Wietplantage bij basisschool

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Wietplantage bij Plantage-school

In Houten is een hennepkwekerij ontdekt. De locatie is opmerkelijk: boven een basisschool die De Plantage heet. Er zitten flatwoningen boven de school en in een van die woningen stonden de planten in de woon- en slaapkamer.De plantage werd ontdekt door schilders die De Plantage, de school dus, een opknapbeurt gaven. Zij zagen de planten staan en belden de politie. Er is niemand aangehouden.Het is niet duidelijk hoeveel planten in de plantage, de kwekerij dus, stonden.Volgens de politie hebben de schilders "het enige juiste" gedaan door de politie te bellen. "Er hadden gevaarlijke situaties kunnen ontstaan door de hennepplantage."

Ze worden steeds creatiever..

http://m.nos.nl/pl/svt/si/nos/po/opnl/p ... _id/547274

Bijlagen

• K15Iam.jpeg
    K15Iam.jpeg
    33,3 KB · Weergaven: 5.095

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Jeezes boven een basisschool, best serieus.

Toch zit ik hier met een grijns op me gezicht omdat het best grappig is :)
Toepasselijke naam die naam van de basisschool...

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Ik zou er niet om moeten lachen, vooral omdat het een basisschool is, maar ik moest toch wel lachen. Een plantage bij de Plantage, kom op, hoe kan je niet lachen.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Erg ironisch ja haha,
Maar verder wel kwalijk, wie weet staan er nu nog 50 scholen vol..

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Eigenlijk wel slim hè, wie verwacht er nu een plantage bij een basisschool... Dat is toch wel één van de laatste plaatsen waar je zou gaan zoeken xD

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
ZERO- zei:
Eigenlijk wel slim hè, wie verwacht er nu een plantage bij een basisschool... Dat is toch wel één van de laatste plaatsen waar je zou gaan zoeken xD

Zolang de volgende maar niet bij de kinderopvang gaat kweken nu :openmouth:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Tijd terug was er trouwens een plantage gevonden in een bejaardenhuis door een brand.. Het word steeds gekker. En las het paar dagen terug weer ergens anders :wink:

Bij een brand in het Amsterdams bejaardentehuis St. Jacob aan de Plantage Middenlaan is een bewoner zwaargewond geraakt. De brand brak in de nacht van donderdag op vrijdag uit in de kamer van de bewoner. Het slachtoffer is met brandwonden en ademhalingsproblemen naar een ziekenhuis gebracht. De kamer brandde uit, maar het vuur verspreidde zich niet verder.

De oorzaak van de brand is nog niet bekend.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Echt overal schieten kleine en grote kwekerijtjes uit de grond als paddestoelen.
De staat kan er in principe niets meer aan doen, per drie plantages dat ze oprollen komen er gelijk 50 bij ofzo :grin: . Onbegonnen werk, yeah

Bovenaan