Angramar Temenos
Badass junkie
Zoals gezegd, wat vind jij een "junkie"? Veel mensen zouden zeggen "iemand die aan de drugs is", maar de boel vind ik toch meer genuanceerder. Mijn definities van een (Hoeven niet allemaal te kloppen, meer algemeen junkiegedrag) Junkie:
Wat vinden jullie een "junkie"? Note that ik niemand wil beledigen of te schande maken, we zitten allemaal op DF om ervaringen uit te wisselen en niet beoordeeld te worden.
*Heeft een serieuze verslaving
*Licht op, steelt of rooft regelmatig geld als hij/zij niet aan hun drug komen kunnen
*Normen en waarden verdwijnen als hij/zij geen drug kunnen krijgen.
*Buitensporig gedrag dat mogelijk vriendschappen aantast om aan drugs te komen
*Weigert dat hij/zij een probleem heeft
*Stelt drugs als eerste prioriteit voor bezigheden als werk, gezin etc.
Wat vinden jullie een "junkie"? Note that ik niemand wil beledigen of te schande maken, we zitten allemaal op DF om ervaringen uit te wisselen en niet beoordeeld te worden.



)