Hallo,
ik rook af en toe met vrienden een jointje, en dan halen we meestal haze. maar ik wordt hier meestal 'down' van alles gaat zo sloom voor mij, en heb niet de behoefte om met iemand te praten of wat dan ook. Kan dit nou aan het soort wiet liggen? en van welke soort wordt je echt vrolijk, lachkick enz. meerdere mensen raden mij aan om hasj te roken, de 'hiya' variant, wat is nou precies het verschil tussen wiet en hasj kwa stoned zijn.
ik rook af en toe met vrienden een jointje, en dan halen we meestal haze. maar ik wordt hier meestal 'down' van alles gaat zo sloom voor mij, en heb niet de behoefte om met iemand te praten of wat dan ook. Kan dit nou aan het soort wiet liggen? en van welke soort wordt je echt vrolijk, lachkick enz. meerdere mensen raden mij aan om hasj te roken, de 'hiya' variant, wat is nou precies het verschil tussen wiet en hasj kwa stoned zijn.