Wie gebruikt er cocaine

Die gastroscopie is peanuts vergeleken met darmonderzoek.
Dit duurt slechts enkele minuten. (gastroscopie). Vele malen zelf gehad.
Nee, dan je darmen.
Eerst de avond en nacht die darmen ledigen, netjes gezegd, en dan nog het onderzoek zelf.
Bah. Dat zegt genoeg... letterlijk!
Maar, wel off topic nu..
Dat verschilt per persoon. Ik vond de coloscopie niet leuk maar ook geen drama. 2x ondergaan met roesje. Ene keer in zo een wijdbeens-stijgbeugelstoel houding en ene keer op mijn zij liggend.
Mijn moeder heeft beiden meermaals moeten ondergaan en vond de gastroscopie 100x erger.

idd.
Het is persoonlijk.
Maar de herinnering aan het lucht in de darmen persen, je trekt je de haren uit je kop...en, de gastroscopie duurt erg kort!
Alleen al de twee tabletjes bisacodyl en het zuiveringszout...de hele avond en nacht naar de plee moeten rennen...
Het zou haast bij wet verboden moeten worden!
Gelukkig kan je tegenwoordig een roesje krijgen.
Toen ik de colon scopie kreeg, was dat nog niet zo...
Ik wist vanaf dat moment absoluut zeker, dat ik hetero ben. Jazeker!

Zo zou dat Kleanprep ook verboden moeten worden als voorbereiding op zo'n onderzoek. Wat een ongelofelijke opgave is het om dat weg te krijgen, bah.

@Legio Patria Nostra 'je kan een roesje krijgen'.....ze zouden dit gewoon overal standaard moeten doen. Ik weet dat in Roosendaal dit standaard gedaan wordt. In Breda dus niet en je moet er dan ook om vragen... belachelijk

Zo zou dat Kleanprep ook verboden moeten worden als voorbereiding op zo'n onderzoek. Wat een ongelofelijke opgave is het om dat weg te krijgen, bah.

@Legio Patria Nostra 'je kan een roesje krijgen'.....ze zouden dit gewoon overal standaard moeten doen. Ik weet dat in Roosendaal dit standaard gedaan wordt. In Breda dus niet en je moet er dan ook om vragen... belachelijk
Ik kreeg gelukkig gelijk de keuze met of zonder roesje. Zonder zou ik echt niet graag doen! Heb dus beide keren een roes gekregen.

Terug
Bovenaan