Egert zei:Hey allemaal,
Ik ben benieuwd of iemand op dit forum weet hoe je drugs kunt maken. Zoja, is dit moeilijk en is dit gevaarlijk ...
Psycho_Chrono zei:Egert zei:Hey allemaal,
Ik ben benieuwd of iemand op dit forum weet hoe je drugs kunt maken. Zoja, is dit moeilijk en is dit gevaarlijk ...
drugs? Men nemen een pak Douwe Egberts, doe dit in het koffiezetapparaat, voeg heet water toe en voila: vloeibare caffeine
davie zei:Psycho_Chrono zei:Egert zei:Hey allemaal,
drugs? Men nemen een pak Douwe Egberts, doe dit in het koffiezetapparaat, voeg heet water toe en voila: vloeibare caffeine
Whahaha die Psyho_Chrono. Je blijft lache met hem.![]()
flashkop zei:maak ghb...
jopsa! zei:flashkop zei:maak ghb...
GHB is niet moeilijk te make. daar heb je niet een hele studie voor nodig.
Ik kan het niet met zekerhijd zege maar vogesmij was het sowiets van:
- Pak un dik blok boter.
- Laat dit een paar dagen in de zon verzuren.
- Laat het reageren met NaOH (wc ontstoper (moet wel zuiver zijn))
Sowiets ongeveer, maar voor je ut uitprobeert met je wel eers ff kijke hoe het psies zit. was iig niet moeilijk.
denk dat die laatste stap niet helemaal zal kloppe trouns. En sowieso moet je ook alles zuiver krijge, denk gewoon oplosse in water overtollige boter eraf hale en de rest neutralisere met een zuur.
Suc6
jopsa! zei:Jah, dit is ook maar un forum heh.
De betrouwbaarhijd van wat iemand zegt moet je ook niet te hoog neme.
Kweet iig wel dat GHB, gamma-hydroxy-boterzuur betekend.
Dus met verzuurde boter kom je al een heel eind.
jopsa! zei:Kweet iig wel dat GHB, gamma-hydroxy-boterzuur betekend.
Boogie! zei:jopsa! zei:Kweet iig wel dat GHB, gamma-hydroxy-boterzuur betekend.
volgens mij heeft iemand jou in de zeik zitten nemen
het betekent gammahydroxybutyraat
flashkop zei:gbl kan je bestellen als je goed zoekt![]()
Omdat zelf maken goedkoper is dan straatprijzen.. Plus als je het goed doet verdien je er ook nog eens aan.buzzy zei:Waarom wil je zelf je drugs maken terwijl je veel makkelijker 'echt' spul kan krijgen ? (als je een beetje zoekt)
Jadi zei:Ik denk niet dat je bijv. zomaar je eigen benzo's kan maken ofzoiets
buzzy zei:Waarom wil je zelf je drugs maken terwijl je veel makkelijker 'echt' spul kan krijgen ? (als je een beetje zoekt)
Aandacht nodig? Kleuterschool heeft vakantie?ghij gaat aan ene tik taks zuigen en wordt high als als ene aap met ene kokosnoot 🤤
Okay... dag troll!ghij gaat aan ene tik taks zuigen en wordt high als als ene aap met ene kokosnoot 🤤
Omdat zelf maken goedkoper is dan straatprijzen.. Plus als je het goed doet verdien je er ook nog eens aan.