Welke RC is het proberen waard?

Djss

Newbie
Welke rc moet ik eens proberen?

tot nu toe coke , X en 3mmc geprobeerd

wil iets richting de xtc/mdma of 2cb
 

johndeertrekker

Bewuste gebruiker
zou persoonlijk zeggen begin er niet aan want dan wil je steeds een nieuwe rc gaan proberen. (het is ook zo gemakkelijk, online)

maargoed, 2FDCK en 2CB-FLY zijn wel leuk om te doen.
 

Nickje

Belezen gebruiker
Richting XTC/MDMA wordt vaak 5-MAPB (relaxte versie van MDMA) en 6-APB (MDMA maar dan 8 uur lang...) genoemd, wil je iets stimulerender dan wellicht 4-FMA. 3-FEA zou ook een beetje in dezelfde hoek moeten zitten maar hoor ik wisselende verhalen over. In alle gevallen is het iets helderder en minder "waus"/trippy dan XTC/MDMA of 2C-B. Zie eerder commentaar: als je je er eenmaal in gaat verdiepen zie je talloze opties en ook combinaties van middelen (bijv. 5-MAPB/2-FMA/5-Meo-Mipt, da's de bekende Borax combo welke als alternatief voor MDMA wordt gezien, bijna niet te onderscheiden) maar dat laatste adviseer ik NIET (combo') omdat al die RC's individueel al ongetest en onbeproefd zijn qua schadelijke effecten, laat staan combo's. Hou in alle gevallen 2 à 3 maanden pauze aan, alle genoemde stofjes zijn zware serotinine slurpers en als je die te vaak gebruikt verdwijnt de "magic" en kun je zelfs depressief worden. Dus geniet maar met mate geldt ook hiervoor.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Djss

transformated

Badass junkie
5-MAPB is een leuke RC om eens te doen.
1P-LSD is ook fijn om te trippen.
Voor RC-disso's vind ik O-PCE de beste.
SL-164 was ook een leuke RC. SL-164 is een analoog van de Methaqualon/Methaquaalude. Voelt precies aan als een super benzo die zalig werkt op de juiste dosis en het effect duurt ook 24u-48u.
 
  • Like
Waarderingen: Djss

Djss

Newbie
Richting XTC/MDMA wordt vaak 5-MAPB (relaxte versie van MDMA) en 6-APB (MDMA maar dan 8 uur lang...) genoemd, wil je iets stimulerender dan wellicht 4-FMA. 3-FEA zou ook een beetje in dezelfde hoek moeten zitten maar hoor ik wisselende verhalen over. In alle gevallen is het iets helderder en minder "waus"/trippy dan XTC/MDMA of 2C-B. Zie eerder commentaar: als je je er eenmaal in gaat verdiepen zie je talloze opties en ook combinaties van middelen (bijv. 5-MAPB/2-FMA/5-Meo-Mipt, da's de bekende Borax combo welke als alternatief voor MDMA wordt gezien, bijna niet te onderscheiden) maar dat laatste adviseer ik NIET (combo') omdat al die RC's individueel al ongetest en onbeproefd zijn qua schadelijke effecten, laat staan combo's. Hou in alle gevallen 2 à 3 maanden pauze aan, alle genoemde stofjes zijn zware serotinine slurpers en als je die te vaak gebruikt verdwijnt de "magic" en kun je zelfs depressief worden. Dus geniet maar met mate geldt ook hiervoor.
dankje!
 

Djss

Newbie
5-MAPB is een leuke RC om eens te doen.
1P-LSD is ook fijn om te trippen.
Voor RC-disso's vind ik O-PCE de beste.
SL-164 was ook een leuke RC. SL-164 is een analoog van de Methaqualon/Methaquaalude. Voelt precies aan als een super benzo die zalig werkt op de juiste dosis en het effect duurt ook 24u-48u.
Oke bedankt !😊
 
Bovenaan