Xtc 4 keer in 2 maanden

Cas

Newbie
Hey ik heb een vraag,

ik heb vrijdag xtc gebruikt dat was mijn 4e keer. Nou wil ik de 24ste de 14e aug en 28e aug ook xtc gebruiken kan dit.

Blaatschaap

Bewuste gebruiker
Alles kan, maar verstandig is het zeker niet. Je serotoninevoorraad heeft tijd nodig om zich herstellen.

Hou de drie maanden pauze aan en doseer niet te hoog, zo blijft het het langst leuk.

Ik heb het effect in een paar jaar compleet naar de klote geholpen(door het om de 4 weken te doen, soms 2) en wordt er nu een week depressief van omdat ik me niet aan die regel heb gehouden.

Boyman

Bewuste gebruiker
Alles kan, of het verstandig is is een tweede. Sowieso gaat de "magie" er snel af als je het vaker gebruikt. En overmatig gebruik van serotonineslurpers zoals xtc kan vrij heftige gevolgen hebben. Zoals @Blaatschaap al zegt zou je er goed aan doen om de drie maanden regel aan te houden, of in ieder geval op z'n minst 1 maand. Ik zou er goed over nadenken of je het de risico's waard vindt :wink:

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Ik gok dat je die keren in augustus weinig gaat voelen en meer gaat nemen om wel iets te voelen.

Resultaat is meer negatieve effecten en heftigere katers.

Ik zou het niet doen man. Je wilt mogelijk nog lang van xtc kunnen genieten in je leven en dit helpt daar niet bij helaas. Ik zou ook erg graag naar meerdere feesten/festivals willen gaan in de zomer en bij allemaal xtc gebruiken, maar je gaat jezelf later dankbaar zijn als je het nu rustig aan doet en xtc voor speciale momenten bewaard :)

Cas

Newbie
Ik heb trouwens wel nog een vraag over doseren tot nu toe nam ik eigenlijk altijd rond de 2,5 pil van 220/280 mg en dan neem ik telkens een kwartje is dit een beetje een goede dosering.
ps, ik ben 19 en weeg 115 kilo.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik heb trouwens wel nog een vraag over doseren tot nu toe nam ik eigenlijk altijd rond de 2,5 pil van 220/280 mg en dan neem ik telkens een kwartje is dit een beetje een goede dosering.
ps, ik ben 19 en weeg 115 kilo.
Je neemt echt extreem hoge doseringen. Lees je aub goed in, het kan echt heel vervelend en blijvend slecht uitpakken in de toekomst bij ernstig misbruik.
Hier staat alles in over ”veilig” en juist gebruik van mdma/xtc. Lees het even goed en aandachtig door.

link ⬆️

Bovenaan