Werking snuiven dichte neus

Liefhebbertje

Bewuste gebruiker
Goeden nacht,
Ik heb een vraagje,
Als ik aan het snuiven ben komt er al vrij snel snot vrij
Als ik eenmaal 1 a 2 gram verder ben zit ke neus vol snot maar kan nog wel inademen
Mijn vraag is nu werkt het dan nog wel of blijft alles in het snot hangen en gooi ik dus eigenlijk
Me drugs weg

Ik snuit wel altijd eerst en spoel ook regelmatig
Voel het ook wel lichtelijk branden als ik het snuif
Maar ben benieuwd naar jullie idee erover en ervaringen
 

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
De werking is dan wel zeker minder omdat niet alles direct op je slijmvlies komt. Het kan ook blijven hangen in je neus zonder opgenoimen te worden als je neus zo vol zit. Beter dus even netjes spoelen met een fysiologische zoutoplossing (kun je gewoon bij de drogist halen) dan wordt er meer opgenomen.

Verder, inderdaad wtf gebruik je als je 2 gram snuift??? Bakpoeder?
 

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Na 1 a 2 gram op een avond snuiven is het niet gek dat je neus vol zit.

Maargoed na elke snuif even een zoutoplossing je neus in werken helpt aanzienlijk tegen een verstopte neus inderdaad.
 

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Zorg er in ieder geval niet voor dat het in je neus blijft hangen en dat je het per ongeluk doorsnuift als je net wil gaan slapen. Dan lig je nog een paar uurtjes wakker. :tearsofjoy:
 

Liefhebbertje

Bewuste gebruiker
Opmerking over 2 gram bakpoeder is weer zoon opmerking dat ik denk waar baseer je dit op had het fijner gevonden als je even details of uitleg had gevraagd

Nee het was geen bakpoeder het was het puurste wat er te krijgen was foto van de kwaliteit en een klein brok staat in een ander topic

Naar mate je langer snuift is je tolerantie zo hoog dat je zeer veel kan snuiven
Heb maanden achter elkaar 5gr van die brokken op

En ben er nu helaas achter gekomen hoe het kwam:
Was geen snot of rotzooi waren me neus slijmvliezen die zo opzwollen
Dat ze me neus afsloten
Dus zout etc werkte zoiezo niet
Had me neus gewoon veel meer rust moeten geven
Muah achteraf kijk....
 

autysd

Bewuste gebruiker
Liefhebbertje zei:
Opmerking over 2 gram bakpoeder is weer zoon opmerking dat ik denk waar baseer je dit op had het fijner gevonden als je even details of uitleg had gevraagd

Nee het was geen bakpoeder het was het puurste wat er te krijgen was foto van de kwaliteit en een klein brok staat in een ander topic

Naar mate je langer snuift is je tolerantie zo hoog dat je zeer veel kan snuiven
Heb maanden achter elkaar 5gr van die brokken op

En ben er nu helaas achter gekomen hoe het kwam:
Was geen snot of rotzooi waren me neus slijmvliezen die zo opzwollen
Dat ze me neus afsloten
Dus zout etc werkte zoiezo niet
Had me neus gewoon veel meer rust moeten geven
Muah achteraf kijk....

dit is nu het soort info waar de ware" gebruiker iets aan heeft, gz en ty! :wave:
 

Joopiejo

Bewuste gebruiker
Mijn ervaring is dat het dan nog wel werkt, eventueel kun je dan gewoon nog dikkere lijnen pakken om er zeker van te zijn. Maar goed, rete slecht natuurlijk om zo bezig te zijn, je neemt veel te veel op die manier. Even de snotbloedprop er uit snuiten / neus spoelen om ruimte te maken helpt, alleen hou je al snel geen tussenschot meer over op die manier, om over hart, bloedvaten en organen nog maar te zwijgen.

Beter stoppen dus op zo'n moment of al eerder, wat met coke (of evt. andere drugs) niet gemakkelijk is, zeker als je nog vooraad over hebt.
 

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Liefhebbertje zei:
Opmerking over 2 gram bakpoeder is weer zoon opmerking dat ik denk waar baseer je dit op had het fijner gevonden als je even details of uitleg had gevraagd

Ach ja het zijn bizar hoge hoeveelheden. Het is toch niet vreemd dat ik dan uitga van óf flink misbruik ófwel slechte kwaliteit?

Vervelend dat je slijmvliezen zo opgezwollen zijn. Sterkte ermee :)
 

Love Fun

Newbie
Ach ja het zijn bizar hoge hoeveelheden. Het is toch niet vreemd dat ik dan uitga van óf flink misbruik ófwel slechte kwaliteit?

Vervelend dat je slijmvliezen zo opgezwollen zijn. Sterkte ermee :)
Naarmate je vaker gebruikt raakt er ook gewenning op. Ik zit nu ook wel op twee gram. Vind het jammer want het best duur. En de eerste snuifjes zijn het lekkerst...daarna is het helaas toch wat minder. En daar zit de winst voor de dealer in.
 
Bovenaan