Fenne
Belezen gebruiker
Hopelijk draagt het bij dat meer mensen het gaan doen. Maar mensen: ALTIJD je drugs laten testen. In dit geval je XTC. Uitslag terug gekregen: de helft minder aan MDMA dan wat gezegd was dat het erin zou zitten. Hierdoor weet je dus hoe te doseren. In dit geval was ik er niet lekker ingekomen. Ik neem tenslotte, een voor mij prettige en passende, dosering. Was super rot geweest als je ergens bent en niet lekker gaat.
In het slechte geval, zat er veel meer in dan gezegd was en had ik over gedoseerd met alle gevolgen van dien.....
En:
Hexamethylenediamine
Google maakt mij niet veel wijzer. Ik heb begrepen van de testonderzoeker dat het o.a gebruikt wordt voor vliegenstrips
Is het ook nog niet eerder tegen gekomen in XTC.
En iemand anders
had gevonden dat het irriterend kan werken of zelfs brandwonden kan veroorzaken.
Nou, "brand" maar los
Weet iemand wat het is? Waarom stoppen ze het erin? (effecten, doel)
Spreekt voor zich dat ik de pillen weg gooi en mijn contact hierover inlicht. Mensen moeten geen troep verkopen/aannemen.
In het slechte geval, zat er veel meer in dan gezegd was en had ik over gedoseerd met alle gevolgen van dien.....
En:
Hexamethylenediamine
Google maakt mij niet veel wijzer. Ik heb begrepen van de testonderzoeker dat het o.a gebruikt wordt voor vliegenstrips
En iemand anders
Nou, "brand" maar los
Spreekt voor zich dat ik de pillen weg gooi en mijn contact hierover inlicht. Mensen moeten geen troep verkopen/aannemen.
Laatst bewerkt: