Welke festivals bezoek jij? (2007)

Bezoek jij graag festivals?

• Nee, ik blijf liever thuis!

Stemmen: 1 100,0%
  • Nee, ik bezoek liever een goed feest!

Stemmen: 0 0,0%
  • Ja, ik bezoek er misschien eentje...

• Ja, ik ben van plan om er naar een paar te gaan!

• Totaal aantal stemmers
    1

-spaceman-

Badass junkie
Welke festivals zijn jullie van plan te bezoeken?

Ik bezoek in ieder geval:

- Rock Werchter 28 Juni - 1 Juli
- Dour 12-15 Juli
- Sziget 8-15 Augustus
- Lowlands 17-19 Augustus

Misschien komen er hier nog wat bij na verloop van tijd!
(Freedom Festival bv.)

Ik ben benieuwd!

-edit-

het zou wel handig zijn als je er de datum + een linkje van het festival bij kan zetten! Dan is het voor de geinteresseerde makkelijker om informatie te winnen!

update: Sziget!!!

caatje

Badass junkie
solstice-->trance orient express.

Dit festival is op ruigoord 23-24 juni. In vindt plaats aldaar in een kerk. Erg mooi, erg heftig.

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Sowieso Motel Mozaique te Rotterdam, maar alleen de zaterdag. Amon Tobin draait daar 2 uur :hearteyes:

Lowlands maakt altijd kans, Rock Werchter vind ik wat te duur, op Dour komen Explosions in the Sky, The Notwist, DJ Shadow (alledrie :hearteyes:) en de rest van het programma ziet er ook super uit.

Maar nog geen vaste plannen zoals gewoonlijk :)

L

Lid 3601

Gast
Rock Werchter staat vast. Misschien komen daar Dour en Pukkelpop bij. Eventueel Tomorrowland ook.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Pinkpop ga ik wel heen, en ik hoop naar Full-moon festival bij Berlijn :hearteyes: 6 dagen nonstop grote psytrance-artiesten etc.

Jeller

Badass junkie
sowieso Dour en Rhakti Deï en wss nog een paar goafestivalletjes in het binnenland of buitenland

ballie15

Belezen gebruiker
Festivals

- Defqon (hopelijk, ivm de rappe kaartverkoop)
- Dance Valley ( waarschijnlijk)
- Lowlands ( zeg ik ieder jaar weer, ben twee keer ook echt geweest)
- Mysteryland ( zekersss)

MetaalKonijn

Badass junkie
Wâldrock lineup is niet mis!

Aborted
Celtic Frost
Dropkick Murphys
Gorerotted
Laberinto
Meshuggah
Moonspell
One Bullet Left
Osdorp Posse
Terror
Testament
Vader
W.A.S.P.
Within Temptation

Eier

Bewuste gebruiker
Nu nog een black metal bandje als Mayhem, Immortal. Emperor of Enslaved, en de line up is geweldig! Oh, en Municipal Waste moet komen. En Tankard.

st an

Bewuste gebruiker
pukkelpop, misschien werchter, en normaal dour, maar er is iets tussengekomen *weent*

Dour is fantastisch. ^_^

deadlock

Badass junkie
dauwpop, lowlands
puntpop denk ik ook en nog wat meer gratis punk/ska/hardcore punk festivalletjes. Zin om te moshen als een zieke geest :hearteyes:

Glorf

Experimenterende gebruiker
Heh ja reggae sundance wil ik ook heen, moet even zien hoe het met de financien gaat.

Sziget ga ik zowieso heen, en misschien nog een festival in Belgie. Dranouter, deerlycke of dour, maar sommige festivals vallen allemaal op dezelfde data :(

Verder Bevrijdingsfestival want dat is altijd leuk en Noorderzon hier in het hoge noorden want beide zijn gratis en daar houd ik van gratis festijnen.

Bovenaan