Waarom zou je het in godsnaam weggooien ? En waarom proberen of het werkt als een soort drugs ? Na mijn weten staat er heel duidelijk op dit forum beschreven dat het wel een drugs is...
Evenals het gebruik, dat staat er ook heel duidelijk... Als je niet weet hoe je hier de zoekfunctie moet gebruiken kun je dat altijd nog op google doen... Beetje moeite en je vindt alle informatie die je nodig hebt...
Maar goed, omdat ik goedgezind ben zal ik je het in het kort uitleggen... Je doet de capsules open, maalt de bolletjes fijn tot er een fijn poeder ontstaat, zodat de verlengde afgifte kapot is en je de dosis in een keer in je bloed krijgt. Dan stop je het poeder terug in de capsules.
Voor de eerste keer slik je er maximaal 5, dit is omdat er sommige mensen zijn die het enzym missen dat DXM afbreekt... Dan kan je ervan in het ziekenhuis belanden. Voel je niks van die 5 pilletjes dan weet je dat er niks aan de hand is. Begin je van die 5 capsules al enorm hard te trippen dan weet je dat je het enzym mist en dat je dus absoluut NIET meer mag nemen...
Als je dit niet snapt of meer wilt weten of het enzym en waarom je de bolletjes moet fijnmaken, kijk dan eens naar de topic's hier op dit forum. Daar staat alles correct wetenschappelijk uitgelegd...
Veel plezier ermee !