welke vloei gebruik jij?

Welke vloei gebruik jij?

• Smoking blauw

Stemmen: 1 50,0%
  • Smoking rood

Stemmen: 0 0,0%
  • Rizla kingsize

Stemmen: 1 50,0%
  • Anders

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    2

ThunderBunny

Belezen gebruiker
Welke vloei gebruik jij voor het draaien van je jointje?
Ik eigenlijk sins het begin Smoking kingsize
in het begin de roode omdat blauwe altijd door midden scheurde :confused:
nu gebruik ik altijd de blauwe Smoking vloei. :wave:

caatje

Badass junkie
altijd gold. hier bij Paradox krijg je (als ze goede zin hebben) er een gratis pakje blauw van een wazig merk bij. Deze is niet te roken echt bocht.

spacekonijn

Badass junkie
scheur er toch altijd de resterende vloei vanaf , dus veel maakt het niet uit..
vind JOB niet echt fijn rollen verder vind k ze allemaal oke

Haze

Bewuste gebruiker
hmm, snap eerlijk gezegd niet wat iedereen van die rizla vind. Ik had een pakje en daar had ik 1 vloeitje uit gebruikt en ik heb hem maar meteen weggegooid, ranzige kutsmaak

A

Anonymous

Gast
Smoking heeft de meest neutrale smaak vind ik, 'dikke' vloei is altijd zo ranzig.

Mac...

Badass junkie
Altijd smoking zwart en bij gebrek aan dan maar goud, als het maar smal is.
Heb altijd het idee bij de "normale" rooie of blauwe vloei dat je in een krant een joint probeert te draaien... Wel geschikt voor binnenstebuiten btw

matthijs

Badass junkie
Ik neem eigenlijk meestal een paar vloeitjes mee uit de shop en anders het liefst smoking deluxe (die gouden toch?) of smoking blue

joshua

Newbie
in the any time(alkmaar) krijg je altijd vloei naar keuze mee als je voor meer dan 20 koopt..

Tja meestal gebruik ik rooie smoking lekker groot voor dikke toeters :stoned:
goud vind ik ook chill maar alleen als ik een kleintje wil draaien

Lilii

Experimenterende gebruiker
Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit welke vloei het nu is.. :P
Alle langevloei kun je er wel voor gebruiken.. :wink:
Maar ik heb momenteel een pakje 'smoking kingsize'

matthijs

Badass junkie
Als je de vloei wat breder maakt door ze op elkaar te plakken zegmaar wel..anders is het niet te doen met zulke smalle vloei.

Dags

Bewuste gebruiker
Smoking deluxe(zwart) of Smoking slim(goud)
Rizla vinnik te kort en te dik, ik gooi tegenwoordig toch redelijk weinig in me jointjes, verder vinnik dingen als Gizeh, TOPslim enzo gewoon crap.
Heeft iemand trouwens weleens die 34cm vloei geprobeerd?, zag het eens liggen in A'dam, maar lijkt me veel te smal om een joint van die lengte mee te kunnen draaien.

mathijs
BerichtGeplaatst: 11 Mrt 2006 20:26 Onderwerp:
Ik neem eigenlijk meestal een paar vloeitjes mee uit de shop en anders het liefst smoking deluxe (die gouden toch?) of smoking blue

Nee Smoking Deluxe is zwart, Goud is Smoking Slim

caatje

Badass junkie
he even een vraagje, ik was gisteren in de Paradox in Weert en daar vragen 1.75 voor een blunt vloei. 175 per stukkie papier he. Mijn vraag: das toch wel heel erg overdreven duur of zie ik dat verkeerd?

Bovenaan