Welke Wiet/Hasj roken?

Amenthis

Newbie
Hallo,

ik rook af en toe met vrienden een jointje, en dan halen we meestal haze. maar ik wordt hier meestal 'down' van alles gaat zo sloom voor mij, en heb niet de behoefte om met iemand te praten of wat dan ook. Kan dit nou aan het soort wiet liggen? en van welke soort wordt je echt vrolijk, lachkick enz. meerdere mensen raden mij aan om hasj te roken, de 'hiya' variant, wat is nou precies het verschil tussen wiet en hasj kwa stoned zijn.
 

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Zelf vind ik hasj helderder aanvoelen in me hoofd, lichter op me lichaam.
De keuze van wiet ligt zéér persoonlijk hoor, is een kwestie van uittesten.

Over het algemeen word gezegt dat sativa soorten je higher maken dan indica soorten.

Maar goed ook ik zou je de raad geven om eens hasj uit te proberen of een lichter wietsoortje dan haze... . Haze werkt sterk dus daarom heb je wss iets te veel gerookt zodat het niet meer grappig word en jij je veel te vaag/sloom voelt om nog met zin een gesprek aan te gaan.

grts
 

Tufnut

Badass junkie
Waarschijnlijk zal hasj of buitenlandse wiet (iig niet de doorgekweekte soorten wiet) je beter liggen doordat daarin andere verhoudingen cannabinoiden zitten. Moet je zeker proberen.
 
Bovenaan