Wietlucht in me kamer

w.wolf

Newbie
Ik heb net even wat wiet gehaald in de stad, Silver Dreams ofzo was het.. ik heb het in een bakje, in een kluis, in een kast gedaan... maar guess what, me hele kamer meurt naar die ongein.. hoe krijg ik dat weg? ik denk dat me ouders het niet heel leuk vinden...

Doerak

Bewuste gebruiker
Ik stop al mijn drugs in hun respectievelijke zakjes in een grotere zipbag. Deze gaat met wat rookgerei netjes in een afsluitbare doos onderin een la. Mocht het alsnog ruiken, zorg dan voor een stash op zolder (als je die hebt, uiteraard).
Raam open zetten is de beste remedie tegen wietlucht... Als je wierook hebt kun je dat aansteken om de wietlucht te overstemmen.

Succes :wink:

eXeCuze

Bewuste gebruiker
ik stop men zakken wiet altijd in een doos vol met lege dvd hoesjes 1 dvd hoesje open hup wiet ering de doos in en zoek jij maar eens uit welke van de ongeveer 100 dvd hoesjes mijn wiet in zit :grin: en je ruikt er nix van die dvd hoesjes ruiken naar nieuw plastic en dah meurt pas :P

paupie

Bewuste gebruiker
ik heb het gewoon in het zakje in een bakje liggen. En ik ruik er helemaal niks van.... of ik moet eraan gewend zijn en het niet eens meer ruiken..... :P

vlaemink

Belezen gebruiker
Ik snap ook niet dat heel je kamer ernaar kan ruiken als je het niet zelf in je kamer rookt. Lijkt me vreemd. Anyway, ik heb zo een klein kluisje, daar bewaar ik het.

Jeller

Badass junkie
gewoon zo veel mogelijk barrieres er rond, dus zakje, nog een zakje, doos, schuif ofzo en dan ruik je da nie meer

Delcasa88

Bewuste gebruiker
vlaemink zei:
Ik snap ook niet dat heel je kamer ernaar kan ruiken als je het niet zelf in je kamer rookt. Lijkt me vreemd. Anyway, ik heb zo een klein kluisje, daar bewaar ik het.
Het kan zo sterk ruiken dat 1 zipbag niet genoeg is. Heb ik ook met Blueberry. Sta ik in de tram, zakje (5g) in mn binnenzak en je ruikt het in de tram :sunglasses:

vlaemink

Belezen gebruiker
Ik heb het anders tog nog nooit meegemaakt. Maarja heb ook wel nooit meer dan 10 gram gehad, daarmee mss.

Telefoon

Wijs gebruiker
je ouders het gewoon vertellen het is toch legaal doe niet moelijk!

op je bureau neer leggen die zooi :) anders tupperware

CyberMonkey

Experimenterende gebruiker
Ik steek het in in het originele zakje een plastic doosje zoals van margarine. Dat zakje laat de geur precies goed door maar in dat doosje merk je er niets meer van. En je kan er ook handig je aansteker, vloeitjes, roltabak enz bij steken :)

acidboy

Badass junkie
Broodtrommeltje... Bidon (jeweetwel.. voor tijdens het sporten ofzo)
Met wat gezond verstand kom je er wel.

Osi`

Bewuste gebruiker
Ik leg het gewoon tegenwoordig in een plastiek bakje met allemaal prul (dus het zakje gewoon en tipjes en blaadjes)

Ligt hier goed vrij open. Dus m'n kamer mag zovaak stinken en meurten naar de wiet.

hardcor3

Ik leg het altijd gewoon naast me pc tot nu toe hebbe me ouders er nooit 1 gevonde.
Rook ook vaak uit me raam, maarja eenmaal begonnen word je er steeds lakser in.
Tegenwoordig rook ik ook wel is achter me pc.
Dit is dus geen tip :stoned:

xPlaystationx

Gewoon niet "thuis" bewaren. Haal gwn 5,- of 10,- euro..wanneer je zin hebt om te roken. En dan rook je dat heelemaal op voordat je naar huis gaat. :P Of laat een goede vriend(in) het voor je bij houden, de gene met wie je vaak blowt ofzo...(en waarvan de ouders er uiteraad geen moeite mee hebben, anders heb je weer het zelfde probleem...)

:beer:

Doodkapje

Wijs gebruiker
bah seg wat een wietverkrachting lees ik hier allemaal! mijn maag draait er gewoon van om!!! in een condoom uhu lekker zeg rubberwiet...

als je nu slim bent hou je het in je zakje en doe je er aluminiumfolie rond, een flink stuk, dan goed dichtknijpen overal en dan zou je niks meer mogen ruiken. en anders idd tupperware ofzo, maar let op dat plastic ook geur opneemt en dus uiteindelijk geen geur meer tegenhoudt.

Bovenaan