XTC , Festival en zestiger

Stratora

Bewuste gebruiker
Dit weekend Intens genoten op Intents Festival waar ik op mijn oude dag voor het eerst naar toe ben gegaan en tsjonge wat een feest zeg.
Deze zestig plusser besloot om ook eens ipv een thuis setting XTC te doen op een Festival omdat ik ook wel eens wilde beleven hoe dat dat voelt en ik kan zeggen dat het te gek was. Volkomen anders dan in een thuis setting moet ik zeggen met veel variaties van ervaringen en gevoelens. Ik besloot om mij niet hoger te gaan dan 90 mg en nam eerst een door mij geprepareerde capsule ( getest en geanalyseerde pil van 120mg fijn gemaakt)met 60mg om na 1 uur er nog een van 30mg achteraan te pakken, een combi die voor mij goed werkt omdat ik dan nog bij de tijd blijf.
Ik had niet veel gegeten en verwachte dat de eerst inname snel zou inklappen maar dat duurde toch wel 45 minuten en toen klapte het goed moet ik zeggen en na 1 uur en 15 minuten kwam daar nog een inkicker achter aan die ook best wel pittig inhakte. Ik had besloten om eerst de sfeer eens te voelen (ben hoogsensitief) voordat ik wat ging nemen maar ik merkte bij binnenkomst op het terrein al direct dat de sfeer heel erg goed was, wat een positieve energie.
En toen....tsja toen was het feest....verbaasde me over de aanspraak die ik kreeg van jongeren en dat was dus heel leuk, let wel ik kende dat dus helemaal niet en dacht bij mezelf het lijkt wel of mensen het aanvoelen van elkaar dat je wat gepakt hebt. Muziek en lichtshows die als een deken over me heen kwamen ,bas die dwars door mijn lijf heenging , geweldig....

Toen ik even ging zitten was de werking weer anders, veel praten, diep gesprek, compleet andere setting die overging in de eindshow en ik wlde ook een piekmoment tijdens die eindshow wat dus ook gelukt is. Een come down heb ik niet tot nauwelijks gehad, het ging allemaal heel smooth en aan alles komt een eind maar niet voordat ik op de fiets huiswaarts keerde en ontdekte dat fietsen met XTC eigenlijk ook wel heel erg gaaf is , door het bos, frisse lucht, in het donker, mede festival gangers tegen komend....heel bijzonder.
Conclusie: ik loop nog na te gloeien en heb ondanks mijn leeftijd wil ik meer van dit soort festivals, maar met XTC houd ik me aan de 3 maanden rule...
Maar tsjonge wat vet was dit zeg......

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Hoi @Stratora wat leuk om te horen dat je zo'n fijne ervaring hebt gehad! Super om te lezen dat je op die leeftijd nog zo'n nieuwe ervaring aan durft te gaan. Ik vind xtc zowel thuis als op een festival zalig.

En toen....tsja toen was het feest....verbaasde me over de aanspraak die ik kreeg van jongeren en dat was dus heel leuk,
Dat is nu precies de magie van een feestje waar iedereen aan de pillen zit... iedereen is lief voor elkaar. Het maakt niet uit of je jong, oud, hoog-of laag opgeleid, arm of rijk bent. Je bent daar gewoon met elkaar om er samen een top-feestje van te maken. Alle normale maatschappelijke 'hokjes' zijn even weg. Althans dat is hoe ik het altijd ervaar.

dacht bij mezelf het lijkt wel of mensen het aanvoelen van elkaar dat je wat gepakt hebt.
Ja dat voel je vaak echt wel aan. Niets beter dan met je stralende mdma-bakkes iemand een complimentje geven en dan een smile van oor-tot-oor terug te krijgen.

maar met XTC houd ik me aan de 3 maanden rule...
Heel verstandig! Op die manier kun je er nog lang van genieten en beperk je ook de schade aan je bovenkamertje...

Dude81

Bewuste gebruiker
Dat is nu precies de magie van een feestje waar iedereen aan de pillen zit... iedereen is lief voor elkaar. Het maakt niet uit of je jong, oud, hoog-of laag opgeleid, arm of rijk bent. Je bent daar gewoon met elkaar om er samen een top-feestje van te maken. Alle normale maatschappelijke 'hokjes' zijn even weg. Althans dat is hoe ik het altijd ervaar.
Juist dit idd maakt waarom ik zo enorm van dit speciale stofje hou en het als 40+er een paar keer per jaar blijf doen.

Je krijgt er machtig mooie en onvergetelijke ervaringen door en je kunt echt even alles achter je laten. Afgelopen zaterdag op intents ook weer echt intens genoten van alles en iefereen om me heen😁

Stratora

Bewuste gebruiker
Juist, dat kreeg ik dus in de gaten maar wel achteraf dus. Mijn laatste festival was Pinkpop en dat was 30 jaar geleden en met die verwachting stapte ik dus Intents Festival op maar dat pakte dus even anders uit. Ik had al heel lang geleden besloten om naar Intents te gaan omdat het bij om de hoek is. XTC kwam op mijn pad en de combi leek me wel perfect, eerlijk is eerlijk ik moest wel wennen natuurlijk aan die openheid en wist niet wat te verwachten als ik gebruikte op een festival. De tijden van mijn Pinkpop adventures bestonden uit blowen en alcohol(draai al ff mee) en dan ben je er niet altijd helemaal bij. XTC is voor mij vele malen leuker en met beleid gebruikt wil ik zeker tot mijn 70e hiervan blijven genieten , heb nog genoeg snoepjes achter hand en hoop dat ze goed blijven.

Nogmaals,geweldige ervaring , begin dance, hardcore al heel vet te vinden en ondanks het piepen en kraken op mijn leeftijd vertik ik het om oud te worden en wil van dit soort avonturen wat vaker. Een kijken wat er over zo'n 3 maanden aan festivals in de buurt te vinden is....

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Mijn laatste festival was Pinkpop en dat was 30 jaar geleden en met die verwachting stapte ik dus Intents Festival op maar dat pakte dus even anders uit.
Ah dat is in de jaren ‘90. Toen ging ik ook naar Pinkpop! En ja dat soort festivals zijn echt totaal anders qua muziek, publiek en drugsgebruik. Is veel meer op alcohol en cannabis gericht. Ik bezoek tegenwoordig zowel festivals die op Pinkpop lijken (Down the Rabbit Hole) als house festivalletjes. Beide zijn leuk maar inderdaad totaal anders!

XTC is voor mij vele malen leuker en met beleid gebruikt wil ik zeker tot mijn 70e hiervan blijven genieten , heb nog genoeg snoepjes achter hand en hoop dat ze goed blijven.
Ik vind xtc ook leuker dan cannabis/alcohol. Helaas heeft het ook nadelen. Zoals een pittige kater en het sporadische gebruik. Ik zou je echt aanraden die drie-maanden regel aan te houden…
Bij verantwoord gebruik kun je er nog jaren van genieten!

Stratora

Bewuste gebruiker
Bij verantwoord gebruik kun je er nog jaren van genieten!
Inmiddels heb ik wel enigzins de jaren van wijsheid bereikt ...denk ik tenminste ..
Inlezen(boek van Shulgin aangeschaft en tips opgevolgd), testen, voorzichtig opbouwen en inderdaad de 3 maanden in acht nemen , dit samen met gezond eten, sporten is voor mij de manier om zo af ento e eens wat drugs te consumeren. Truffels, XTC en zelf gemaakte wietolie voor ouderdoms kwaaltjes.:oldman:
Wel lachen dat ik op mijn oude dag de festivals en XTC ontdek.....mijn kids lachen zich suf...:tearsofjoy:

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Inlezen(boek van Shulgin aangeschaft en tips opgevolgd), testen, voorzichtig opbouwen en inderdaad de 3 maanden in acht nemen , dit samen met gezond eten, sporten is voor mij de manier om zo af ento e eens wat drugs te consumeren. Truffels, XTC en zelf gemaakte wietolie voor ouderdoms kwaaltjes.:oldman:
Klinkt goed hoor! Nooit te oud om te genieten van het leven toch?!
Wel lachen dat ik op mijn oude dag de festivals en XTC ontdek.....mijn kids lachen zich suf...:tearsofjoy:
Laat ze maar lachen. Ze mogen blij zijn met zo’n levendige pa! Althans dat is wat ik tegen de mijne zeg😜

De Zandman

DF-koning
Hee, wat leuk om eens een goed report te lezen van een zestig plusser!
Wat ik dus ook ben!
Heb je een leven gehad met veel verschillende soorten drugs?
Ikzelf wel, maar ik ben ermee gestopt met druggebruik.
Voor mij is het wel genoeg geweest, ook qua financiële kant is stoppen voor mij beter!

Fladderfly

Experimenterende gebruiker
Dit weekend Intens genoten op Intents Festival waar ik op mijn oude dag voor het eerst naar toe ben gegaan en tsjonge wat een feest zeg.
Deze zestig plusser besloot om ook eens ipv een thuis setting XTC te doen op een Festival omdat ik ook wel eens wilde beleven hoe dat dat voelt en ik kan zeggen dat het te gek was. Volkomen anders dan in een thuis setting moet ik zeggen met veel variaties van ervaringen en gevoelens. Ik besloot om mij niet hoger te gaan dan 90 mg en nam eerst een door mij geprepareerde capsule ( getest en geanalyseerde pil van 120mg fijn gemaakt)met 60mg om na 1 uur er nog een van 30mg achteraan te pakken, een combi die voor mij goed werkt omdat ik dan nog bij de tijd blijf.
Ik had niet veel gegeten en verwachte dat de eerst inname snel zou inklappen maar dat duurde toch wel 45 minuten en toen klapte het goed moet ik zeggen en na 1 uur en 15 minuten kwam daar nog een inkicker achter aan die ook best wel pittig inhakte. Ik had besloten om eerst de sfeer eens te voelen (ben hoogsensitief) voordat ik wat ging nemen maar ik merkte bij binnenkomst op het terrein al direct dat de sfeer heel erg goed was, wat een positieve energie.
En toen....tsja toen was het feest....verbaasde me over de aanspraak die ik kreeg van jongeren en dat was dus heel leuk, let wel ik kende dat dus helemaal niet en dacht bij mezelf het lijkt wel of mensen het aanvoelen van elkaar dat je wat gepakt hebt. Muziek en lichtshows die als een deken over me heen kwamen ,bas die dwars door mijn lijf heenging , geweldig....

Toen ik even ging zitten was de werking weer anders, veel praten, diep gesprek, compleet andere setting die overging in de eindshow en ik wlde ook een piekmoment tijdens die eindshow wat dus ook gelukt is. Een come down heb ik niet tot nauwelijks gehad, het ging allemaal heel smooth en aan alles komt een eind maar niet voordat ik op de fiets huiswaarts keerde en ontdekte dat fietsen met XTC eigenlijk ook wel heel erg gaaf is , door het bos, frisse lucht, in het donker, mede festival gangers tegen komend....heel bijzonder.
Conclusie: ik loop nog na te gloeien en heb ondanks mijn leeftijd wil ik meer van dit soort festivals, maar met XTC houd ik me aan de 3 maanden rule...
Maar tsjonge wat vet was dit zeg......
Heerlijk om te lezen dit, je bent verkocht. Ik ben 52 en ga ook sinds 4 jaar naar festivals. “ komm schon alter” is een hele fijne met veel leeftijd genoten en heerlijke melodic techno. En er zijn er nog meer waar dan ook veel dezelfde mensen komen. Geniet van de feestjes🙌

De Zandman

DF-koning
Vwb de muziek zou ik graag naar festivals met trance, technotrance, muziekmix dance gaan. Maar dat komt er niet meer van, ik zie me daar al als ouwe lul tussen alle spacende jeugd staan ...en dan wil ik zelf ook wel weer spacen. Jammer maar helaas. Die tijden zijn voorbij.

Fladderfly

Zonde! Volgens mij heb je er best nog zin in ! Ik zie zoveel “ oudere” je moet een beetje kiezen naar wat voor soort festival je gaat met gemengd publiek,dan kijkt niemand ervan op,iedereen kan gewoon lekker zichzelf zijn.

De Zandman

DF-koning
Tsjaaaa...ik weet het niet.
Ik zou al eerst heel goed moeten gaan zoeken naar een feest in dit genre, en dan...heel misschien.
Ik heb het gevoel dat ik er niet meer in thuis hoor....ik val nooit graag op en daar tussen al de jeugd, daar val je automatisch al op door je leeftijd.
Lastig uitvoerbaar allemaal.

Miraculeus

Bewuste gebruiker
Tsjaaaa...ik weet het niet.
Ik zou al eerst heel goed moeten gaan zoeken naar een feest in dit genre, en dan...heel misschien.
Ik heb het gevoel dat ik er niet meer in thuis hoor....ik val nooit graag op en daar tussen al de jeugd, daar val je automatisch al op door je leeftijd.
Lastig uitvoerbaar allemaal.
Nou, ik was gisteren op een techno festival en daar heb ik meerdere 'oudere' mensen (55-70) heerlijk zien genieten van een pil, en die pasten perfect tussen de 20-30-40-jarigen, keek echt niemand gek van op! De sfeer is ook zo vriendelijk en relaxed, iedereen is aardig voor elkaar. Waarom zou je het niet doen, als het je leuk lijkt? Ik zou zeggen ga er gewoon lekker voor, leeftijd speelt geen rol!

Fladderfly

Wooferland in augustus is sowieso voor ouderen daar valt de jeugd juist weer op. Maar is veel house/techno geloof ik. Verschillende stages sowieso.

Fladderfly

Nou, ik was gisteren op een techno festival en daar heb ik meerdere 'oudere' mensen (55-70) heerlijk zien genieten van een pil, en die pasten perfect tussen de 20-30-40-jarigen, keek echt niemand gek van op! De sfeer is ook zo vriendelijk en relaxed, iedereen is aardig voor elkaar. Waarom zou je het niet doen, als het je leuk lijkt? Ik zou zeggen ga er gewoon lekker voor, leeftijd speelt geen rol!
Was je bij Mystic Garden?

De Zandman

DF-koning
Hoe komen jullie aan info welk festival wanneer en waar draait? Domme vraag misschien maar ik heb geen idee...

Stratora

Bewuste gebruiker
Vwb de muziek zou ik graag naar festivals met trance, technotrance, muziekmix dance gaan. Maar dat komt er niet meer van, ik zie me daar al als ouwe lul tussen alle spacende jeugd staan ...en dan wil ik zelf ook wel weer spacen. Jammer maar helaas. Die tijden zijn voorbij.
Nou Zandman......die tijden zijn pas voorbij als je jezelf echt als een oude lul gaat gedragen dus : naar biljarten, kaartje leggen, uitstapjes met Zonnebloem etc.
Ik dacht dat ik met mijn 60+ oud was op Intents maar ik heb daar wat grijsaards voorbij zien komen waarmee vergeleken ik een snotneus ben.
Ik had leuke gesprekken met jong spul waarvan ik de vader zou kunnen zijn geweest en die reageerde super tof toen ze er achter kwamen dat ook ik een pilleke genomen had , en dat was dus geen pilleke tegen reuma, bloeddruk, spataders etc.
Ze vonden het wel cool en zeker toen ik zei dat ik niet als 60 plusser geboren ben en voor mij komt er nog bij dat ik 10 jaar lang met de K**** ziekte rond gelopen heb, nu genezen ben en dus echt voor Carpe Diem ga. Ik zie het zelfde bij een vriendin van me ...zelfde leeftijd. , zelfde ziekte geschiedenis en ook helemaal los aan het gaan .Gelukkig zijn we op een leeftijd dat we verstandig met de consumpties om kunnen gaan en misschien daarom wel dubbel genieten. Binnenkort naar Bospop en dat is weer heel wat anders , meer ouwe tijd voor mij en waarschijnlijk heeel veel leeftijdsgenoten...
Maar die vette Festivals wil ik zeker meer gaan bezoeken...en dat moet jij dus ook doen Zandman......:blush:

De Zandman

DF-koning
Ik volg dit advies op!
Ik zal ook eens naar een technotrance party gaan, en hopelijk tref ik dan de juiste mensen...en zie en ervaar ik, dat ik niet de enige ouwe lul ben die nog eens een feestje bouwen wil....ik zal eens op zoek gaan naar een leuk festival achtig spektakel!
Anders gaan we eens een keertje samen naar een festival toe, ook een mogelijkheid, nietwaar

Dick_van_Leeuwen

Bewuste gebruiker
Het lijkt er sowieso op dat er steeds meer feesten en festivals komen voor de mensen met meer jaren ervaring zeg maar. Kennelijk is het te leuk om mee te stoppen, waardoor de mensen die in de jaren 90 zijn begonnen bijvoorbeeld gewoon doorgaan. Mijn verwachting is dat er komende jaren steeds meer komm schon alter-achtige feesten komen. Misschien zelfs clubs en strandfeesten waar het opvalt als je als 40-minner rondloopt.

Ik ben zelf bijna veertig en voor mij voelt het vele malen prettiger naast de mensen van 50-60 dan 20-30. De kansloze fixatie op mobiele telefoons en het roekeloze drugsgebruik verpest gewoon de sfeer. Jonge meiden van 20 zijn natuurlijk leuker om naar te kijken dan kerels van 60, toch zoeken wij onze feestjes ook uit op doelgroep.

Zanza

DF-koning
Het lijkt er sowieso op dat er steeds meer feesten en festivals komen voor de mensen met meer jaren ervaring zeg maar. Kennelijk is het te leuk om mee te stoppen, waardoor de mensen die in de jaren 90 zijn begonnen bijvoorbeeld gewoon doorgaan. Mijn verwachting is dat er komende jaren steeds meer komm schon alter-achtige feesten komen. Misschien zelfs clubs en strandfeesten waar het opvalt als je als 40-minner rondloopt.

Ik ben zelf bijna veertig en voor mij voelt het vele malen prettiger naast de mensen van 50-60 dan 20-30. De kansloze fixatie op mobiele telefoons en het roekeloze drugsgebruik verpest gewoon de sfeer. Jonge meiden van 20 zijn natuurlijk leuker om naar te kijken dan kerels van 60, toch zoeken wij onze feestjes ook uit op doelgroep.
Ligt toch ook vaak aan de muziekstijl? Toen ik naar hardstylefeesten begon te gaan aan het begin van deze eeuw, was iedereen daar een late tiener of jonge twintiger. Die feesten zijn er nog steeds, maar de jonge twintiger gaat er (nauwelijks) nog naartoe, want de muziek is veranderd. Maar op de 'classics' feesten, lopen al die jonge twintigers van toen nog steeds rond en is de gemiddelde leeftijd dus ook veel hoger.

Fladderfly

Heerlijk om te lezen dit, je bent verkocht. Ik ben 52 en ga ook sinds 4 jaar naar festivals. “ komm schon alter” is een hele fijne met veel leeftijd genoten en heerlijke melodic techno. En er zijn er nog meer waar dan ook veel dezelfde mensen komen. Geniet van de feestjes🙌
Ik vrouw van 53 heb precies hetzelfde ook sinds 4 jaar en KSA,wellicht komen we elkaar tegen 😉. Mijn 60 + man gaat nu ook mee en vond de eerste keer ook geweldig. Ook de MDMA beviel goed. Blijven genieten van het leven zeggen we maar🙌🎉

Stratora

Bewuste gebruiker
Ik vrouw van 53 heb precies hetzelfde ook sinds 4 jaar en KSA,wellicht komen we elkaar tegen
Ha zou zo maar kunnen, aanstaand weekend naar Lakedance en over 3 weken is Intents weer aan de beurt. Ik moet alleen wel een keuze maken waar ik wat lekkers ga nuttigen en ik denk dat dat Lake gaat worden want daar ga ik voor het eerst naar toe. Intents vorig jaar al met XTC beleefd en daar wil ik dit jaar een mini dosering psychedelica proberen maar daar ben ik nog niet uit. En er volgen er nog meer dit jaar....:sunglasses:
En zoals je zegt, Fladder......blijven genieten

Fladderfly

Volgend weekend is het weer zover,festival ! Mijn man(64) en vriend gaan mee voor de 2 e keer. De eerste keer was 2 maanden geleden dat ze voor het eerst mdma hebben gedaan met mij in een kleine club. Ik doe het zelf al een jaar of 5. Ik heb ze toen 120 mg gegeven in 2 x een dosis. Ik vroeg steeds, en voelen jullie al wat? Allebei gaven ze aan niet iets speciaals te voelen,dat vond ik zo gek. Ze waren wel de hele avond/nacht aan het dansen en keken vrolijk. Ze vonden een dj helemaal te gek en ze vonden de mensen heel aardig allemaal. Naderhand gaven ze aan dat de avond wel heel snel ging maar dat ze dus niet iets speciaals voelde verder. Blijkbaar vonden ze het leuk genoeg om het nog een keer te doen maar nu op een festival. Ik ga de dosis iets verhogen naar 2 capsules van 80 mg en ben heel benieuwd of ze het nu anders gaan ervaren en er meer van voelen. Misschien hebben ze het onbewust een beetje tegengehouden,we gaan het mee maken. Dit wilde ik even vertellen 😀🎉.

Miraculeus

Bewuste gebruiker
Volgend weekend is het weer zover,festival ! Mijn man(64) en vriend gaan mee voor de 2 e keer. De eerste keer was 2 maanden geleden dat ze voor het eerst mdma hebben gedaan met mij in een kleine club. Ik doe het zelf al een jaar of 5. Ik heb ze toen 120 mg gegeven in 2 x een dosis. Ik vroeg steeds, en voelen jullie al wat? Allebei gaven ze aan niet iets speciaals te voelen,dat vond ik zo gek. Ze waren wel de hele avond/nacht aan het dansen en keken vrolijk. Ze vonden een dj helemaal te gek en ze vonden de mensen heel aardig allemaal. Naderhand gaven ze aan dat de avond wel heel snel ging maar dat ze dus niet iets speciaals voelde verder. Blijkbaar vonden ze het leuk genoeg om het nog een keer te doen maar nu op een festival. Ik ga de dosis iets verhogen naar 2 capsules van 80 mg en ben heel benieuwd of ze het nu anders gaan ervaren en er meer van voelen. Misschien hebben ze het onbewust een beetje tegengehouden,we gaan het mee maken. Dit wilde ik even vertellen 😀🎉.
De startdosis is erg belangrijk om er goed in te komen, dus zou niet te laag gaan zitten met die eerste, 60 mg lijkt mij wat te weinig, weet niet hoe zwaar ze zijn? Voor een betere ervaring zou ik dus wat hoger starten, ook wat hoger dan 80 wellicht, hangt van de persoon af. Veel plezier!

Fladderfly

Heb inmiddels de capsules gevuld tot de rand,zal zo een 100 mg zijn nu. Na 3 uurtjes de 2 e dosis van 80mg dan zullen ze vast wel wat gaan voelen dacht ik zo😀🎉🎉

Fladderfly

Gister met de 60 plussers naar KSA geweest. Zoals ik al zei had ik de dosis verhoogt naar 180 mg. 1x 100 en de 2 e 80. Het was niet heel anders dan de vorige keer. Ze hebben alleen maar positieve ervaringen zoals energiek en vrolijk en heel erg genieten van de muziek,de mensen en het festival. Het komt allemaal heel geleidelijk binnen. Alleen maar fijn,ze zijn inmiddels wel verkocht en willen nu vaker mee🎉😊

Stratora

Bewuste gebruiker
energiek en vrolijk en heel erg genieten van de muziek,de mensen en het festival. Het komt allemaal heel geleidelijk binnen. Alleen maar fijn
Leuk heh , op je ouwe dag nog lekker genieten van je tweede jeugd en de smaak van festivals en xtc te pakken hebben. Mooi dat steeds meer 60 plussers deze feestjes ontdekken.
ik mag volgend weekend weer en ga van Intents genieten, weliswaar zonder xtc want dat had ik vorige week maar een beetje euforie opwekken met een minidosering 1p-lsd moet wel lukken..

Fladderfly

Leuk heh , op je ouwe dag nog lekker genieten van je tweede jeugd en de smaak van festivals en xtc te pakken hebben. Mooi dat steeds meer 60 plussers deze feestjes ontdekken.
ik mag volgend weekend weer en ga van Intents genieten, weliswaar zonder xtc want dat had ik vorige week maar een beetje euforie opwekken met een minidosering 1p-lsd moet wel lukken..

Fladderfly

Hoi Stratora,
Hoe beviel de 1p-lsd bij intens? Zal wel anders geweest zijn dan xtc. Ben benieuwd ,wie weet ga ik het ook uit proberen☺️

Stratora

Bewuste gebruiker
Hallo Fladderfly, nou……ik heb deze keer Intents met biertjes gedaan…..en wel hierom…
Een weekje terug met het mooie weer aan de wandel geweest met een inname van 20 ug en dat was prima zolang ik lekker zen in het bos liep.
Uiteindelijk op een terrasje terecht gekomen met veel volk en toen merkte ik dat ik wat duizelig werd van alle prikkels en dat was voor mij gelijk het inzicht om maar geen 20 ug te nemen bij Intents…..zouden veel te veel prikkels zijn en dat zou afknapper worden.
Overigens was het een top feestje maar met xtc is het toch leuker dan met alcohol moet ik zeggen dus volgend jaar zorgen dat Intents in mijn timing goed geplaatst wordt.
Ik was nog in de verleiding om toch wat xtc te nemen maar omdat het pas 2 weken terug al bal was en ik toch met verstand x wil gebruiken leek me dat geen goed idee….
Volgend feestje is Hidden Garden en dan mag ik weer😎. eerst nog ff Bospop maar daar past bier veel beter bij…

Fladderfly

Dank je ! Tja het blijft toch “ snoep verstandig” hè. Goed dat je het uitgeprobeerd hebt en er zo achterkomt wat het met je doet. Ik hoor de laatste tijd veel over de “ paddodruppels” maar die zijn zo populair geworden dat ze niet te verkrijgen zijn. 1 flesje ter grote van je duim is 120€. Nu heb je maar 1 drupje nodig voor de hele dag plezier. Ik lees hier weinig over op het forum overigens. Veel plezier op het volgende feestje,bij mij is dat Mystic Garden. Dan zit er een maand tussen maar dat compenseer ik wel weer door veel sporten en gezond eten☺️😉

Stratora

Bewuste gebruiker
bij mij is dat Mystic Garden.
Dat ziet er ook wel lekker uit, in het groen is altijd fijn vind ik zelf. Lijkt wat op Hidden Garden in Eindhoven denk ik ...dat is ook weer in het groen na 1 jaar tussen beton (en dat was niks!)
Veel plezier bij je mystiek feestje...

Bovenaan