Richting XTC/MDMA wordt vaak 5-MAPB (relaxte versie van MDMA) en 6-APB (MDMA maar dan 8 uur lang...) genoemd, wil je iets stimulerender dan wellicht 4-FMA. 3-FEA zou ook een beetje in dezelfde hoek moeten zitten maar hoor ik wisselende verhalen over. In alle gevallen is het iets helderder en minder "waus"/trippy dan XTC/MDMA of 2C-B. Zie eerder commentaar: als je je er eenmaal in gaat verdiepen zie je talloze opties en ook combinaties van middelen (bijv. 5-MAPB/2-FMA/5-Meo-Mipt, da's de bekende Borax combo welke als alternatief voor MDMA wordt gezien, bijna niet te onderscheiden) maar dat laatste adviseer ik NIET (combo') omdat al die RC's individueel al ongetest en onbeproefd zijn qua schadelijke effecten, laat staan combo's. Hou in alle gevallen 2 à 3 maanden pauze aan, alle genoemde stofjes zijn zware serotinine slurpers en als je die te vaak gebruikt verdwijnt de "magic" en kun je zelfs depressief worden. Dus geniet maar met mate geldt ook hiervoor.