Wat kan ik verwachtten van phenibut ( fenibut )

WeAreThe99%

Bewuste gebruiker
Hallo beste levensgenieters op deze forum,

Ik heb phenibut besteld. Die komt morgen aan.
Kan iemand mij hier meer over vertellen wat dit is en wat je hiermee kan doen.
Wat kan ik hiervan verwachten wanneer ik dit tot in mij neem.
En is het potent genoeg om het uberhaupt in te nemen?
Ik heb wel het één en ander over gelezen. Sommige maken de vergelijking met benzo s'en ghb.
Zelf lijkt mij dat het niet zo potent is als ghb. Waarmee kan ik phenibut qua sterkte mee vergelijken? daar bedoel ik mee,. of het te vergelijken is met een kopje koffie qua sterkte of te vergelijken met de sterkte van thc druppels ( thc druppels voor medicinaal gebruik ) etc.
Of komt het qua sterkte inderdaad in de buurt van een diazepam of een lorazepam?

De downers waar ik bekend mee ben en fors heb gebruikt zijn benzos'/valium, ghb, bruin, alcohol. ( ik ben van deze middelen clean en dat wil ik natuurlijk zo houden alhoewel de craving naar ghb nog steeds aanwezig is na 2 a 3 jaar clean van te zijn. )

Laatst bewerkt:
Mdma light achtig euforisch gevoel dat sociale angsten weg smelt. Perfect voor bv job interviews. Duurt lang voordat het werkt en het houdt ook lang aan. Als je te hoog doseert kan je lang duizelig, misselijk en slaperig worden. Ik vind het lijken op ghb maar minder sterk en veel langer qua duur.

Niet vaker dan 2x per week doen en je zit goed. Zou ook beginnen met 1.2g oraal als je het recreatief wil gebruiken. Je kan altijd omhoog, niet omlaag.

Mdma light achtig euforisch gevoel dat sociale angsten weg smelt. Perfect voor bv job interviews. Duurt lang voordat het werkt en het houdt ook lang aan. Als je te hoog doseert kan je lang duizelig, misselijk en slaperig worden. Ik vind het lijken op ghb maar minder sterk en veel langer qua duur.

Niet vaker dan 2x per week doen en je zit goed. Zou ook beginnen met 1.2g oraal als je het recreatief wil gebruiken. Je kan altijd omhoog, niet omlaag.
Dankjewel voor je bericht.

Treed de tolerantie echt zo snel op wat er verteld word op het internet?

Tussen de 1 gram en 2 gram is dus duidelijk merkbaar? Zou je dit twee dagen achter elkaar kunnen gebruiken of is er een kans dat je de tweede dag er bijna niks meer van merkt?
Heb ik wel vaker gedaan, geen problemen mee gehad. Gewoon niet te vaak doen ivm verslaving gevaar. Zeker nog steeds merkbaar de volgende dag!

Ik vind het vanaf 1.5 pas chil. 1 gram te weinig/subtiel. Soms is 2 gram ook wel lekker!

Heb ik wel vaker gedaan, geen problemen mee gehad. Gewoon niet te vaak doen ivm verslaving gevaar. Zeker nog steeds merkbaar de volgende dag!

Ik vind het vanaf 1.5 pas chil. 1 gram te weinig/subtiel. Soms is 2 gram ook wel lekker!
Is er ook een mogelijkheid om het te snuiven of te roken ? Zodat het sneller binnen komt en je niet 2 a 3 uur hoeft te wachtten totdat je effect merkt

toevallig ook voor het eerst besteld gisteren!..

kheb online gevonden dat je er wel alcohol bij kan drinken.. maar niet teveel..

kan iemand vertellen wat de interactie effecten zijn?

Cool! dat is toevallig :grin:
Ik drink sowieso niet meer. Dat is ook 1 van de redenen waarom ik dit wil proberen.

ik ben benieuwd wat jij er van gaat vinden.

Ethanol en phenibut zijn allebei CZS-depressiva, ze onderdrukken en vertragen het centrale zenuwstelsel. Allebei los is een (accidentele) fatale overdosis moeilijk te halen, lees ik.
Maar als je ze combineert potentiëren ze elkaar en kan je centrale zenuwstelsel te veel afgeremd worden, wat kan leiden tot ernstige ademdepressie, lage hartslag (bradycardia) en bloeddruk (hypotensie), misselijkheid met overgeven, bewusteloosheid en dood. Vrijwel hetzelfde gevaar als alcohol met benzodiazepines of meeste andere CZS-depressiva.
Als je misselijk wordt van de phenibut, brengt alcohol ook niet veel goeds kan ik me voorstellen! Overgeven is levensgevaarlijk op het moment dat je buiten bewustzijn bent of aan het slapen.

Ethanol en phenibut zijn allebei CZS-depressiva, ze onderdrukken en vertragen het centrale zenuwstelsel. Allebei los is een (accidentele) fatale overdosis moeilijk te halen, lees ik.
Maar als je ze combineert potentiëren ze elkaar en kan je centrale zenuwstelsel te veel afgeremd worden, wat kan leiden tot ernstige ademdepressie, lage hartslag (bradycardia) en bloeddruk (hypotensie), misselijkheid met overgeven, bewusteloosheid en dood. Vrijwel hetzelfde gevaar als alcohol met benzodiazepines of meeste andere CZS-depressiva.
Als je misselijk wordt van de phenibut, brengt alcohol ook niet veel goeds kan ik me voorstellen! Overgeven is levensgevaarlijk op het moment dat je buiten bewustzijn bent of aan het slapen.
Dankjewel! hier kan ik ook wat mee

dit had ik zelf ook al zo'n beetje gevonden.

ik was eigenlijk meer een beetje op zoek naar de effecten als je het wel doet.
op het forum zie ik de combinatie ook wel eens langskomen..
evenals alcohol op benzo's zoals etizolam etc.
ik ben voorzichtig met die combinatie maar heb wel eens een biertje op terwijl ik al eti op had..
dus benieuwd wat er in een kleine/gematigde hoeveelheid gebeurt.

Phenibut en cocaïne zijn een heerlijke combinatie. Lekker zoet frisje erbij en je hebt een toptijd!

Ik neem meestal iets tussen de 2 en 4 gram. Ik zou beginnen met 2 gram, want je kunt er inderdaad langdurig misselijk van worden als je overdoseert.

Phenibut en cocaïne zijn een heerlijke combinatie. Lekker zoet frisje erbij en je hebt een toptijd!

Ik neem meestal iets tussen de 2 en 4 gram. Ik zou beginnen met 2 gram, want je kunt er inderdaad langdurig misselijk van worden als je overdoseert.
Dankjewel voor de tip! Ik was sowieso van plan om het ook een keer te combineren met een lichte upper zoals 2-fa
Cocaine based te ik in het verleden. Ik ben daar helemaal van afgestapt

Dankjewel voor de tip! Ik was sowieso van plan om het ook een keer te combineren met een lichte upper zoals 2-fa
Wat hogere dosissen Phenibut in combinatie met amfetamine(achtigen) geeft echt een MDMA-achtig gevoel, met een best lekker manie.

Coke dempt juist een beetje en vind ik daardoor een stuk relaxter om bij Phenibut te gebruiken.

Maar beide combinaties zijn absoluut geen straf, hoor!

Aah zo! Ja snap het, naast ademdepressie kan het natuurlijk ook dat de positieve effecten ook sterker worden hahaha. 2 biertje en 1,5mg etizolam vond ik niet echt chiller ofzo, hooguit wat suffer. Phenibut nooit gedaan dus daarover kan ik weinig subjectiefs zeggen!

ja, kvind vaak gewoon lekker om bij drugs een biertje te drinken.. geen noodzaak.
van wat ik kan vinden op het internet is één biertje als test iig wel okay.. rustig aan, dan merk ik het wel.

ha, ja ik ook..

en lol.. ik houd van woorden en taal en zo..
maar als je me vraagt hoe de verleden tijd van basen te schrijven?..
basedde denk ik.. en dan met 'd' uitspreken en niet met 't'.. maar ik zie er alweer een rood stippellijntje onder 😅

ja, kvind vaak gewoon lekker om bij drugs een biertje te drinken.. geen noodzaak.
van wat ik kan vinden op het internet is één biertje als test iig wel okay.. rustig aan, dan merk ik het wel.

ha, ja ik ook..

en lol.. ik houd van woorden en taal en zo..
maar als je me vraagt hoe de verleden tijd van basen te schrijven?..
basedde denk ik.. en dan met 'd' uitspreken en niet met 't'.. maar ik zie er alweer een rood stippellijntje onder 😅
Haha, Ik weet ook niet hoe je dat typt. We begrijpen elkaar dat scheelt al een hele hoop! :laughing: :grin:
Mijn grammatica is sws niet best. Dus wen d'r maar aan xD :handfist3: :grinning:

Oehh even terug denken aan de basisschool… Vervoeging van Engelse leenwoorden… Skaten => Skatete? Basen => basete? 🤣

dat was geloof ik pas op de middelbare school toch?

haha ja, basete had ik ook al geprobeerd.. stam is base natuurlijk.. niet based, stom van me.

dus leren we nu ook gelijk hoe het uit te spreken, of?

base-duh! 🤪

“Goeiemorgen leerlingen! Vandaag krijgen jullie van de conciërge na de tekenles een workshop heroïne basen! Het is wat moeilijker dan het snuiven wat we vorige week hebben geleerd, daarom krijgen krijgen jullie nóg een les om voor te bereiden op de toets”
Zou wat zijn zeg 🤣

waar baseer jij dit allemaal op? 😅🤣

Ik neem meestal 2-2,5 gram Phenibut. De ene keer kickt het harder in dan de andere keer. Als ie hard inkickt, vind ik 1 a 2 drankjes erbij wel de max.
Je krijgt vooral extra 'dronken' gevoel in je hoofd, licht draaierig.

2 biertjes erbij kan dus wel, maar meestal daarna ook geen trek in meer.
Ik heb het idee dat ik altijd enorm veel dorst krijg van Phenibut, dus ook uitkijken om bier niet te snel te drinken om de dorst te lessen.

Een keer ook 5 glazen wijn bij gedronken (🙄 ik moest weer eens onderzoeken tot hoe ver ik kon gaan...)
Ging ook prima... Volgende dag wel iets katerig 😬 terwijl het op het moment zelf niet voelde alsof ik veel dronk.

Oh, coördinatie is ook wel een dingetje als je Pheni en alcohol combineert.
Kortom, iets meer dronken gevoel als de Pheni heftig uitvalt, verder weinig interactie in mijn geval!

De combinatie kan volgens verschillende sites die ik heb gelezen echt slecht uitpakken, maar is erg verschillend per persoon! Drink de alcohol pas na 4 uur na inname van de Pheni, dan is de piek in ieder geval ongeveer bereikt en kom je niet voor verrassingen te staan.

Enjoy!

Ik neem meestal 2-2,5 gram Phenibut. De ene keer kickt het harder in dan de andere keer. Als ie hard inkickt, vind ik 1 a 2 drankjes erbij wel de max.
Je krijgt vooral extra 'dronken' gevoel in je hoofd, licht draaierig.

2 biertjes erbij kan dus wel, maar meestal daarna ook geen trek in meer.
Ik heb het idee dat ik altijd enorm veel dorst krijg van Phenibut, dus ook uitkijken om bier niet te snel te drinken om de dorst te lessen.

Een keer ook 5 glazen wijn bij gedronken (🙄 ik moest weer eens onderzoeken tot hoe ver ik kon gaan...)
Ging ook prima... Volgende dag wel iets katerig 😬 terwijl het op het moment zelf niet voelde alsof ik veel dronk.

Oh, coördinatie is ook wel een dingetje als je Pheni en alcohol combineert.
Kortom, iets meer dronken gevoel als de Pheni heftig uitvalt, verder weinig interactie in mijn geval!

De combinatie kan volgens verschillende sites die ik heb gelezen echt slecht uitpakken, maar is erg verschillend per persoon! Drink de alcohol pas na 4 uur na inname van de Pheni, dan is de piek in ieder geval ongeveer bereikt en kom je niet voor verrassingen te staan.

Enjoy!

dank je voor de info..

en thx! 🙂

Hi,

Heb net ook Phenibut besteld. Heb me een beetje ingelezen in een paar topics. Vroeg me af of iemand weet of het iets doet met spanning/angst/zenuwen? En of je er ook een beetje op kunt functioneren, bijv op je werk. Niet dat ik nu een kneiter van een angststoornis heb, maar ik kan me af en toe wel lekker gek maken in mn hoofd bij werkdruk/stress🙃. De scherpe randjes er van af halen zou fijn zijn, dus ben benieuwd of Fhenibut dit doet..

Hi,

Heb net ook Phenibut besteld. Heb me een beetje ingelezen in een paar topics. Vroeg me af of iemand weet of het iets doet met spanning/angst/zenuwen? En of je er ook een beetje op kunt functioneren, bijv op je werk. Niet dat ik nu een kneiter van een angststoornis heb, maar ik kan me af en toe wel lekker gek maken in mn hoofd bij werkdruk/stress🙃. De scherpe randjes er van af halen zou fijn zijn, dus ben benieuwd of Fhenibut dit doet..
Ja, helpt heel fijn! En mega goed op te functioneren kwa werk als je een goede/normale dosering neemt.

Top😁, ga het gewoon eens een keer in de avond proberen en als het wat is probeer ik het een keer overdag.

Thx voor je advies👍
Ik zou het dan net voor het avondeten nemen. Op een volle maag kan het wel 2 á 3 uur duren, voordat het effect het maximum heeft bereikt. Meestal word je pas weer een paar uur daarna echt lekker moe.

Terug
Bovenaan