Zelf je eigen drugs maken

Egert

Newbie
Hey allemaal,

Ik ben benieuwd of iemand op dit forum weet hoe je drugs kunt maken. Zoja, is dit moeilijk en is dit gevaarlijk ...
 

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Egert zei:
Hey allemaal,

Ik ben benieuwd of iemand op dit forum weet hoe je drugs kunt maken. Zoja, is dit moeilijk en is dit gevaarlijk ...

drugs? Men nemen een pak Douwe Egberts, doe dit in het koffiezetapparaat, voeg heet water toe en voila: vloeibare caffeine
 

davie

Wijs gebruiker
Ligt eraan wat je wil maken. Wiet of paddo's kweken is niet zo moeilijk alleen als je de chemische varianten wil maken dan heb je toch wat meer verstand nodig.
 

davie

Wijs gebruiker
Psycho_Chrono zei:
Egert zei:
Hey allemaal,

Ik ben benieuwd of iemand op dit forum weet hoe je drugs kunt maken. Zoja, is dit moeilijk en is dit gevaarlijk ...

drugs? Men nemen een pak Douwe Egberts, doe dit in het koffiezetapparaat, voeg heet water toe en voila: vloeibare caffeine

Whahaha die Psyho_Chrono. Je blijft lache met hem. :grin:
 

azgaza

Badass junkie
Voor veel dingen heb je een laberatorium, soms moeilijk te krijgen grondstoffen en een hoop hulpmiddelen nodig. Natuurdrugs zijn inderdaad te kweken maar je zal toch echt een scheikundige opleiding moeten voltooien om de meeste harddrugs te kunnen maken.
DUs ja: dat is moeilijk.
 

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
davie zei:
Psycho_Chrono zei:
Egert zei:
Hey allemaal,

Ik ben benieuwd of iemand op dit forum weet hoe je drugs kunt maken. Zoja, is dit moeilijk en is dit gevaarlijk ...

drugs? Men nemen een pak Douwe Egberts, doe dit in het koffiezetapparaat, voeg heet water toe en voila: vloeibare caffeine

Whahaha die Psyho_Chrono. Je blijft lache met hem. :grin:

Haha dankje dankje :P
 

ZI09

Bewuste gebruiker
Kan goed. Studie Chemie schijnt wonderen te doen!

Je moet alleen weten waar je mee bezig bent.
 

jopsa!

Newbie
flashkop zei:

GHB is niet moeilijk te make. daar heb je niet een hele studie voor nodig.

Ik kan het niet met zekerhijd zege maar vogesmij was het sowiets van:
- Pak un dik blok boter.
- Laat dit een paar dagen in de zon verzuren.
- Laat het reageren met NaOH (wc ontstoper (moet wel zuiver zijn))

Sowiets ongeveer, maar voor je ut uitprobeert met je wel eers ff kijke hoe het psies zit. was iig niet moeilijk.

denk dat die laatste stap niet helemaal zal kloppe trouns. En sowieso moet je ook alles zuiver krijge, denk gewoon oplosse in water overtollige boter eraf hale en de rest neutralisere met een zuur.

Suc6
 

matthijs

Badass junkie
Je zult toch ook nog GBL moeten toevoegen.
Maar je kan sowieso wel proberen die verzuurde boter te eten natuurlijk :tongueout:
 

space scientist

Wijs gebruiker
jopsa! zei:
flashkop zei:

GHB is niet moeilijk te make. daar heb je niet een hele studie voor nodig.

Ik kan het niet met zekerhijd zege maar vogesmij was het sowiets van:
- Pak un dik blok boter.
- Laat dit een paar dagen in de zon verzuren.
- Laat het reageren met NaOH (wc ontstoper (moet wel zuiver zijn))

Sowiets ongeveer, maar voor je ut uitprobeert met je wel eers ff kijke hoe het psies zit. was iig niet moeilijk.

denk dat die laatste stap niet helemaal zal kloppe trouns. En sowieso moet je ook alles zuiver krijge, denk gewoon oplosse in water overtollige boter eraf hale en de rest neutralisere met een zuur.

Suc6




je maakt een grapje zeker.......

boter....



zou je het miss niet van gedeminiraliseerd water of een ander water maken (geen kraanwater, werkt niet lekker)
en de basisstof gbl lijkt me ook wel handig, de NaOH mag ook geen aluminium bevatten en de verhouding moet wel goed zijn.

de juiste zuurtegraad lijkt me handig, als je niet perongeluk eenn gat in je maag wil
 

jopsa!

Newbie
Jah, dit is ook maar un forum heh.
De betrouwbaarhijd van wat iemand zegt moet je ook niet te hoog neme.

Kweet iig wel dat GHB, gamma-hydroxy-boterzuur betekend.

Dus met verzuurde boter kom je al een heel eind.
 

azgaza

Badass junkie
jopsa! zei:
Jah, dit is ook maar un forum heh.
De betrouwbaarhijd van wat iemand zegt moet je ook niet te hoog neme.

Kweet iig wel dat GHB, gamma-hydroxy-boterzuur betekend.

Dus met verzuurde boter kom je al een heel eind.

Maar weet je wel hoe boterzuur ruikt?
 

jopsa!

Newbie
flashkop zei:
gbl kan je bestellen als je goed zoekt :wink:

Maar GBL wordt in ut lichaam tog omgezet tot GHB? waarom zou je dat dan wel kunne krijge? Je hebt er juist veel minder van nodig voor ut zelfde effect.
 

buzzy

Badass junkie
Waarom wil je zelf je drugs maken terwijl je veel makkelijker 'echt' spul kan krijgen ? (als je een beetje zoekt)
 

raging_bull

Bewuste gebruiker
buzzy zei:
Waarom wil je zelf je drugs maken terwijl je veel makkelijker 'echt' spul kan krijgen ? (als je een beetje zoekt)
Omdat zelf maken goedkoper is dan straatprijzen.. Plus als je het goed doet verdien je er ook nog eens aan.
 

PsychedelicDreamzzz

Experimenterende gebruiker
buzzy zei:
Waarom wil je zelf je drugs maken terwijl je veel makkelijker 'echt' spul kan krijgen ? (als je een beetje zoekt)

denk is goed na man... :mrgreen:

trouwes om het eve gewoon bij soft drugs te houde wie wil ni zen eige plantjes hebbe je spaart massas geld uit
ik woon gvd nog in belgie moet nog iedere keer naar ginder rijde :angry:

zou wel men eige lsd wille maken maar begin lichtjes overtuigt te grake om ghb is te probere
heb al wel is zelf absinte gemaakt en opium geprobeert
absinte was goe maar eenvoedig gedaan : absint plant enkele weken laten trekken in pastis (luchtledig afsluiten natuurlijk)
de opium was een messi bedoeling en had weinig effect spijtig genoeg
 

ATGC

Bewuste gebruiker
Omdat zelf maken goedkoper is dan straatprijzen.. Plus als je het goed doet verdien je er ook nog eens aan.

Goedkoper? Een flinke collectie glaswerk, magneetroerders/verwarmers, verwarmingsmantels, afzuiging... Loopt waarschijnlijk zo in de duizenden euro's. Dan heb je nog de grondstoffen (precursoren) welke je vaak helemaal niet kan bestellen als particulier dus je moet het via vage contacten met criminelen regelen. Dit soort handel heeft ook de interesse van de overheid, dus kijk niet gek op als een arrestatieteam op visite komt.

Daarnaast moet je goed zijn ingelezen in scheikunde en farmacologie en ervaring hebben met organische syntheses. Als je dat allemaal maar geouwehoer vindt is de kans redelijk groot dat je je lab opblaast en/of jezelf en klanten vergiftigt.

En zelfs al ben je goed bezig qua produktie dan kan dat zomaar eens jalouzie bij concurrenten veroorzaken. Meestal wordt dat niet vriendelijk uitgepraat...
 
Bovenaan