Weer zwanger?

endor

Badass junkie
Goeiedag allemaal.
Endor hier weer met een nieuwe vraag ! (neen ik ben niet zwanger , ik ben een man)

Mijn liefje heeft 2 maand geleden een abortus laten doen , en ze kreeg een spiraaltje daarna.
Nu kreeg ik van mensen te horen dat na een aantal maanden het spiraaltje kan verschuiven door de baarmoeder die zakt. Ik weet niet of dit klopt..
Nu heb ikzelf veel last van het feit dat ik het spiraaltje voel , en vaak ook pijn heb ervan.
Zou het kunnen dat dit toch verschoven is?

Ik hoop iets te kunnen opsteken van de reacties.

Druppeltje

Bewuste gebruiker
Als je het spiraaltje in het begin toen het geplaatst was niet voelde en nu wel, dan is het waarschijnlijk wel wat gezakt, en zou ik als ik je vriendin was toch even dit laten nakijken. bij de gyn. deze kan em weer wat meer op de plek zetten.

succes

endor

Badass junkie
Druppeltje zei:
Als je het spiraaltje in het begin toen het geplaatst was niet voelde en nu wel, dan is het waarschijnlijk wel wat gezakt, en zou ik als ik je vriendin was toch even dit laten nakijken. bij de gyn. deze kan em weer wat meer op de plek zetten.

succes

Dat dacht ik ook.
We dachten zelf aan een andere manier van anti conceptie.

Flameon

Badass junkie
Zou kunnen verschuiven, hoor je regelmatig.
Ga naar de gyn. terug en laat het recht zetten en je dan gelijk informeren over andere anticonceptie mogelijkheden

ik doe mijn best

Bewuste gebruiker
En wat is er mis met de Pil.Of is dat een principe kwestie!!.Anders moet je toch een rubber omdoen,en je vriendin het spiraaltje blijven behouden.

Druppeltje

Bewuste gebruiker
spiraaltje is ozoooo kut!!!

ja waarom eigenlijk spiraal? gewoon pil is toch meest voor de hand liggend toch..

KoxBox

Badass junkie
Of een plastic zak in haar preut rammen en dicht nieten aan haar schaamlippen.

Zo, dat is eruit.

Het kan zijn dat het verschuift, ik zou het er gewoon uit laten nemen en inderdaad zoals hierboven al vermeld is de pil nemen. Desnoods prikpil als ze een vergeetachtig type is. :grin:

endor

Badass junkie
Sublimo zei:
endor zei:
endor zei:
We gaan morgen naar de gynaecoloog.
Toch niet blijkbaar..
Haar ouders willen haar geen andere anti conceptie geven. :confused:

Waarom niet ?
Omdat ze 2 maand geleden zoveel hebben betaald voor dat spiraaltje dat ze willen dat 't nu blijft zitten.
Ja en wat moet ik dan zeggen?
Moet ik mijn lul kapot neuken tegen de kutdraden van dat kutspiraaltje? :confused:
Ik zit regelmatig met wondjes als we seks hadden. :openmouth:
En de draadjes zijn al op z'n kortst.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
endor zei:
Omdat ze 2 maand geleden zoveel hebben betaald voor dat spiraaltje dat ze willen dat 't nu blijft zitten.
Moet ik mijn lul kapot neuken tegen de kutdraden van dat kutspiraaltje? :confused:

Altijd dat stomme geld...

Hoe oud is ze ?

endor

Badass junkie
Sublimo zei:
endor zei:

Altijd dat stomme geld...

Hoe oud is ze ?

Ze is net 17 geworden.
Maar wat heeft dat te maken met dit topic? :P

Mike

Bewuste gebruiker
Even voor de duidelijkheid: Als dat spiraaltje verkeerd zit, kan dat voor haar ook heel vervelende gevolgen hebben! Er kunnen ontstekingen ontstaan, waardoor ze nog veel meer in de problemen kan komen! Als dat ding op verkeerde plekjes gaat prikken is dat echt niet goed!
Dus dat ding moet echt even rechtgelegd worden, kost toch ook geen geld volgens mij? Of is dat in Belgie weer anders dan hier?

endor

Badass junkie
Mike zei:
Even voor de duidelijkheid: Als dat spiraaltje verkeerd zit, kan dat voor haar ook heel vervelende gevolgen hebben! Er kunnen ontstekingen ontstaan, waardoor ze nog veel meer in de problemen kan komen! Als dat ding op verkeerde plekjes gaat prikken is dat echt niet goed!
Dus dat ding moet echt even rechtgelegd worden, kost toch ook geen geld volgens mij? Of is dat in Belgie weer anders dan hier?

Hier betaal je 5O euro in de week voor een uur , en 70 in het weekend voor een uur.
Echt gratis is het nooit.
En idd , ik heb al genoeg wondjes.. :openmouth:

Flameon

Badass junkie
Mwah dan zou ik hem eruit laten halen endor. En dan zoeken naar een ander geschipt anticonceptie middel. Er zijn er genoeg, over het spiraaltje heb ik wel eens vaker niet zo'n beste verhalen gehoord.

endor

Badass junkie
Flameon zei:
Mwah dan zou ik hem eruit laten halen endor. En dan zoeken naar een ander geschipt anticonceptie middel. Er zijn er genoeg, over het spiraaltje heb ik wel eens vaker niet zo'n beste verhalen gehoord.

Maar het probleem is dat haar moeder het er echt niet wil laten uithalen en ze wilt haar niet een ander anti conceptie middel geven.
Anders betaal ik zelf wel de gynaecoloog.

Flameon

Badass junkie
Dan heeft haar moeder nog enige inspraak. Maar naar de gyn. terug gaan kan natuurlijk altijd. Probeer er eens achter te komen waarom moeders alleen het spiraal wilt.

endor

Badass junkie
Flameon zei:
Dan heeft haar moeder nog enige inspraak. Maar naar de gyn. terug gaan kan natuurlijk altijd. Probeer er eens achter te komen waarom moeders alleen het spiraal wilt.

Natuurlijk wilt ze niet dat haar dochter zwanger word.
Maar ik lijd er wel onder.
Onze seks lijd eronder.

Flameon

Badass junkie
Als je dat door geeft bij de gyn. dan kan hij er wellicht iets aan doen. Of het spiraal verplaatsen (zal haar mam vast achter staan neem ik aan) of praten over een andere conceptie. Ik weet niet hoe het in belgie zit met de pil ofzo, gaat dat uit eigen beurs?

endor

Badass junkie
Flameon zei:
Als je dat door geeft bij de gyn. dan kan hij er wellicht iets aan doen. Of het spiraal verplaatsen (zal haar mam vast achter staan neem ik aan) of praten over een andere conceptie. Ik weet niet hoe het in belgie zit met de pil ofzo, gaat dat uit eigen beurs?

Als een meisje de pil wilt , hoeven de ouders daar niet van te weten. Dat kan ze zomaar meekrijgen.
Maar zij is nogal een vergeetachtig type , dus nemen we die optie toch niet aan.

KoxBox

Badass junkie
endor zei:
Flameon zei:

Als een meisje de pil wilt , hoeven de ouders daar niet van te weten. Dat kan ze zomaar meekrijgen.
Maar zij is nogal een vergeetachtig type , dus nemen we die optie toch niet aan.
En de prikpil?

endor

Badass junkie
Kan dat ook zonder de toestemming van 1 van de ouders?
Dat weet ik niet.
Maar dan nog moet dat spiraaltje verplaatst worden of eruit genomen worden..

Flameon

Badass junkie
Prikpil is een optie .... zitten echter ook veel nadelen aan heb ik al eens vaker gehoord en van dichtbij vernomen. Google maar eens!
Voor dat spiraal moet je inderdaad in het ziekenhuis zijn. Dus ik zou zeggen, ga er gewoon eens heen. Dat is de gemakkelijkste oplossing en daar krijgen die doktors voor betaald

KoxBox

Badass junkie
Volgens mij mag elke vorm van anticonceptie zonder toestemming van de ouders. Kan me vergissen ook natuurlijk.

Flameon

Badass junkie
KoxBox zei:
Volgens mij mag elke vorm van anticonceptie zonder toestemming van de ouders. Kan me vergissen ook natuurlijk.

Dat dacht ik ook. Maargoed ik denk niet dat DF de echte oplossing kan geven, dus endor .....
Ga gewoon ff naar het ziekenhuis terug, leg het probleem voor en laat je daar voorlichten oid

endor

Badass junkie
We zullen naar het ziekenhuis gaan.
Hier in de buurt hebben we een ziekenhuis waar ja gratis kan langsgaan.
Toch bedankt voor de tips. :)

Druppeltje

Bewuste gebruiker
tsjjjj
een persoon van 17 heeft nog altijd alle recht om zelf te bepalen wat betreft gezondheid enshit..
ik bedoel zodadelijk is dat spiraaltje aan het zwemmen en komt het uit ergens anders waar het dus niet hoort.

ennuh Dokters hebben zwijgplicht!!! daardoor kan ze andere anticonceptie kiezen, enja kost geld, maar daar kan jij toch aan meebetalen, je bent toch haar vriendin is het niet?

daar hoeven haar ouders dus nix v. te weten, tis haar lichaam.

Ik heb vroeger(gheh sjee wat klinkt dat oud) toen ik jonger was, zelf de pil aangevraagd. daar wisten me ouden helemaal nix van. dusja

Bovenaan