Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Flameon zei:@hislord: volgens mij alleen te koop bij de grotere (snelweg) tankstations.
Ik denk dat zo'n shotje sneller aanslaat ofzo.
Mijn vraag stel ik omdat ik vandaag bij de shell stond en ik daar 2 blikjes redbull kocht. Ik kom daar regelmatig en toen zei die cassiere: waarom probeer je eens niet zo'n shotje. Heb ik niet gedaan.

No wonder! Dat spul smaakt dan ook 1-op-1 zoals loodvrije benzine ruikt. Een topproduct; drink er zoveel van als je kuntFlameon zei:@hislord: volgens mij alleen te koop bij de grotere (snelweg) tankstations.

Meer valt er niet te zeggen.pascal828 zei:Neem gewoon pure caffaïne.. klaar...
Veel goedkoper, veel makkelijker
Deze shotjes zijn pure afzetterij, weer zo'n nieuw idee.
(..)
Mja de vergelijking is inderdaad wat slapjes, maar pure caffeine heb ik nooit op, dus kon het niet op die manier zeggenOom Klaas zei:Alsof je een goede lijn cafeïne op had bedoel je,
goede pep voelt niet als redbull.
Mja de vergelijking is inderdaad wat slapjes, maar pure caffeine heb ik nooit op, dus kon het niet op die manier zeggenDubz zei:Oom Klaas zei:Alsof je een goede lijn cafeïne op had bedoel je,
goede pep voelt niet als redbull.
SittaMan zei:Meer valt er niet te zeggen.pascal828 zei:Neem gewoon pure caffaïne.. klaar...
(..)
Ofja misschien toch nog 1 dingetje, alleen caffeine zal je geen 'actief' gevoel geven, alleen zul je niet in slaap vallen, pak er nog taurine(poeder ;p) etc bij voor het echte 'redbul-gevoel'
Despite being present in many energy foods, taurine has not been proven to be energy-giving.
Ik zeg ook niet dat taurine energie geeftDamien0124 zei:SittaMan zei:Meer valt er niet te zeggen.pascal828 zei:Neem gewoon pure caffaïne.. klaar...
(..)
Ofja misschien toch nog 1 dingetje, alleen caffeine zal je geen 'actief' gevoel geven, alleen zul je niet in slaap vallen, pak er nog taurine(poeder ;p) etc bij voor het echte 'redbul-gevoel'
(Red)Bullshit, taurine is rommel.
Despite being present in many energy foods, taurine has not been proven to be energy-giving.

BacingsPen zei:JA FOK! het ging toch over die energy drinks? Nu heb ik zin in speed! ---> pakt telefoon....
OF wacht... thanks, Taurine kan ook-Pakt legaal gekocht blikje energy van 29 cent met TAURINE = amphetamine achtige hahah![]()
![]()
Bij hoge dosissen pep toch ook?Dopezilla zei:Inderdaad. Bij hoge dosissen ga ik enkel trillen en zweten. Bah, doe dan maar een lijn ofzo.
Olle