Xtc, hallucineren, angst.

Hallo :grin:

Ik heb nu zo'n 6 keren XTC gebruikt, en heb 4 keer 'last' gehad van hallucinaties. De eerste keer zag ik dranghekken, statafels etc. op een festival. een andere keer ergens op een strand zeer verwarrende maar niet enge hallucinaties, maar nu waren de hallucinaties de laatste 2 keren, in een chill setting, best wel heftig en eng. Ik neem meestal niet meer dan 1 pil in totaal (dus verdeeld over kwartjes/halve/achtsten)

Nu ben ik wel sinds mijn eerste xtc ervaring tot aan mijn laatste 25 kilo kwijt geraakt.
De mensen waarmee ik het doe (die dezelfde hoeveelheid gebruiken en evenveel/minder dan ik wegen) hebben hier niet zo veel last van als ik of juist helemaal niet, betekent dit dat ik gevoelig ben voor dat soort dingen?

Ik ben dus bang dat wanneer ik het weer een keer tijdens het feesten ga doen het weer zo heftig zou zijn als tijdens een thuis setting, want dat zal echt een serieuze nare ervaring worden.
Wat kan ik het beste doen om de hallucinaties tegen te gaan?

Ohh btw, zou het gebruik van magnesium de hallucinaties ook kunnen beïnvloeden, want dit had ik de laatste twee keren niet geslikt als preventie middel tegen klapperende kaken (de allereerste keer op dat festival alleen ook niet ..)

Bovenaan