Wilhelmina aan de Crystal Meth

MeejheM

Badass junkie
Net zoals erg veel staatshoofden destijds, en nog veel meer middelen waren voor de hand voor de prive dokters, maar ik denk dat "Meer onderzoek noodzakelijk" ook serieus genomen moet worden.

churchill stond net zo strak als hitler, en de meeste staatshoofden waarschijnlijk. Wat ik me vooral afvraag is wat de artsen destijds over de middelen wisten, en wat niet.

Geen oninteressant artikel, maar ik wist van bijvoorbeeld churchill en hitler destijds allang van hun prive artsen en gebruik van van alles. Als het klopt verbaaasd het me niet, maar dat is wel 70 jaar geleden.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Interessant, wist ook niet dat Wilhemina aan de meth zat. Zou wel mooi zijn als ze nog iets van documentatie van die arts kunnen vinden waaruit op te maken is waarom die het voorschreef.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
MeejheM zei:
Geen oninteressant artikel, maar ik wist van bijvoorbeeld churchill en hitler destijds allang van hun prive artsen en gebruik van van alles. Als het klopt verbaaasd het me niet, maar dat is wel 70 jaar geleden.
Wist jij dat destijds al? Wist niet dat je al zo oud was.

ooscaar

Wijs gebruiker
ZERO- zei:
MeejheM zei:
Wist jij dat destijds al? Wist niet dat je al zo oud was.
Haha dacht precies hetzelfde, maar volgens mij bedoelt hij vroeger toen dit nog niet bekend was en hij nog 20 was :P

Maar goed, wie weet wat er over 50 jaar gezegd wordt over het geven van ritalin en dexamfetaminesulfaat aan kinderen, bijvoorbeeld. Niet dat deze middelen niet helpen bij adhd, maar het is best reëel dat de samenleving daar in de toekomst heel anders over denkt.

Bovenaan