Beste forum leden,
Ik was vorige week zaterdag wezen stappen,
Toen heb ik 3/4 pillen gepakt, naar een 3/4 maanden clean,
Sinds zaterdag voel ik me niet in orde, ben in de eerstestantie heel ziek van geworden, overgegeven misselijk ect ect...
Ben toen ook naar de huisarts geweest, die heeft me doorverwezen naar de ziekenhuis om een darmonderzoek te doen, want de arts dacht dat er iets met de darmen aan de hand was, vanwege ik me zo vaak misselijk voel.
Uit de darm onderzoek was alles goed, bloedonderzoek was ook goed.
Maar heb nog steeds 't gevoelloos in me hoofd... dat tintelen gevoel , brakjes voelen,
Heb 't gevoel dat ik steeds maar weer moet braken.
Ben bang dat ik in ben blijven hangen ofsow?....
Want ja als ik blijf liggen , dan voel ik me niet duizelig of misselijk, echt wanneer ik opsta en loop zeg maar.
Heb ik nu hersenschade opgelopen?, blijf ik me zo altijd voelen ?,
Jongens please help mij...
Hoor 't graag van jullie.
Ik was vorige week zaterdag wezen stappen,
Toen heb ik 3/4 pillen gepakt, naar een 3/4 maanden clean,
Sinds zaterdag voel ik me niet in orde, ben in de eerstestantie heel ziek van geworden, overgegeven misselijk ect ect...
Ben toen ook naar de huisarts geweest, die heeft me doorverwezen naar de ziekenhuis om een darmonderzoek te doen, want de arts dacht dat er iets met de darmen aan de hand was, vanwege ik me zo vaak misselijk voel.
Uit de darm onderzoek was alles goed, bloedonderzoek was ook goed.
Maar heb nog steeds 't gevoelloos in me hoofd... dat tintelen gevoel , brakjes voelen,
Heb 't gevoel dat ik steeds maar weer moet braken.
Ben bang dat ik in ben blijven hangen ofsow?....
Want ja als ik blijf liggen , dan voel ik me niet duizelig of misselijk, echt wanneer ik opsta en loop zeg maar.
Heb ik nu hersenschade opgelopen?, blijf ik me zo altijd voelen ?,
Jongens please help mij...
Hoor 't graag van jullie.