Ik hoop dat iemand mij hier een beetje kan helpen al denk ik dat ik het antwoord zelf een beetje wel weet.
Ik gebruik nu zo'n 1.5 jaar XTC waarbij ik in het begin iets te enthousiast ermee om ging. In de zin van 'te vaak'.
Maar goed, sinds kort merk ik dat XTC niet (totaal anders) werkt. De eerste pil werkt prima, goede coming up het welbekende love gevoel en de heerlijke rush. Deze werkt uit en het lijkt gewoon normaal te verlopen dus neem je weer een nieuwe zoals iedereen dat wel doet op een feest. Vervolgens komt er geen coming up meer, geen rush, alleen vaag maar toch nog vrij helder in mijn kop. Dit is voor elke pil die ik dan nog neem, maar ik voel me dan meteen klote ook. Het gevoel lijkt dan een beetje op het gevoel dat je hebt na een avond flink hard gaan en dat je na het feest weer naar huis gaat. Dit gevoel komt dan dus meteen, in plaats van eerst een aantal geslikt te moeten hebben en heerlijk gegaan.
Zijn mijn receptoren verpest? Zo ja, dan is het mij wel duidelijk en redenen genoeg om voorlopig of voor altijd te kappen met X. Aan de andere kant denk ik ook gewoon dat het lichaam het op den duur niet meer wil en je het uit gaat kotsen wat me nu dus ook wel eens overkomt. Lijkt me dat de een er sneller mee klaar is dan de ander. Als ik zo om me heen kijk.
4fmp werkt wel lekker trouwens.
Ik gebruik nu zo'n 1.5 jaar XTC waarbij ik in het begin iets te enthousiast ermee om ging. In de zin van 'te vaak'.
Maar goed, sinds kort merk ik dat XTC niet (totaal anders) werkt. De eerste pil werkt prima, goede coming up het welbekende love gevoel en de heerlijke rush. Deze werkt uit en het lijkt gewoon normaal te verlopen dus neem je weer een nieuwe zoals iedereen dat wel doet op een feest. Vervolgens komt er geen coming up meer, geen rush, alleen vaag maar toch nog vrij helder in mijn kop. Dit is voor elke pil die ik dan nog neem, maar ik voel me dan meteen klote ook. Het gevoel lijkt dan een beetje op het gevoel dat je hebt na een avond flink hard gaan en dat je na het feest weer naar huis gaat. Dit gevoel komt dan dus meteen, in plaats van eerst een aantal geslikt te moeten hebben en heerlijk gegaan.
Zijn mijn receptoren verpest? Zo ja, dan is het mij wel duidelijk en redenen genoeg om voorlopig of voor altijd te kappen met X. Aan de andere kant denk ik ook gewoon dat het lichaam het op den duur niet meer wil en je het uit gaat kotsen wat me nu dus ook wel eens overkomt. Lijkt me dat de een er sneller mee klaar is dan de ander. Als ik zo om me heen kijk.
4fmp werkt wel lekker trouwens.