XTC alleen en buiten

JanJaap88

Newbie
ik wil weer eens een keer xtc doen maar al mijn vrienden die doen dat niet meer. mijn laatste keer was 3 jaar geleden. nu was ik van plan om het alleen buiten te doen een dezer dagen (ik woon nog bij ouders). heeft iemand hier ervaring mee? is het leuk of juist saai? en zou er iets fout kunnen gaan?

Einstein

Badass junkie
Doe het dan niet. Goede kans dat je euforisch naar huis rent en daar je ouders gaat knuffelen omdat je zoveel van ze houdt. In je eentje XTC doen ga je waarschijnlijk niet lang volhouden.

JanJaap88

Newbie
Einstein zei:
Doe het dan niet. Goede kans dat je euforisch naar huis rent en daar je ouders gaat knuffelen omdat je zoveel van ze houdt. In je eentje XTC doen ga je waarschijnlijk niet lang volhouden.

ja okay daarom wacht ik ook tot mijn ouders slapen want ze gaan toch altijd vroeg slapen

Karhu

Wijs gebruiker
Ik zou het niet zo spannend vinden denk ik, in mijn eentje. Ken je helemaal niemand die gezellig mee wilt doen?!

Scooby-Doo

Bewuste gebruiker
Buiten in de kou, dat lijkt me niet echt leuk. Dan kan je nog beter alleen naar een leuk feest gaan en het daar doen. Maar het leukste is om het met je vrienden te doen.

JanJaap88

Newbie
Ja ik wil het juist in kutweer doen omdat ik dat vroeger ook altijd dee. Ik vind spacend de "winter"nachten ook veel chiller dan de zomernachten. Ik denk inderdaad dat ik gewoon een halve neem en lekker met een muziekje ga wandelen, dan zie ik de rest wel aan :)

En ik ken echt helemaal niemand meer die ook dit soort dingen doet. Ben out of die wereld geraakt om het zo maar te zeggen :wink:

Casplantje.

Belezen gebruiker
Je kan het toch ook met je vrienden doen terwijl zij niet gebruiken? Dan kun je tenminste wel van het sociale aspect van XTC genieten en je hebt er in principe ook geen last van dat zij het niet gebruiken.

JanJaap88

Newbie
ja ik zou dat wel willen maar de vrienden die ik tegenwoordig heb moeten niets daarvan afweten helaas (of miss beter voor mij :tongueout:). ik ga straks gewoon een halve doen denk. ik woon in regio beverwijk btw, dus als je hier over 1.5 uur bent ... :tongueout:

JanJaap88

Newbie
Het was leuk hoor, ben toch wel blij dat ik het heb gedaan :tongueout: Ik ging buiten lopen en steeds gingen allemaal katten mij volgen en ik kon ze ook lekker knuffelen :flushed:
En na 2 uurtjes had ik het wel gezien buiten en toen heb ik dik lange gesprekken op msn gehad met mensen uit amerika :tongueout: En ik ben pas net wakker geworden :rolleyes:

Bovenaan