Crazychick12
Newbie
Heyy!
ik heb vaak zat xtc genomen maar de laatste keer dat ik een pill nam viel ik telkens weg voor un korte tijd. Zo voelden dat tenminste. Het leek alsof ik in slaap viel. Ik zat op dat moment bij iemand achter op de fiets. Maar ook tijdens het lopen. Op het ene moment was ik aan het lopen en het andere moment was ik de hond kwijt. Is dit normaal?
ik heb vaak zat xtc genomen maar de laatste keer dat ik een pill nam viel ik telkens weg voor un korte tijd. Zo voelden dat tenminste. Het leek alsof ik in slaap viel. Ik zat op dat moment bij iemand achter op de fiets. Maar ook tijdens het lopen. Op het ene moment was ik aan het lopen en het andere moment was ik de hond kwijt. Is dit normaal?