Wazig worden van watervergifteging

Angramar Temenos

Badass junkie
Waus gaan op water; Kan dit echt?

1) Ik weet dat dit extreem gevaarlijk is, en ik ben absoluut niet van plan om zoiets achterlijks te doen

2) Ik weet niet eens of het kan, maar ik dacht, ik vraag het toch.

Ik heb gehoord dat je "waus" kunt gaan door te veel water te drinken. Het schijnt dat dit je bloed zodanig verdunt dat je een zuurstoftekort krijgt in je hersens dat vergelijkbaar is met lachgas :confused: .

Paar vraagjes.

1. Is dit levensgevaarlijk?
2. Kunnen hier serieuze handicaps uit voorkomen (afsterven hersens, etc)
3. Om hoeveel water gaat het? Moet ik denken aan ~5 liter, of echt idiote hoeveelheden (15+)
4. Werkt dit uberhaubt?

Angramar Temenos

Badass junkie
Flugeltje zei:
Je posts na de 1500 verbeteren er ook niet echt op

Omdat ik een vraag stel over domme bezigheden, terwijl ik WEL de zoekfunctie heb gebruikt, wel op wikipedia heb gekeken erover, en minstens 15 minuten heb gegoogled?

Wat is dit nou voor gezeik? Als het een domme urban legend is, kun je dat toch ook zeggen?

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
3. Om hoeveel water gaat het? Moet ik denken aan ~5 liter, of echt idiote hoeveelheden (15+)
4. Werkt dit uberhaubt?

1. Ja
2. kapotte en overbelaste nieren, dus denk maar aan Dialyse
3. 5 liter in twee uur tijd is genoeg, bij tempraturen onder de 45 graden
4, werkt 1 keertje, je bent dan waus, maar dan van de pjn,

Angramar Temenos

Badass junkie
loadrunner zei:
4. Werkt dit uberhaubt?

1. Ja
2. kapotte en overbelaste nieren, dus denk maar aan Dialyse
3. 5 liter in twee uur tijd is genoeg, bij tempraturen onder de 45 graden
4, werkt 1 keertje, je bent dan waus, maar dan van de pjn,

Oké, dankje, kijk, daar heb ik wat aan! Dan kan ik dat ook zeggen tegen die kerel. Thanks!

azgaza

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Ik heb gehoord dat je "waus" kunt gaan door te veel water te drinken. Het schijnt dat dit je bloed zodanig verdunt dat je een zuurstoftekort krijgt in je hersens dat vergelijkbaar is met lachgas :confused: .

Lachgas werkt omdat het een disassociatief is, NIET door het zuurstof tekort.

TrippyShit

Badass junkie
Ken 2 mensen die een watervergiftiging opliepen door veels te veel drinken tijdens mdma.
Zwollen wat op, kotsten liters water uit maar dan zo hard dat je hun hele rugspieren zag samentrekken. Was best fucked up. Of ze er wazig van werden weet ik niet want ze hadden al mdma op natuurlijk maar echt leuk vonden ze het niet..

Kigh

Bewuste gebruiker
Je kan in ieder geval in een delirium terecht komen, door veel teveel water te drinken. Maar dat is denk ik niet na 1 keer te verkrijgen. Daar moet je toch aardig je best voor doen. Over een langere periode van tijd. Een kennis van mij zit nu in een inrichting. Ze wilde afvallen en dronk daarvoor veel te veel water.

Judas

Wijs gebruiker

TrippyShit

Badass junkie
Als je verdrinkt ga je, voordat dat je bewusteloos raakt, heel hard hallucineren.. Heb ik gelezen in zo'n wetenschapsblad. Weet de naam niet meer. Maarja, lijkt me geen aanrader :P Maar schoot opeens te binnen toen ik het plaatje van yeti zag..

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
TrippyShit zei:
Als je verdrinkt ga je, voordat dat je bewusteloos raakt, heel hard hallucineren.. Heb ik gelezen in zo'n wetenschapsblad. Weet de naam niet meer. Maarja, lijkt me geen aanrader :P Maar schoot opeens te binnen toen ik het plaatje van yeti zag..

Is dat niet meer door de stofjes die dan vrijkomen in je hoofd ipv het water? :wink:

shokora

Wijs gebruiker
Volgens mij komt dat meer omdat delen van je hersenen zichzelf afsluiten door het zuurstof tekort :P Sowieso niet iets wenselijks lijkt mij.

Water lijkt me niet de beste stof om te misbruiken voor een high ^_^'

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
TrippyShit zei:
Haha, nee bedoelde ook niet dat het door het water kwam :P
Mag ik ook eens intressant klinken :openmouth:

Oh, excuzes :openmouth: Verteld verder, oh herboren einstein! :grin:

TrippyShit

Badass junkie
Bedankt voor deze kans, ik zal het nader verklaren.
Na ongeveer 3/5min, want je kan veel langer onder water blijven dan je denkt, begin je te hallucineren. Daarna raak je bewusteloos en moet je snel het water uit :P

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik zal vanavond mn hoofd eens in het toiletpot steken en kijken of je bewering klopt. :grin:

underworld

Wijs gebruiker
heb een watervergiftiging gehad op mdma, geen pretje..
had zoveel dorst door de mdma dat ik 5 liter cola/water dronk in 2 uur en had tevens het beruchte 'help ik kan niet plassen'
je gaat er hard van ijlen, heb alles uit lopen kotsen, zwart voor mijn ogen, stippen zien, je zweet zoveel dat het van je hoofd af plenst, elk porie van je lijf zweet gewoon.. blackouts..

echt iets dat je nooit wil meemaken geloof me

TrippyShit

Badass junkie
Wooow dude that's cool, that's freaking awesome!
I'm gonna try it right now and I will write a cool report about it.
It's amazing dude! Thanks for the tip, if you ever want to smoke a spliff with me just call my name! Duuude, cooolest think ever man. Dude!

cropp

Badass junkie
respect voor degene die zegt dat hij zijn kop in de wc duwt om te trippen en het dan ook nog daatwerkelijk doet :wave:

niet bluffen

Gemini

Badass junkie
Bartyo zei:
Oom Klaas zei:
plug dan dat water... :confused:
Je schijnt ook high te worden als je water rookt, bijvoorbeeld door een jointje :)

Absoluut! En als je denkt dat je niet kan hijsen omdat je vloei dan nat is, dat is niet waar! Als je er heel, heel veel wiet of hasj in doet, kan je prima hijsen. Echt!

Oom Klaas

Badass junkie
Wow dat is wel slim, om high te worden van water er heel veel wiet of hasj bij doen, dan zal 't water vast beter verbranden!

Bartyo

Bewuste gebruiker
Oom Klaas zei:
Bartyo zei:
Oom Klaas zei:
plug dan dat water... :confused:
Je schijnt ook high te worden als je water rookt, bijvoorbeeld door een jointje :)

Da's wel relaxed, ga ik dat maar eens proberen. Moet je dan gedroogd water hebben of vers, 'k denk dat wanneer het gedroogd is wel meer effect heeft!
Gedroogd water vind ik zelf het lekkerst. Je kan het het beste in de over laten drogen op ongeveer 68 graden. @ Gemini; inderdaad, hoe meer hasj of wiet bij je water des te beter :sunglasses:

TrippyShit

Badass junkie
Wooow dude, I tried this shit and I saw pink skelletons raping eachother. It was sooo freaking awesome. Now I'm in the hospital for a few more days. I have so much brain damage that I can't spell my name and I only could say 'carrot' for a couple of hours when I woke up. But it was all worth it! Amazing shit duudee!!

Bartyo

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
Kijk WEL uit met oraal gebruik, dit schijnt zeer verslavend te zijn. Afkicken kan zelfs tot de dood leiden.
Klopt. Overigens schijnen de hufters het nu zelfs in mensen zijn/haar drinken te gooien :angry:

TrippyShit

Badass junkie
Wooow dude, I tried it again. This time I saw beautiful shemales dancing around on a flying pirateship. All the pirates were wearing a hat and had big beards. I was flying trough the sky and I saw several people who died and I was talking with them and we've played poker. It was so freaking extreme and awesome. I also saw J.lo peeing under a living tree and a little squirrel took a run and shoots right in her ass. I wondering if it still is in there. It was freaking amazing. When the buzz was gone, I didn't feel any negative side effects so I smoked the biggest spliff you've ever seen and when I woke up it was 6hours later. This shit rocks man. Thanks for the good advice. I like this forum!

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Zo is melk ook niet erg gezond, als je er elke dag 2 liter van drinkt, heb je een grotere kans op nierstenen. vanwege het hoge calcium gehalte.

Flameon

Badass junkie
Teveel water drinken is ongezond. Of je er van gaat trippen weet ik niet, het lijkt me dan althans geen prettige ervaring. Paar glazen water per uur is geen probleem, maar drink er geen vijf per uur bv.

speeseend

Wijs gebruiker
Drink voor een paar weken enkel zwaar water (d2o) en vertel mij dan eens of je wazig geworden bent? Dat wil ik wel eens weten.

Bovenaan