verwijdermijmaar
Experimenterende gebruiker
Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Jasper, ik ben 24 jaar 1.74 lang en weeg zo’n 60 kg. Ik zit met een probleem, of beter gezegd met iets vervelends. Het slikken van XTC pillen werkt al zo’n twee jaar niet meer bij mij. Ik heb het vroeger in mijn jeugd vaak gebruikt/misbruikt en ben er daarna mee gestopt. Nu hou ik wel van een hardcore feestje waar ik zo’n 1x per maand heen ga en dan gebruik ik meestal tot altijd wel iets van opwekkers als pep, 4f of miauw. Puur voor de energie om het vol te houden. Ik ben zelf niet erg fit en mag opzich wel wat aankomen, maar zo ben ik altijd geweest. Nu is het zo dat we vaak gaan afteren met XTC en keta na een feestje. Echter lukt het nu al een hele lange tijd niet meer om onder invloed van MDMA t raken, wat ik ook probeer. Mijn vrienden nemen een halfje, zijn 2x mijn bouw en zijn met een half uur aan het spacen. Met een halfje gebeurd er nooit wat bij mij en we gebruiken meestal pillen van 200 mg. Met mijn lichaamsgewicht zou de ideae dosering dus 1,5x60 zijn, 90 mg. Dit is nooit maar dan ook nooit bij mij het geval geweest, van 90 mg zal ik nooit wat gaan merken. Vanaf een hele tot twee hele krijg ik het alleen heel warm en heb ik lichte spanning op mijn kaken, maar meer ook niet. Alleen de irritante symtponen uiteraard wel haha. Ik heb ook MDMA tweemaals geprobeerd, zelfde resultaat. Meestal wanneer ik het probeer op een after heeft er zeker wel 8-10 uur tussen gezeten tussen mijn laatst dosering pep o.i.d. en het gebruik van xtc, ik heb het ook een keer geprobeerd zonder iets van amfetamine ervoor te hebben genomen, zelfde resultaat.. Ik doe het altijd op een nuchtere maag. Vroeger had ik dit niet en kon ik hard gaan als geen ander, het lijkt erop dat het er niet meer in zit. Nu had ik het vanacht weer geprobeerd, aantal uur eerder genomen dan de rest maar zoals altijd was de rest uiteindelijk aan het spacen en ik niet. Toen kwam ik op het idee om een halfje te snuiven, wat akelig was. Maar ja hoor, 10 minuten laten was ik waus. Hoe kan dit? Ik heb voor m’n idee zowat alles geprobeerd, ook afzonderen in rust met muziek om hem bv in te laten slaan. Ik wacht er niet op en ik heb al zo’n 8 jaar ervaring met drugs.. iemand een idee?? Meestal zit er een paar maanden tussen maar er heeft ook een keer ruim een jaar tussen gezeten. Het is dus niet dat ik het elke maand weer opnieuw probeer, ik kan er gewoon niet bij dat het bij mij niet meer werkt dus ik bleef het vaker proberen. Soms valt het gewoon niet goed of lekker dacht ik, maar dat is nu absoluut niet hel geval meer. Ik heb dit overigens ook met geen enkele andere drugs, die ik ook al langdurig gebruik. Wat ik gebruik is altijd getest, door mij of iemand anders en werken bij anderen fantastisch. Overigens eet ik op zo’n dag festival met after, weinig tot niets omdat ik daar altijd en nog steeds onwijs veel moeite mee heb. Ik probeer vaak wel iets van breakers, yoghurt etc te eten om in ieder geval wat binnen te krijgen. Ik kan me zelf niet voorstellen dat dit XTC verhaal te koppelen is aan mijn eetpatroon op dagen dat ik drugs gebruik, ik heb dit altijd al zo gehad. Maar misschien heb ik het we mis..
Alvast super bedankt!!
Alvast super bedankt!!
Laatst bewerkt: