Wiet vs Alcohol in Uitgaan

Re: Wiet vs Alchehol in Uitgaan

Hangt ervanaf waar je bent. Als je ergens chill op een bank kunt zitten en een beetje spacen en misschien nog leuke muziek erbij hebt en aardige mensen, heb ik veel liever wiet. Maar in een danscafé toch alcohol (niet teveel, dan kun je niet eens meer staan, laat staan dansen), anders zit je een beetje voor je uit te kijken aan de kant, ook niet veel aan.

Als ik tussen die twee mag kiezen...kies ik voor de alcohol :beer:
Ben een paar keer uitgegaan met wiet, maar heb dat niet echt als prettig ervaren. Ik vind wiet meer om lekker te chillen en niet tussen de menigte in een discotheek :P

Ik hou niet zo van kiezen, ik combineer wiet en alcohol eigenlijk zo goed als altijd bij het uit gaan. Als ik echt zou moeten kiezen zou ik voor het uit gaan alcohol kiezen vanwege het sociaal loskomen dat het veroorzaakt maar een lekker jointje er bij zou ik nooit afslaan.

Alcohol is inderdaad een fucking lastig woord..

Maarja, ik kies uiteindelijk voor alcohol ;)
(vooral wetende dat ik later wss niet meer blow - alcohol blijft over.

Alcohol kies ik zeker boven Wiet met uitgaan.
Alcohol kan nog een oppeppende werking geven en ik merk aan mezelf van de afgelopen 2 keer blowen met uitgaan dat ik er net een giechelend schoolmeisje van wordt (en dat is totaal niet bevorderlijk als je een gesprek wilt voeren :lol: )
Wiet houd ik wel als ik niet meer de deur uit hoef..

Ik sta sowieso al nooit in een discotheek of een stampkroeg, maar hang graag rond in cafeetjes of plekjes waar het niet zo druk en vol is.
Wiet is er altijd wel bij met uitgaan, of waar ik ook heen ga.
Alcohol heb ik helemaal niets mee, maar tijdens uitgaan gaan er af en toe toch nog een paar biertjes in, en dan vind ik de combinatie toch wel leuk.
Maar als ik moest kiezen, duidelijk wiet :stoned:

Van wiet kijk ik toe, en van alcohol kom ik los.

Alcohol dus :beer:

ik combineerde altijd,, vond het altijd wel een lekkere combinatie:) en daarbij kan ik niet dansen dus kom ik niet zo snel in een discotheek..en als ik wil dansen slik ik wel een pilletje ofzo ,maar sindsdien ik gestopt ben met blowen is het voor mij alcohol.

ik word van wiet in de kroeg juist happy en vlot, van alohol ook, maar meer onbeschoft en luidruchtig, van een combinatie begin ik eerst te spacen, en daarna val ik in slaap als ik door blijf blowen en drinken

zeker weten wiet.
maar ik hou er neit van om te drinken ik drink ook eigenlijk nooit.
hou niet van het effect en zeker niet vans de kater de volgende dag.

ik ben zelf niet echt een drinker maar een roker
eens zat zijn is eens leuk maar je kan je er ook minder goed door voelen
en met wiet voel ik mij altijd goed dus wiet

Ik drink niet veel alcohol maar als ik thuis zit liever alcohol, en als ik uitga zeker.
Wiet roken als je weggaat, het moet niet gekker worden

Wiet is zo af en toe eens heerlijk relax om te chillen na een drukke of stressvolle periode.
Alcohol drink ik toch het liefste in de kroeg of in de discotheek

azgaza zei:
Ik hou niet zo van kiezen, ik combineer wiet en alcohol eigenlijk zo goed als altijd bij het uit gaan. Als ik echt zou moeten kiezen zou ik voor het uit gaan alcohol kiezen vanwege het sociaal loskomen dat het veroorzaakt maar een lekker jointje er bij zou ik nooit afslaan.
zelfde hier...al heb ik er met wiet nog weleens moeite mee. heb dan wel liever hasj

alcohol, maar liefste alle 2

is gewoon de bom om vooral op reggae beetje te skanke met een glas bier in je ene hand en een jointje in je andere hand !

:stoned:

Duidelijk alcohol, wiet af en toe om erbij te combineren, wat de ene keer goed en de andere keer wat minder uitpakt. Maar met alcohol kan je gewoon meer lol beleven in et uitgaan (vind ik).

als ik uit ga dan is het meestal beide :o maar wel eerst een biertje want als ik eerst blow voor dat ik een biertje drink lust ik geen bier meer :P

Terug
Bovenaan