Goedenavond,
Sinds het begin van dit jaar gebruik ik af en toe XTC op feesten / festivals. Hartstikke mooi! Helaas kleeft er 1 groot nadeel aan XTC en dat is het idiote tijdsbesef. De avond vliegt voorbij, het lijkt of je binnen een paar minuten weer buiten staat.
Ik ben benieuwd of jullie mij een drug / combi van drugs kunnen aanraden welke de positieve effecten van XTC heeft, maar waarbij je wel besef van tijd blijft houden.
Naar mijn mening de beste effecten van XTC:
(in volgorde van beste tot 'slechtste' effect)
- Love effect
- Niet stil kunnen staan
- Vrolijk
- Eventueel in lichte mate hallucinaties
Ik hoor graag tips!
Sinds het begin van dit jaar gebruik ik af en toe XTC op feesten / festivals. Hartstikke mooi! Helaas kleeft er 1 groot nadeel aan XTC en dat is het idiote tijdsbesef. De avond vliegt voorbij, het lijkt of je binnen een paar minuten weer buiten staat.
Ik ben benieuwd of jullie mij een drug / combi van drugs kunnen aanraden welke de positieve effecten van XTC heeft, maar waarbij je wel besef van tijd blijft houden.
Naar mijn mening de beste effecten van XTC:
(in volgorde van beste tot 'slechtste' effect)
- Love effect
- Niet stil kunnen staan
- Vrolijk
- Eventueel in lichte mate hallucinaties
Ik hoor graag tips!
dat de tijd zo snel voorbij gaat, maar als ik dronken ben vliegt de tijd ook. Je komt om een uur of 12/1 de lokale kroeg in, en voor je het weet hoor je het afscheids liedje alweer.