Welk instrument bespeelt DF.

Immo

Badass junkie
Zoals het titel al zegt, welke instrumenten bespeel je?

Ik speel zelf basgitaar.

azgaza

Badass junkie
Re: Welk instrument bespeeld DF.

Ik zing klassiek, speel ook piano en gitaar, gitaar relatief nog het minst goed, want dat doe ik nog veel minder lang dan de andere dingen.

Buddha Cheese

Belezen gebruiker

Ik probeer zo af en toe wat op mijn gitaar te tokkelen. Lukt me niet al te goed moet ik toegeven. :) Ga binnenkort eens kijken om wat lessen te pakken.

timmaniac

Bewuste gebruiker

ik kan aardig gitaarspelen en gebruik dat vooral om mezelf te begleiden als ik de kat aan het wurgen ben (poging tot zingen), ben geen virtuoos.

Kan ook drummen en een beetje bass :rock:

one man band ftw! :rockband:

gtedbro

Bewuste gebruiker

Een Epiphone SG-400 en natuurlijk alle plastic instrumenten op de 360

Gemini

Badass junkie

Ik kan de akkoorden van Berend Botje op de gitaar en Mary had a little lamb op de piano.
Talentje he? :)

gtedbro

Bewuste gebruiker

Andrew zei:
BT2303 zei:
Cool, wat voor amp heb je daarbij? :hearteyes:
Een kut amp :openmouth: een roland cube 15x zitten allemaal effectjes al op en allemaal knopjes enz.. maar als ik wat beter kan spelen, dan ga ik een mooie amp kopen, of een nieuwe gitaar :grin:

Andrew

Badass junkie

BT2303 zei:
Andrew zei:
BT2303 zei:
Cool, wat voor amp heb je daarbij? :hearteyes:
Een kut amp :openmouth: een roland cube 15x zitten allemaal effectjes al op en allemaal knopjes enz.. maar als ik wat beter kan spelen, dan ga ik een mooie amp kopen, of een nieuwe gitaar :grin:
Heh ik heb een roland cube 60, niet echt verkeerd ofzo maar ik vind die effectjes allemaal net niet goed genoeg, maar de cleans erop zijn wel goed net zoals de reverb maar voor distortion gebruik ik toch liever m'n blackstar pedaal :hearteyes:

Die heb ik, staat op dit moment in Drop C gestemd, lekker heavy.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter

Zowel akoestisch als electrisch gitaar.
Allerlei soorten percussie, drum, Bodhrán, conga, jembe, etc.
Didgeridoo.
En ik heb gezongen in een folk bandje.

Chris Pontius

Badass junkie

Ik bespeel mijn piemel als een pro maar met andere instrumenten ben ik een echte "n00b".

Vigilante

Wijs gebruiker

onder de douche that is..

Indien ik in gezelschap zing krijg ik dingen naar mijn hoofd gegooit :P

dirtbag

Bewuste gebruiker

gitaar en drums, grunten vind ik ook wel leuk om te doen, voor de rest kan ik nog wat vage dingen half bespelen zoals didgeridoo enzo en ik produce

Beyond Illusion

Belezen gebruiker

Heb ooit een half jaar drumles gehad, 8 jaar klarinetles, enne 4 workshops djembee:) Ik kan ondertussen ook noten lezen op de piano en een beetje pingelen, maar Mozart is nog wel even te hoog gegrepen :wave:

Dopezilla

Badass junkie

Ik "speel" gitaar en bass.
Eigenlijk is het een beetje aankloten, maar ik vermaak me er wel mee.

Af en toe wat jazzy dingetjes op gitaar, en metal op bass, omdat dat 'n beetje is wat ik kan. ;')

Ik zou eens wat meer moeten oefenen.

Ik speelde vroeger saxofoon. Best jammer dat ik daarmee gestopt ben, aangezien ik jazz nu helemaal de shit vind.

Olle

Dopezilla

Badass junkie

Gewoon akkoordjes, en héél zelden als ik overmoedig ben 'n loopje tussendoor, hè. :P

Geen virtuoos hier.

Olle

timmaniac

Bewuste gebruiker

Andrew zei:
Jazz op de gitaar is leuk :hearteyes:
QFT!

ookal ben ik een leek in jazz theorie en vind ik het vooral leuk om zoveel mogelijk jazz akkoorden in pop muziek te gebruiken :tearsofjoy:

omdat toch iedereen het doet, en ik gewoon verliefd ben op mijn nieuwe gitaar, zal ik hem ook maar even posten :wink: :

er komt zo'n heerlijk jangly 'byrds-achtig' geluid uit :hearteyes: :hearteyes:

en ook nog eens verantwoord, want kijk eens wie er vroeger op speelde (die van mij is echter een reissue, die wel te stemmen valt :P + goedkoper is :wink: , beetje onzin om echt eentje te kopen die is gemaakt in de jaren 60, tenzij je verzamelaar bent ofso):

Toch zal ik de gitaar niet aanraden als je een gevarieerd geluid wilt, want je krijgt er alleen een ''puur'' gitaargeluid uit, dat wil zeggen; 60s geluid :grin:

Vind het goed dat dit soort gitaren (en bijvoorbeeld ook rickenbackers) weer een beetje terugkomen in de mode --> to hell met dat lelijke gescoopde geluid waar de mids worden weggedraaid en de treble en vooral bass een boost krijgen.
FFS: het gaat juist om de mids met gitaar spelen :hearteyes: :wave:

ps. wbt jazz--> Ook naar de hel met fusion-jazz :hearteyes: Bah, notenpoepers die jazz-schema's leren en ze vervolgens verkrachten met een lelijke sound, synthesizers en ibanez gitaren (uitgezonderd de ibanez artcore) :rolleyes:

en : leve Wes Montgomery!
1 van de tofste jazz ''liedjes''voor solo gitaar (en fokking moeilijk om te spelen :wink: ik houd het persoonlijk maar bij mijn akkoordjes :wink: ):

Petard

Experimenterende gebruiker

Ik speel zelf basgitaar in een metalband 'El Chupacabra' :rock: :rockband:

Andrew

Badass junkie

Mee eens dat mids scoopen en treble en bass voluit draaien weg moet! Ik vind mids wel tof :hearteyes:

Petard

Hehe nee nog niet jammer genoeg, onze zanger, die hier ook ergens op 't forum zit zit met wat op z'n stembanden waardoor we dus een aantal maanden moeten wachten. Wij zijn ondertussen met een aantal nummers bezig. Zal t wel laten weten als we wat hebben laten opnemen.

dirtbag

Bewuste gebruiker

@ timmaniac

Danelectro :grin:
die dingen zijn echt cool, een maat van me heeft er ook een. een andere wel.

Judas

Wijs gebruiker

Oom Klaas zei:
1 instrument, maar daarvoor is dit het verkeerde gedeelte.
Ik heb de afgelopen 3 dagen en beetje teveel met mijn FLUIT VAN DIONYSUS gespeeld :mrgreen:

Petard

Heb vandaag mijn nieuwe bas besteld, een ESP ltd f-104

Bovenaan