Wiet/Xtc Na longontsteking?

mehmehmeh

Newbie
Hey, Ik zit met de volgende vraag.

Ik heb met carnaval longontsteking opgelopen, heb maandag mn laatste antibiotica genomen en ik vroeg me dus af ofdat ik deze zaterdag gewoon wiet kan roken, of xtc kan gebruiken?

Zoja, wat zijn de risico's (het is gewoon binnen bij iemand thuis, mocht dit uitmaken)

Heb al gegoogled en kon niks vinden, dus waarschijnlijk hebben mensen hier weinig tot geen ervaring mee.

Alvast bedankt!


Ps: En kan gewoon een peukie roken wel?
 

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Weet niet hoe erg het ontstoken is, of dat het een een dubbele is, maar toen ik een dubbele ontsteking had wou ik wel roken maar kon dat toch niet... 1 joint/sigaret stond gelijk aan 15-30 minuten hoesten toen :rolleyes:
Ik zou even wachten tot je lichaam weer hersteld is :)
Beterschap!
 

mehmehmeh

Newbie
25tolife zei:
Weet niet hoe erg het ontstoken is, of dat het een een dubbele is, maar toen ik een dubbele ontsteking had wou ik wel roken maar kon dat toch niet... 1 joint/sigaret stond gelijk aan 15-30 minuten hoesten toen :rolleyes:
Ik zou even wachten tot je lichaam weer hersteld is :)
Beterschap!

Dankje, ik had alleen mn rechterlong blijkbaar, en voel me nu al een stuk beter en heb net een sigaret gerookt, ging redelijk. maar besloten om die joint en xtc maar even te laten liggen :)
 

Tufnut

Badass junkie
Verstandig. Geduld is een schone zaak. Je geduld zal de volgende keer met genot beloond worden.
 

mehmehmeh

Newbie
ik heb nu azitromycine gekregen, 3 daagse kuur. Ik heb gevraagd of dat ik kon drinken en dat mocht van de dokter, dus dan maar een beetje drinken
 

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Vraag ik me ook af als ik de topic titel lees, geef je lichaam de tijd, weet je de oorzaak van de ontsteking eigenlijk? Longontsteking die ik zwaar verwaarloosde heeft me 4 maanden ongeveer thuis gehouden met gemiddeld 40-39 graden koorts circa (met gevolgen van school daardoor ook toen). Heel kort samengevat had geen zin om uit te zieken maar moest wel..
Al het beste toegewenst!
Beterschap!
 
Bovenaan