XTC voor salvia?

buzzrider

Wijs gebruiker
Ik heb vandaag salvia gekocht samen met een vriend en we gaan dat morgen doen. maar ik heb ook een pil geruild tegen een joint.. en nou vraag ik me af of het kwaad kan dat ik de xtc vandaag neem en dan morgen de salvia. gwn of het de trip morgen niet gaat beinvloeden?

ps: het is vrij dringend..

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Buiten dat de pil je gemoedstoestand enigzins kan beinvloeden de volgende dag (Hoeft natuurlijk absoluut niet), kan het volgens mij weinig kwaad.
Salvia brengt je gewoon een trip en buiten je gemoedstoestand en omgeving kan vrij weinig die trip beinvloeden.

p.s.

Ga je het roken ?
Laat weten hoe het was :)

buzzrider

Wijs gebruiker
DonnieDark0 zei:
Buiten dat de pil je gemoedstoestand enigzins kan beinvloeden de volgende dag (Hoeft natuurlijk absoluut niet), kan het volgens mij weinig kwaad.
Salvia brengt je gewoon een trip en buiten je gemoedstoestand en omgeving kan vrij weinig die trip beinvloeden.

p.s.

Ga je het roken ?
Laat weten hoe het was :)
jep ik ga het roken :)
ik zal er een report over proberen te maken

buzzrider

Wijs gebruiker
DonnieDark0 zei:
Heb je een extract ? en zoja welke 5x 10x 20x ?
De eerste keer ?
de eerste keer en 5x exctract.. we gaan het (indien het weer het toelaat) in een veld of bos doen dicht bij mij thuis met een beetje rustige muziek op

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Best is om zo min mogelijk geluid te hebben bij salvia. Zelf deed ik het ook eerst in een bos maar door de 'herrie' daar werd ik best uit de trip gehaald.
Ook zou ik als het je eerste keer is niet té veel verwachten van salvia als je 5x hebt. Maargoed, je merkt het vanzelf. ben benieuwd naar je ervaring :)

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Hoe heftig het werkt verschilt ook per persoon. Bij mij werkt het 5x extract prima, maar bij een maat van mij werkt het 20x extract nog maar nauwelijks.

Oom Klaas

Badass junkie
't Lijkt mij eerlijk gezegd niet zo'n goed idee...

Als je van xtc vaak een flinke hang over hebt (de volgende dag) en als je dan ook nog eens niet zo goed vrolijk enzo kan worden, waar ik dan last van heb, lijkt me dat niet de juiste mindstate voordat je een salvia trip aangaat...

Maar dat is natuurlijk bij iedereen weer anders,
maar vooral omdat het je eerste keer is zou ik 't gewoon voorzichtig doen.

buzzrider

Wijs gebruiker
mja ik heb em gisterenavond toch genomen en heb nu niets last, nooit eigelijk. Enkel dat ik bijna drie gram wiet opgerookt heb :confused: :)

buzzrider

Wijs gebruiker
Zo, ik heb het gisteren gedaan, maar volgens mij heb ik hoger dan 5x nodig.
Ik voelde wel dat het begon te werken maar het stopte te vroeg. We zaten op een veld, ik nam de rook in, 30 seconden ingehouden en dan ng een klein trekje geprobeerd. Ik voelde meteen een grote druk vanvoor op mijn hele lichaam die me sterk aanspoorde om naar achteren te gaan, over de hele lengte van het grote veld waren lijnen die het achterste van het veld naar mij toe trokken, vandaar wss die druk op mij. ik liet mezelf gewoon mee naar achteren gaan, maar dan was het gevoel al snel weer weg.

Het was alleszinds leuk voor de eerste keer maar toch ietwat teleurstellend, dat het niets meer opbracht dan enkel een drukgolf en wat getrek aan een veld. Ik merkte wel dat het me een goed gevoel gaf en dat het iets is wat ik indien het goed werkt graag zou doen. Ik zal ongetwijfeld nog meer experimenteren, maar dan met 15x. Ik laat nog van me horen :)

Bovenaan