Ufo piloot
Experimenterende gebruiker
Hallo beste forum leden,
Ik ben mij wat in het verdiepen in RC' s. Heb nu 3mmc geprobeerd en ben benieuwd wat er nog meer leuk genoeg is om te proberen.
Er zijn 2 kandidaten.
5-abp en 5-mapb.
Zijn er mensen die ervaring hebben met deze drugs? Welke zouden jullie aanraden?
Ben erg benieuwd.
Groetjes,
Ufo Piloot.
Ik ben mij wat in het verdiepen in RC' s. Heb nu 3mmc geprobeerd en ben benieuwd wat er nog meer leuk genoeg is om te proberen.
Er zijn 2 kandidaten.
5-abp en 5-mapb.
Zijn er mensen die ervaring hebben met deze drugs? Welke zouden jullie aanraden?
Ben erg benieuwd.
Groetjes,
Ufo Piloot.