witte vlokjes in urine

bier

Badass junkie
Hallo.

Het is nou al iets meer dan een week geleden dat ik voor het laatst amfetamine heb gebruikt, en vandaag moet ik voor het eerst mijn urine laten testen om te controleren of ik ook daadwerkelijk ben gestopt. Nou heb ik net vanochtend mijn plasje in zo'n plasbekertje gedeponeerd, en nou zie ik onderin allemaal witte vlokjes in mijn urine zitten. Kan dit nog komen door de speed of kan het ook komen door mijn medicijnen (ik slik oxazepam, cipramil, en ritalin) of iets dergelijks?
Van de week heb ik ook 2 keer dxm gebruikt, ik weet niet of dit er iets mee te maken kan hebben? Maar witte vlokjes in je urine is niet echt normaal ofwel?

Alvast bedank...

Vanadesse

Wijs gebruiker
Blaasontsteking? Eiwit? Iets met witte bloedlichaampjes.. Zwanger?

Klinkt inderdaad niet gezond... Succes ermee!

Angramar Temenos

Badass junkie

blu

Bewuste gebruiker
Uh ik zou zo snel mogelijk langs de huisarts gaan als ik jou was. Het kan namelijk zo zijn dat er iets mis is met je nieren (daar word je plas gemaakt :) :) :)) en dat is niet erg gezond.

bier

Badass junkie
blu zei:
Uh ik zou zo snel mogelijk langs de huisarts gaan als ik jou was. Het kan namelijk zo zijn dat er iets mis is met je nieren (daar word je plas gemaakt :) :) :)) en dat is niet erg gezond.

Daar dacht ik dus ook al aan...

Flameon

Badass junkie
bier zei:
blu zei:

Wellicht een ontsteking. Denk aan blaasontsteking/nierbekontsteking etc

blu

Bewuste gebruiker
bier zei:
blu zei:

Morgenochtend zo vroeg mogelijk even naar de huisarts bellen dus en ondertussen geen drugs meer gebruiken en veel water drinken.

bier

Badass junkie
Flameon zei:
Kan ook eiwit zijn dan, kan weinig kwaad maar wel ff laten checken

Hoe kan eiwit dan in je urine terecht komen? Zou het niet kunnen dat ik nog zoveel troep in mijn lichaam heb zitten dat het niet goed afgebroken word ofzo?

Flameon

Badass junkie
Eerst maar eens afwachten wat het is. Als je afgelopen week niks van pep gepakt hebt is het oke.

bier

Badass junkie
Flameon zei:
Eerst maar eens afwachten wat het is. Als je afgelopen week niks van pep gepakt hebt is het oke.

Ik heb wel ritalin gesnoven, kan dat niet in je urine terecht komen? En oxazepam en cipramil?

bier

Badass junkie
Flameon zei:
Oke dan ben je de sjaak ..... ze zullen wel zien dat je ritalin hebt gesnoven

Kunnen ze het verschil zien of je het geslikt hebt of gesnoven? Ik krijg het namelijk voorgeschreven...

blu

Bewuste gebruiker
bier zei:
Flameon zei:
Oke dan ben je de sjaak ..... ze zullen wel zien dat je ritalin hebt gesnoven

Kunnen ze het verschil zien of je het geslikt hebt of gesnoven? Ik krijg het namelijk voorgeschreven...

Als jij geen ritalinkorsten in je neusgaten hebt zitten, dan niet nee :)

bier

Badass junkie
blu zei:
Als jij geen ritalinkorsten in je neusgaten hebt zitten, dan niet nee :)

Ah ok. :) Maar testen ze dan op ritalin èn speed? Ik neem aan dat ze wel het verschil moeten kunnen zien als ik ritalin voorgeschreven krijg... :confused:

bier

Badass junkie
Flameon zei:
Men zal op afbraak stoffen zoeken ipv de stof zelf. Afbraak van ritalin is anders dan van pep

Maar testen ze dan niet alleen op de afbraakproducten van amfetamine?

Flameon

Badass junkie
bier zei:
Flameon zei:
Men zal op afbraak stoffen zoeken ipv de stof zelf. Afbraak van ritalin is anders dan van pep

Maar testen ze dan niet alleen op de afbraakproducten van amfetamine?

Aub Biertje ... hou je gewoon aan de regels. Gebruik je medicatie dus op de manier zoals het hoort en gebruik niet. Het is voor jezelf

bier

Badass junkie
Flameon zei:
Aub Biertje ... hou je gewoon aan de regels. Gebruik je medicatie dus op de manier zoals het hoort en gebruik niet. Het is voor jezelf

Je wist dat ze de ritalin niet in mijn urine konden zien? :openmouth:

Flameon

Badass junkie
Ik weet dat als jij je niet aan de regels houdt je zo door de mand valt. Zowel bij de kliniek, als bij je ouders

Flameon

Badass junkie
bier zei:
Flameon zei:
Ik weet dat als jij je niet aan de regels houdt je zo door de mand valt. Zowel bij de kliniek, als bij je ouders

Waarom denk je dat?

Die mensen die daar werken weten ook wel hoe ze iets los bij je krijgen zonder urinetest, dan bedoel ik praten etc / gezichtuitdrukkingen. Ze krijgen moeilijkere mensen aan de balie dan jou :wink:

bier

Badass junkie
Flameon zei:
Die mensen die daar werken weten ook wel hoe ze iets los bij je krijgen zonder urinetest, dan bedoel ik praten etc / gezichtuitdrukkingen. Ze krijgen moeilijkere mensen aan de balie dan jou :wink:

Hoe zouden ze er achter kunnen komen of ik ritalin snuif ipv het te slikken? Ik weet nog niet eens wat voor therapie ik krijg... Ik ga waarschijnlijk donderdag weer naar school...

Flameon

Badass junkie
Doe eens relax. Eet in het vervolg je ritalin en adn zal het wel goed komen joh. En gedraag je, want ze knikkeren je zo uit die therapie als je je misdraagt op het gebied van drugs. Ik stuur wekelijks mensen weg

bier

Badass junkie
Flameon zei:
Doe eens relax. Eet in het vervolg je ritalin en adn zal het wel goed komen joh. En gedraag je, want ze knikkeren je zo uit die therapie als je je misdraagt op het gebied van drugs. Ik stuur wekelijks mensen weg

Maar dat is verslavingstherapie ofwat? Ik mag het zelf proberen, met voor bepaalde tijd wekelijks een plastest, anders moet ik wel in de wachtrij bij de novadic...

Dreuge

Badass junkie
als je hiermee naar de dokter ga dan zal hij aan je puni zitten.. neem dat mee in je overweging

Bovenaan