nou echt over aan het discussiëren? Iedereen kan toch bedenken dat dit geen handige optie is.

geflipt

Wijs gebruiker
Zijn we hier nou echt over aan het discussiëren? Iedereen kan toch bedenken dat dit geen handige optie is.
Het is en blijft een rc, die kan je qua veiligheid toch inderdaad niet vergelijken met MDMA?? Als dit een discussie is sta ik aan jouw kant. We weten er gewoon te weinig over, dus meer risico. Punt.

Jari

Belezen gebruiker
Heeft iemand suggesties voor een leuke RC. Een middel dat ik leuk met m'n vrienden een keer kan proberen tijdens een feestje of iets dergelijks. Iets wat wellicht een boost geeft MDMA/Cocaine. Ik ben alleen wel op zoek naar een middel dat geen gekke dingen met m'n serotonine doet. Suggesties?:blush:
5-MeO-MiPT hallucinerende drug en maakte mij heel erg aan t lachen. Heb alleen geen idee of het serotonine slurpt

AcidWarrior

Wijs gebruiker
Cocaïne of white vein Kratom

Porsche69

2CB is een leuke en redelijke gemakkelijk te krijgen via dealers.
Voor cocaïne kan je 3-MMC, Dimethocaine of iets van de FMA reeks maar gaat meer naar de speed gevoel.
Voor MDMA kan je altijd 5-APB, 5-MAPB of 6-MAPB.

Ze werken allemaal wel wat op je serotonine maar sommige minder dan de andere. Gewoon de 2-3 maanden regel aanhouden met de rc's ook.

M'n maten en ik hebben 3MMC besteld. We zijn van plan ongeveer 150MG oraal te gaan innemen. Wat is een goede methode hiervoor? Gewoon dat poeder in je keelgat gooien of het in een vloetje doen en dan doorslikken?

transformated

Badass junkie
M'n maten en ik hebben 3MMC besteld. We zijn van plan ongeveer 150MG oraal te gaan innemen. Wat is een goede methode hiervoor? Gewoon dat poeder in je keelgat gooien of het in een vloetje doen en dan doorslikken?
Denk in een vloetje en dan doorslikken, lijkt me de beste optie om te doen.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Jeetje wat ben ik als lange gebruiker van vanalles en nog wat, toch voorzichtig. Mijn eerste dosis 3mcc was 75mg. Vond ik al lekker en mijn vriendin wist niet wat haar overkwam. maar dat terzijde. Die methode lijkt mij prima inderdaad. Snuiven van 3mmc vind ik persoonlijk maar niks. Wel zou ik persoonlijk altijd beginnen met (te) lage dosissen om je gevoeligheid te testen. Als we het toch over verantwoord gebruik hebben. Wat al lastig is bij een relatief onbekend middel.
Wel veel plezier alvast toegewenst, zal vast gezellig worden :)

Extase

Bewuste gebruiker
Ik heb 3 doseringen geprobeerd., oraal genomen. 3mnd uit elkaar steeds.

100mg deed niets
100mg en na 1.5u nog eens 100mg werkte redelijk.
200mg was nice maar kort, 2a3u.

Ik raad bovenstaande dossisen niet aan btw!
Iedereen is anders.
Vind je eigen sweetspot.

Porsche69

100mg deed niets

Iedereen is anders.
Vind je eigen sweetspot.

Ik zat te denken aan 150mg. En dan na 1 uurtje nog 150mg. Dan duurt het toch nog een uurtje voordat die tweede inkickt. Maar wel vreemd dat je het maar 2/3 uur voelde. Op internet zie ik mensen zeggen die echr 3/5 uren hard gingen.

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Ik zat te denken aan 150mg. En dan na 1 uurtje nog 150mg. Dan duurt het toch nog een uurtje voordat die tweede inkickt. Maar wel vreemd dat je het maar 2/3 uur voelde. Op internet zie ik mensen zeggen die echr 3/5 uren hard gingen.
Na een uur weer bijnemen lijkt mij wat overdreven. Zou eerst eens kijken wat je van die eerste dosis voelt.

CuriousExplorer

DF-koning

100mg deed niets

Iedereen is anders.
Vind je eigen sweetspot.

Was dat oraal of nasaal?
Want een lijn van 200mg is godverdomme groot 😅😁

LimburgseBoerin

ik zou als test 30mg proberen, voor mij was dat al genoeg maar ik ben geen fan van deze stof, ik hou het zakje nog even bij voor de verzamelwaarde maar het voelt vies aan. Andere cathinonen voelen wel nog viezer aan en die gingen na 1 keer proberen door de plee

Bovenaan