Welke roes vinden jullie het lekkerst?

Ellesdee zei:
De rush van adrenaline die je overhoud als je net uit een moshpit komt :P

:s Hoe merk je dat je echt een ouwe lul bent? Kan iemand me vertellen wat dat is, een moshpit waar je dan blauw uit komt?

In opa's tijd hadden we natuurlijk vader abraham en die smurfen waren ook wel blauw heeft dat er iets mee van doen? Enge mannen? Darkroom? Ik heb een bruggetje over die generatiekloof heen nodig!

moshpit.jpg

afbeelding van een moshpit

Ellesdee zei:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-3619821067870881350&q=moshpit

filmpje moshpit

oooooooooooh ja dat ken ik wel.

wij noemden dat gewoon huwelijkscrisis :D

ruig zeg,
dat zuigt wel,
vet cool

Pits zijn echt de bom.
Toen ik bij het laatste deftones concert was had ik nog 2 weken blauwe plekken... Aan het einde dacht ik dat ik bijna out zou gaan daarzo.

Pit bij Slayer is trouwens echt de ruigste die ik ooit had gezien...

http://www.gagreport.com/funny_videos_i ... sh_pit.htm

ook erg leuk

ik weet ff niet meer bij welke band t was...
maar die deden dit dus ook...
ze laten het publiek zich splitsen...
net zoals dat mozes de zee uit elkaar liet gaan...
en dan als ie tot 3 heeft geteld, dan moet je allemaal op elkaar afrennen...

nou, waar de mensen naartoe renden, daar rende ik dus niet naar toe... :|

RoyalFluSh zei:
De roes van alcolhol dan val je als een baksteen int slaap :D

Haha ja.
Maar wat wel klote is, als je niet kan stoppen met tollen als je hoofd stil ligt. Lijkt net of je alle kanten uit gaat.
Waarna je of kotst, of in een hele diepe slaap glijdt.

ja bah...
daar heb ik geen zin in :P

ik wil moshen xD

Necrophobic (S black / death)
Raise Hell (S black / thrash)
Origin Blood (S death / thrash)

dat zijn de bandjes... grrr

haha nee klopt... ik ben vaak de enigste...
komt niet veel voor dat ik er met nog meer meisjes in sta...

ze gaan soms wel aan de kant staan, btje duwen enz, maar er echt in gaan ze niet :P

nou, af en toe heb je dat echt wel nodig hoor... :P
staan echt wel grote mannen tussen... vooral bij deathmetal en grindcore... :eek:

maar t is vooral een kwestie van timing...
ik krijg elke vent omver in een moshpit, maar de timing moet wel goed zijn anders lig ik zelf op de grond..

whahaha jaaa... :P
ook leuk...
een vriend van mij let altijd op wat ik doe...
geef ik iemand een duw, dan geeft hij m ook een duw, en dan ligt diegene op de grond :P

ik alleen de pit niet in als ik van die vieze bezwete mannen zie zonder shirt...
daar heb ik dan geen grip op...
dan glij ik zo van ze af... bah

Hahaha, ik vind het erger als ze wild in het rond slaan met spike-armbanden. Daar loop je echt lelijke krassen en bloeduitstortingen van op.

Intoxicated zei:
Hahaha, ik vind het erger als ze wild in het rond slaan met spike-armbanden. Daar loop je echt lelijke krassen en bloeduitstortingen van op.

true...
sloeg een keer met mn hand tegen zo'n spikeding aan...
had gelijk blauwe knokkels...

als ik nu mensen in de pit zie(wanneer ik op mn vrijwilligerswerk ben) dan zeg ik tegen ze: of je doet je spikes af, of je gaat de pit uit :P

Haha, better tell 'em the hard way...Een paar jaar geleden op waldrock, stond zo'n punkertje voor me wild in het rond te slaan met zn armbanden, er was echt een vette circle pit, en ik trap hem echt vol tegen zijn reet aan die pit in...

Zijn mensen vertrappeld die avond... ze moesten echt al vroeg vragen aan het publiek om elkaar op te rapen... bij het tweenalaatste concert al, Biohazard onderbrak er een nummer voor... :eek:

Lana zei:
RoyalFluSh zei:
De roes van alcolhol dan val je als een baksteen int slaap :D

Haha ja.
Maar wat wel klote is, als je niet kan stoppen met tollen als je hoofd stil ligt. Lijkt net of je alle kanten uit gaat.
Waarna je of kotst, of in een hele diepe slaap glijdt.
heb ik ook soms maar dan weet ik van nix meer .

ach zo eng is het niet.
het is gewoon leuk om te doen, van de pijn voel je dan niet echt wat omdat je adrenaline word gevoedt door de muziek.
evenals de drift om door te blijfen gaan.
ik heb zelf ook talloze keren lelijke wonden overgehouden aan een flinke moshpit bij b.v. hatebreed en N3UK! maarja dat hoort erbij net zoals als een day after na flink drugsgebruik :)

Intoxicated zei:
Haha, better tell 'em the hard way...Een paar jaar geleden op waldrock, stond zo'n punkertje voor me wild in het rond te slaan met zn armbanden, er was echt een vette circle pit, en ik trap hem echt vol tegen zijn reet aan die pit in...

Zijn mensen vertrappeld die avond... ze moesten echt al vroeg vragen aan het publiek om elkaar op te rapen... bij het tweenalaatste concert al, Biohazard onderbrak er een nummer voor... :eek:

:lol:

WildChild zei:
Intoxicated zei:

:p ik heb een keer mijn knie gebroken in een pit

:|

vriend van me heeft een keer zn knokkels gekneusd... zag er ook nie lekker uit

Ellesdee zei:
WildChild zei:
Intoxicated zei:

:p ik heb een keer mijn knie gebroken in een pit

:|

vriend van me heeft een keer zn knokkels gekneusd... zag er ook nie lekker uit

ik had het eerst niet eens door joh, liep er nog gewoon op enzo :P later knock out gegaan en toen ben ik afgevoerd :p

Terug
Bovenaan