Dat lijkt op kristallisatieBekijk bijlage 57332beste mensen ik gebruik amfetamine doormiddel van inspuiting. Dit was mooi opgelost evt, maar toen d vloeibare speed effe gestaan had kreeg ik dit als bijwerking zal ik het noemen. dit heb ik nog nooit gezien!!! Ben best benieuwd naar een antwoord... Groete
Vroeger kreeg ik soms wel eens vloeibare Ketalar(R) toegespeeld uit het ziekenhuis. De vloeistof deden we dan op een grote lepel en lieten het op de verwarmingsradiator liggen en rustig drogen. Na een paar uur kregen we mooie kristallen zoals op jouw foto. Fijnhakken met een mesje tot mooie fijne poeder en dan was het klaar voor ‘consumptie’ hihi. Puurdere ketamine kon je toen niet krijgen.Dat lijkt op kristallisatie![]()
Vroeger kreeg ik soms wel eens vloeibare Ketalar(R) toegespeeld uit het ziekenhuis. De vloeistof deden we dan op een grote lepel en lieten het op de verwarmingsradiator liggen en rustig drogen. Na een paar uur kregen we mooie kristallen zoals op jouw foto. Fijnhakken met een mesje tot mooie fijne poeder en dan was het klaar voor ‘consumptie’ hihi. Puurdere ketamine kon je toen niet krijgen.
Badasss wtf is dit voor reactie...? Effe serieus, kan dat ook? Wrsl heb je er 0,0 verstand van😁
Ik heb ook weleens die ampullen droog verwarmd. Zo dat was sterk spul zeg! Nooit meer betere ketamine gehad.Vroeger kreeg ik soms wel eens vloeibare Ketalar(R) toegespeeld uit het ziekenhuis. De vloeistof deden we dan op een grote lepel en lieten het op de verwarmingsradiator liggen en rustig drogen. Na een paar uur kregen we mooie kristallen zoals op jouw foto. Fijnhakken met een mesje tot mooie fijne poeder en dan was het klaar voor ‘consumptie’ hihi. Puurdere ketamine kon je toen niet krijgen.
Snap ik. Welke dealer verkoopt er nu 100% onversneden spul nog tegenwoordig?Ik heb ook weleens die ampullen droog verwarmd. Zo dat was sterk spul zeg! Nooit meer betere ketamine gehad.
wat is eigenlijk je vraag?Bekijk bijlage 57332beste mensen ik gebruik amfetamine doormiddel van inspuiting. Dit was mooi opgelost evt, maar toen d vloeibare speed effe gestaan had kreeg ik dit als bijwerking zal ik het noemen. dit heb ik nog nooit gezien!!! Ben best benieuwd naar een antwoord... Groete
Niet alleen puur spul, goed spul. Dat is ook nog een verschil.Snap ik. Welke dealer verkoopt er nu 100% onversneden spul nog tegenwoordig?
Ketamine was leuk in mijn jonge jaren. Merkt dat namate ik ouder werd dat het prettige onschuldige gevoel omsloeg naar een trip waarin ik steevast vast kwam te zitten. En er alleen maar een gevoel van spijt dat ik het gesnoven had en de hele tijd naar mijn eigen geweten moest luisteren dat ik dit beter niet meer kan gebruiken... Ook de bijna-doodervaringen en mezelf ergens in de verte van hoog helemaal out zag liggen en al het gedoe eromheen dat nabestaanden mijn uitvaart moesten regelen werden steeds duisterder. Nee, nooit meer!
Bekijk bijlage 57332beste mensen ik gebruik amfetamine doormiddel van inspuiting. Dit was mooi opgelost evt, maar toen d vloeibare speed effe gestaan had kreeg ik dit als bijwerking zal ik het noemen. dit heb ik nog nooit gezien!!! Ben best benieuwd naar een antwoord... Groete
drugsforum.nl
Zekers, maar heel atypisch voor wat speed normaal doet.Dat lijkt op kristallisatie![]()
Dan moeten we speculeren en laat dat nou net niet mogen op deze site. Laat dit een eenmalige waarschuwing zijn.Bekijk bijlage 57332beste mensen ik gebruik amfetamine doormiddel van inspuiting. Dit was mooi opgelost evt, maar toen d vloeibare speed effe gestaan had kreeg ik dit als bijwerking zal ik het noemen. dit heb ik nog nooit gezien!!! Ben best benieuwd naar een antwoord... Groete
ik heb het wel eens gezien als ik het in heet water had opgelost en daarna in de koelkast had gezet.Bekend beeld haha
Rare vezelachtige structuur bij oplossen pep (report met wassen)
Beste forumleden, Mijn hulplijnen die wat meer chemische kennis hebben lieten me in de steek vandaag. Wellicht zijn er hier mensen die weten wat er met dit goedje speelt. Ja uiteraard zou het het beste zijn om het naar het Trimbos te brengen om te laten testen. Maar tegen de tijd dat het...drugsforum.nl
Ben er nooit achter gekomen wat het nou uiteindelijk was. Ik heb het ook nooit kunnen laten testen. Veel mensen vonden het goeie pep. Ik vond het zelf maar baggerzooi. Deed amper z'n werk.
Als je zeker wilt weten wat het is, laten testen.
Zekers, maar heel atypisch voor wat speed normaal doet.
Heb je er ook een verklaring voor dat het eerst oplost en dan na een minuutje of twee gaat kristalliseren, zonder in te dampen? (Want, gesloten tube bij mij)
Je zou bijna zeggen dat er dan een reactie plaats moet vinden.
Je zou zeggen dat er dan een soort reactie ontstaat. Temperatuur van het water was stabiel op kamertemperatuur.
De normale snuivert krijgt dit soort gekke dingen in z'n speed niet mee. Maar als je plugt of IV gebruikt, vallen dit soort rariteiten erg op 😂
ik heb het wel eens gezien als ik het in heet water had opgelost en daarna in de koelkast had gezet.
als je het over een spiegel spuit, hoe zien de druppels er dan uit? volledig helder of met een witte omranding ?
Hoe dit mogenlijk is eerst lost het helder op en dan krijg ik na een nacht van dat soort vezels.wat is eigenlijk je vraag?
Hoe dit mogenlijk is eerst lost het helder op en dan krijg ik na een nacht van dat soort vezels.
ik dacht eigenlijk dat dat kwam door grote temperatuurverschillen. @Neo-Shulginist die zou het moeten weten?Hoe dit mogenlijk is eerst lost het helder op en dan krijg ik na een nacht van dat soort vezels.
ik dacht eigenlijk dat dat kwam door grote temperatuurverschillen. @Neo-Shulginist die zou het moeten weten?