wat kan ik combineren met dxm??

cropp

Badass junkie
hooii mensen

ik wil graag komend weekeind lekker gaan trippen en mijn voorkeur gaat uit naar dxm

maar:

ik wil het eigenlijk gaan combineren, wiet en alcohol heb ik al zo vaak er bij gebruikt en al vaak is dat goed gegaan en al vaak is dat fout gegaan

nou zal ik best wel een pilsje drinken en een jointje roken tijdens mijn trip,

alleen ik wil er nog iets bij gebruiken...

hebben sommige mensen hier goede/slechte ervaringen mee??
of tips??
 

TrippyShit

Badass junkie
Ten eerste snap ik niet dat als je 'lekker wilt trippen' dat je dan voor dxm kiest :P Maar goed.
Dxm is zo ver ik weer vrij gevaarlijk om combinatie met andere drugs. Vooral met mdma. Niet doen dus. Als je wilt combineren met tripmiddelen haal dan paddo's of lsd of een 2c ofzo..
 

VidaLoCa

Bewuste gebruiker
DXM is perfect te doen, ik ken het middel nu en ik vind het een fijne drug :).
Ik begrijp niet wat iedereen zo slecht ziet in dxm, ik word er euforisch van enkel heb ik nog nooit getript op dxm dit gaat voor mij niet heb al 800mg binnengehad en niets hallucinaties.

Maar dxm kan je enkel combineren met alcohol en wiet. Maar met MDMA(xtc) of andere aanverwanten (mda, mdea, mccp etc..)
 

cropp

Badass junkie
wiet en alcohol heb ik wel een beetje gezien, ik kreeg de tip poppers maar dan denk ik dat mijn hersencellen al helemaal met bosjes tegelijk sterven

en salvia, op plato 2 of 3

ik zoek eigenlijk iets oppeppends maar ik had ergens op internet gelezen dat ik er vooral geen mdma, opiaten of speed bij moet pakken, misschien een caffeinepilletje??
 

Serenity

Badass junkie
VidaLoCa zei:
DXM is perfect te doen, ik ken het middel nu en ik vind het een fijne drug :).
Ik begrijp niet wat iedereen zo slecht ziet in dxm, ik word er euforisch van enkel heb ik nog nooit getript op dxm dit gaat voor mij niet heb al 800mg binnengehad en niets hallucinaties.

Maar dxm kan je enkel combineren met alcohol en wiet. Maar met MDMA(xtc) of andere aanverwanten (mda, mdea, mccp etc..)

Met die aanverwanten die je noemt is het dus dodelijk ja.
Het is niet écht verstandig om DXm te combineren met iets... Het is best een bitch-middel waardoor je heeel erg op moet passen waarmee je het combineert, het kan dus zomaar even fataal (lees:dodelijk) zijn.
Beter neem je gewoon LSD.
 

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb wel eens gelezen dat iemand dmx met ketamine gebruikte. Hij stond er versteld van hoe goed deze twee samen gingen. Het versterkt elkaar behoorlijk.

DXM en MDMA moet je zowieso niet doen!!!
 

TrippyShit

Badass junkie
Hmm, dat met keta kan wel eens kloppen. Dxm is ook een dissoctief middel toch? Dan zouden deze 2 elkaar idd kunnen versterken zonder verdere erge nadelen denk ik zo..
 

cropp

Badass junkie
Serenity zei:
VidaLoCa zei:
DXM is perfect te doen, ik ken het middel nu en ik vind het een fijne drug :).
Ik begrijp niet wat iedereen zo slecht ziet in dxm, ik word er euforisch van enkel heb ik nog nooit getript op dxm dit gaat voor mij niet heb al 800mg binnengehad en niets hallucinaties.

Maar dxm kan je enkel combineren met alcohol en wiet. Maar met MDMA(xtc) of andere aanverwanten (mda, mdea, mccp etc..)

Met die aanverwanten die je noemt is het dus dodelijk ja.
Het is niet écht verstandig om DXm te combineren met iets... Het is best een bitch-middel waardoor je heeel erg op moet passen waarmee je het combineert, het kan dus zomaar even fataal (lees:dodelijk) zijn.
Beter neem je gewoon LSD.

kijk ik vind lsd heftig en ik vind dxm heftig, en het hoeft ook weer niet TE heftig te worden
 

Doerak

Bewuste gebruiker
Pas op met het combineren van DXM met andere drugs.. Het grootste gevaar van dit grapje is dat je last kunt krijgen van serotoninesyndroom. De lichte vorm kennen we allemaal wel (zweten, grote pupillen, etc.) van (overmatig) MDMA gebruik. Ga je het nou overdrijven, dan kun je ernstiger klachten krijgen en zelfs overlijden. Volg de onderstaande link voor een lijstje (uiteraard onbetrouwbaar van Wikipedia, maar toch..) van drugs die in combinatie gevaarlijk kunnen zijn:

http://en.wikipedia.org/wiki/Serotonin_ ... contribute

Soms is de interactie juist gewenst (denk aan MAOI met paddenstoelen), maar je moet toch echt oppassen in het geval van DXM. Venijnig maar leuk spul.
 

cropp

Badass junkie
ik ben naar de smartshop gegaan voor iets homeopatisch, toen kwam ik terug met e-trip happy cabs, en een of ander ``opiumactig`` ligt tripmiddel waarbij alles mooi en prachtig schijnt te worden, maar er zit nergens een normale gebruiksaanwijzing bij dus weet ik nog niet hoe ik het moet doseren
 

Oom Klaas

Badass junkie
cropp zei:
ik ben naar de smartshop gegaan voor iets homeopatisch, toen kwam ik terug met e-trip happy cabs, en een of ander ``opiumactig`` ligt tripmiddel waarbij alles mooi en prachtig schijnt te worden, maar er zit nergens een normale gebruiksaanwijzing bij dus weet ik nog niet hoe ik het moet doseren

Klikker de Klik!
 

cropp

Badass junkie
Oom Klaas zei:
cropp zei:
ik ben naar de smartshop gegaan voor iets homeopatisch, toen kwam ik terug met e-trip happy cabs, en een of ander ``opiumactig`` ligt tripmiddel waarbij alles mooi en prachtig schijnt te worden, maar er zit nergens een normale gebruiksaanwijzing bij dus weet ik nog niet hoe ik het moet doseren

Klikker de Klik!

jah die had ik zaterdag dus al gedaan, en daarna naar de shop, ik ging zo lekker op de muziek dat ik de muziek werd, maar mijn maat had de hele nacht ritalin zitten snuiven en die was super gaar en voelde zich niet meer chill, hij wou meteen naar huis toen het begon te werken om anderhalve dag te gaan slapen maar was best gezellig
 
Bovenaan