wat moet ik met mijn speed doen ?

burnevil92

Belezen gebruiker
Hallo,

ik heb hier 2G ongeveer liggen op mijn plaatje ik ga dit morgen samen opsnuiven met paar vrienden,
mijn vraag is nu mag ik het spul gewoon op mijn plaatje laten of moet ik het in een zakje of aluminium steken ?

leppeh

Bewuste gebruiker
Voor de zekerheid kan je je spiegel in een zakje stoppen zodat je amfetamientjes niet vervliegen :stoned:

Dopezilla

Badass junkie
Houd het uit de buurt van windvlagen. Dat is het enige dat telt.

Maar ik neem aan dat je dat zelf ook wel snapt en het niet bij het open raam hebt gezet.

Olle

Ketaboy

Bewuste gebruiker
burnevil92 zei:
ik heb hier 2G ongeveer liggen op mijn plaatje
Ben zelf nooit zo fan van zulke hoeveelheden open en bloot neerleggen op plaatjes/cdhoesjes/spiegeltjes etc. Een keer gehad dat de pep zo fijn was en mijn neus dusdanig open dat op het moment van snuiven er direct geniest moet worden. Poedergordijn als gevolg ghehe. Dat is jammer als het je laatste is. Of op een motorisch zwak moment alles op de grond laten flikkeren etc. Mogelijk ben ik gewoon een stuntel hoor :beer:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Flameon zei:
Afdekken in een koele ruimte, dus niet op de verwarming leggen :wink:

Dat raad ik je ook aan! Zo blijft de kwaliteit beter behouden. Weet uit ervaring dat als ik het te lang open en bloot liet liggen, de sterkte toch drastisch af kon nemen!

Chris Pontius

Badass junkie
Ik heb redelijke hoeveelheden op me bureau neer gegooid en ik merkte weinig kwaliteit verschil over een periode van 24-72 uur.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Chris Pontius zei:
Ik heb redelijke hoeveelheden op me bureau neer gegooid en ik merkte weinig kwaliteit verschil over een periode van 24-72 uur.

Bij mij was het heel wisselend. De ene keer bleef de kwaliteit gewoon goed, maar ook vaak genoeg meegemaakt dat het toch duidelijk minder was geworden na een paar dagen. Daarom voor de zekerheid toch altijd maar goed afdekken en koel bewaren (wat voor ons sowieso wel noodzakelijk was i.v.m. drie katten die hier vrij rondlopen... :wink: ).

SperSIZEboon

Badass junkie
Marla Singer zei:
Flameon zei:

Dat raad ik je ook aan! Zo blijft de kwaliteit beter behouden. Weet uit ervaring dat als ik het te lang open en bloot liet liggen, de sterkte toch drastisch af kon nemen!
juist, snap sowieso niet waarom je zoveel in 1x droogt..

Biertje

Bewuste gebruiker
ik had ong. 10 g thuis liggen en dat is naar verloop van tijd ook allemaal opgedroogd... kwaliteit is is nog steeds prima.

cropp

Badass junkie
hij heeft het een nachtje bewaard, dan hoef je het echt niet in te pakken en in de vriezer te leggen, als het een week in mijn portomonee zit snuif ik het nog wel op en dat is ook kijgoeie...

W.F.L.

Badass junkie
SperSIZEboon zei:
Marla Singer zei:
Flameon zei:

juist, snap sowieso niet waarom je zoveel in 1x droogt..

Omdat het natte geen speed is? Dat kan er best zo snel mogelijk uit!

Bovenaan