Mja formeel is het advies om maar op 1 van de dagen een stimulant te gebruiken. Ik zou zelf op dag 2 xtc/ mdma doen omdat je dan op dag 3 nog de afterglow hebt.
Speed of coke kun je om je hart en vaten te beschermen beter laten staan als je ook xtc gaat doen. Maar als je onverstandig wil zijn zou ik die met mate bewaren voor de zondag. Dan voeg je wat energie toe aan de afterglow.
2cb kan, maar zoals iemand anders al zei, dit moet je wel gewend zijn. Het maakt je echt prikkelgevoelig en als je niet gewend bent aan tripmiddelen kan t enorm afleiden van je feestje. Hetzelfde geldt voor een lage dosis lsd. Het kan je ineens allemaal overvallen en dan duurt zo'n trip onaangenaam lang.
Ketamine op een feest is ook meer voor de ervaren gebruiker. Niet alleen omdat het niet bepaald oppept, maar ook omdat je snel wil bijpakken en doseren op de dansvloer nogal een uitdaging is. Ik vind dit zelf in de juiste dosis best tof om op te dansen maar het heeft echt wel even geduurd voor ik die dosis gevonden had.
Wiet maakt mij altijd ontzettend slap en ik snap niks meer van de wereld dus dit zou ik zelf niet aanraden maar als je er lekker op gaat is het zeker een optie. Qua interactie met andere middelen zit je met wiet redelijk safe, behalve als je het combineert met triptica. Dan kan het best onvoorspelbaar worden en dat wil je niet op een festival. Sommige mensen hebben best een kater van wiet, dat kan wel onhandig zijn als je op een festival bent.
Als je elke dag iets gebruikt wordt het effect altijd minder de dag erna, al was het maar omdat je vermoeid raakt. Op een festival is nachtrust vaak ook schaars. Het belangrijkste wat je in de gaten moet houden is de belasting van je systeem. XTC slurpt serotonine en het herstel duurt weken dus je kunt maar 1 serotonine slurper gebruiken op je festival. Speed werkt meer op dopamine dus dat werkt nog wel na xtc, maar belast net als XTC je hart- en vaatstelsel enorm. Dus afgezien van het subjectieve effect dat best prima zal zijn is het wel een enorme aanslag op je lichaam. Verder kun je een keuze maken op basis van wat allemaal is voorgesteld in dit topic.
Hou er vooral rekening mee dat je je lichaam behoorlijk belast als je echt drie dagen uit je plaat bent. Het valt te overwegen om minimaal 1 dag (bijvoorbeeld dag 1) nuchter te blijven of alleen wat drankjes te nemen.