Nietingebruikk
Badass junkie
Hai welke naast 3mmc rc eens gebruiken... iets richting 2cb xtc... alvast bedankt
Ook voor een beginnende?6-apb zou een goede zijn is mijn ervaring
Ook voor een beginnende?
Super bedankt!5-MAPB is ook een alternatief voor XTC, beetje persoonlijk of je 6-APB of 5-MAPB leuker vindt. 6-APB duurt een stuk langer, 5-MAPB een beetje langer dan XTC. Beiden zijn ook iets helderder in 't hoofd dan XTC, wat minder "golvend" sommigen vinden dat juist prettig, ikzelf hou daar juist van vandaar dat ik XTC nog steeds beter vindt. 5-MAPB is ook minder stimulerend/energiek dan XTC, wat meer relaxend. Dan 4-FMA misschien: zit een beetje tussen 3-MMC en XTC, dus stimulerend/energiek maar ook een beetje praterig wordt je er van. Ik combineer zelf wat RC's om dicht in de buurt van XTC effect te komen maar dat ga ik niet aanraden qua risico's. 4-FMA is nog niet helemaal duidelijk of en hoe schadelijk het is maar ik zou altijd beginnen met een relatief lage dosering om te starten, op Psychonaut wiki kun je daarover informatie vinden. In elk geval minimaal 2-3 maanden pauze aanhouden met al dit soort middelen. Alle genoemde stofjes zijn legaal verkrijgbaar. Tenslotte: als je 5-MAPB of 6-APB bestelt vraag dan of het succinaat of zout/HCL is. Aanbevolen doseringen zijn meestal voor de zoutvorm gegeven, succinaat is op 60-70% van de sterkte dus bijv. capsule 100mg 5-MAPB succinaat is ca. 65mg zoutvorm. Zou voor een 1e x sowieso voldoende moeten zijn. Veel plezier!
Ja!@darkvampiregirl neem je ook de 2 tot 3 maanden pauze-tip serieus?
Die overprikkeling komt meestal van andere dingen vandaan maar misschien kan dit extra zijn door drugs.. maar zo ervaar ik het zelf niet.Wat zoekt je,een tripmiddel, een upper, of serotonineboost(mdma)
Wat sneeuwstorm zegt is heel belangrijk. Je schreef ergens dat je snel overprikkelt bent. Als je receptoren overvraagt pakt dit op den duur averechts uit op oa overprikkeling.
Ik wil juist niet zuur overkomen, ik bedoel het echt goed!
Een tripmiddel of serotonineboost...Wat zoekt je,een tripmiddel, een upper, of serotonineboost(mdma)
Wat sneeuwstorm zegt is heel belangrijk. Je schreef ergens dat je snel overprikkelt bent. Als je receptoren overvraagt pakt dit op den duur averechts uit op oa overprikkeling.
Ik wil juist niet zuur overkomen, ik bedoel het echt goed!
Is het wel mogelijk om in die 2 a 3 maanden lsd of xtc te gebruiken?@darkvampiregirl neem je ook de 2 tot 3 maanden pauze-tip serieus?
Nee. Juist met XTC en alle bovengenoemde serotonine slurpers is het verstandig je aan de 2-3 maanden te houden.Is het wel mogelijk om in die 2 a 3 maanden lsd of xtc te gebruiken?
Ik dacht dat Lsd wel kon omdat het totaal iets anders is. Ik geloof je uiteraard, maar kan je meer info geven waarom niet?Nee. Juist met XTC en alle bovengenoemde serotonine slurpers is het verstandig je aan de 2-3 maanden te houden.
Zie ook de reply van Spyro. Bijvoorbeeld 5-MAPB is een vergelijkbare serotine booster. Er zijn hier mensen op het forum die daar veel meer over weten. Psychonautwiki.org kan ook helpen. Let - vooral in deze lastige periode - goed op jezelf. PleaseIs het wel mogelijk om in die 2 a 3 maanden lsd of xtc te gebruiken?
LSD kan wel. Had het nu meer gericht over XTC, my bad. Maar of je zo vaak LSD moet doen is een tweede... Kost toch wat tijd om je trip te verwerken. Zou persoonlijk beide middelen niet zo vaak gebruiken want de ‘magie’ gaat er aardig vanaf, imo.Ik dacht dat Lsd wel kon omdat het totaal iets anders is. Ik geloof je uiteraard, maar kan je meer info geven waarom niet?
Nee. Juist met XTC en alle bovengenoemde serotonine slurpers is het verstandig je aan de 2-3 maanden te houden.
Thanks iedereen! Voor het reageren...LSD kan wel. Had het nu meer gericht over XTC, my bad. Maar of je zo vaak LSD moet doen is een tweede... Kost toch wat tijd om je trip te verwerken. Zou persoonlijk beide middelen niet zo vaak gebruiken want de ‘magie’ gaat er aardig vanaf, imo.
Nu is de vraag natuurlijk....wat gaat het wordenThanks iedereen! Voor het reageren...
Ik heb 3mmc besteld en 6apb...Nu is de vraag natuurlijk....wat gaat het worden![]()