5-ABP of 5-MAPB?

Ufo piloot

Experimenterende gebruiker
Hallo beste forum leden,

Ik ben mij wat in het verdiepen in RC' s. Heb nu 3mmc geprobeerd en ben benieuwd wat er nog meer leuk genoeg is om te proberen.

Er zijn 2 kandidaten.

5-abp en 5-mapb.

Zijn er mensen die ervaring hebben met deze drugs? Welke zouden jullie aanraden?

Ben erg benieuwd.

Groetjes,

Ufo Piloot.
 

KetaKech

Belezen gebruiker
Heb ze beide hier liggen maar nog niet gebruikt. Van wat ik hoor is 5-MAPB net als MDMA maar iets potenter en energieker.

5-APB lijkt meer op 6-APB maar dan energieker. 6-APB lijkt weer op MDMA die lang door werkt en niet zo heftig piekt of daalt. Dus 5-APB is een soort langwerkende consitente energieke MDMA.

5-APB klinkt mij net iets interessanter omdat het meer verschilt van MDMA en ik de korte werkingsduur van MDMA jammerlijk vind.
 

transformated

Badass junkie
5-APB heb ik geen ervaring mee maar met 5-MAPB wel.
Het voelt bijna hetzelfde aan als MDMA. De opkomst is veel rustiger.
Effecten zijn praktisch hetzelfde en ook de werkingsduur.
 

wapboy

Wijs gebruiker
Wie heeft er ervaring met de liquid versie van 5AMBP?
Werd me aangeboden maar nog nooit gezien,had er ergens al wat over gelezen maar kan het niet terug vinden.
 

Ufo piloot

Experimenterende gebruiker
nou heb dus uiteindelijk 5-APB gehaald.

Wat een rotzooi is dit zeg. Had het naar een feestje op. Werd er erg lichthoofdig en afwezig van. Verder 0,0 euforie of iets wat er op lijkt. Vond het alles behalve lekker.

Eenmaal thuis dacht ik lekker naar bed te kunnen. Maar als klap op de vuurpijl blijkt de comedown dus ook nog een fucking psychedelisch te zijn. Leek erg op 2-cb en LSD tegelijk. Kleurrijke visuals, super helder en geluids verstoringen. Vond het doodeng aangezien ik geen idee had dat het door de 5-APB kwam. Dacht dat ik een psychose had. Vooral de geluiden waren erg vervelend. Elke keer als ik mijn ogen sloot vervormde de geluiden naar een soort brul, als een krijsende demoon.

Naar mijn mening is dit de grootste rotzooi die ik ooit geslikt heb en kan het echt niemand aanraden.

Had het samen met een vriend genomen en hij meldde precies hetzelfde. En ja het was getest.

Gr,

Ufo Piloot.
 

Kwatzakottel

Bewuste gebruiker
5-mapb is veel beter naar mijn mening. 5APB mist echt een dimensie die 5-mapb wel heeft, daar ga je een stuk dieper mee, die 5APB lijkt
meer op een soort speed, ik vond het niet echt iets wat ik nog een keer zou willen.
 

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
nou heb dus uiteindelijk 5-APB gehaald.

Wat een rotzooi is dit zeg. Had het naar een feestje op. Werd er erg lichthoofdig en afwezig van. Verder 0,0 euforie of iets wat er op lijkt. Vond het alles behalve lekker.

Eenmaal thuis dacht ik lekker naar bed te kunnen. Maar als klap op de vuurpijl blijkt de comedown dus ook nog een fucking psychedelisch te zijn. Leek erg op 2-cb en LSD tegelijk. Kleurrijke visuals, super helder en geluids verstoringen. Vond het doodeng aangezien ik geen idee had dat het door de 5-APB kwam. Dacht dat ik een psychose had. Vooral de geluiden waren erg vervelend. Elke keer als ik mijn ogen sloot vervormde de geluiden naar een soort brul, als een krijsende demoon.

Naar mijn mening is dit de grootste rotzooi die ik ooit geslikt heb en kan het echt niemand aanraden.

Had het samen met een vriend genomen en hij meldde precies hetzelfde. En ja het was getest.

Gr,

Ufo Piloot.

klinkt wel tof juist?
 

Ufo piloot

Experimenterende gebruiker
klinkt wel tof juist?

Dat is het niet. Je wordt er dissocatief van en het geeft een oncomfortabel, ongemakkelijk gevoel.

Verder heb ik er ook nog een kut kater aan overgehouden.

De dag erna was vreselijk. Compleet van de wereld, niet helder nadenken, kaken nog steeds super strak, kaakpijn en een soort spierpijn over mijn hele lichaam.

Verder gaf het me tijdens het effect zelf een branderig gevoel op mijn huid.

Vandaag is er ook nog eens een dip ingeslagen. Heftiger dan ik ooit heb gehad. Ben compleet levenloos, vind niks leuk, nergens zin in, kan niet praten met mensen, ben chagrijnig, moe, vermoeid en alles wat ik doe voelt gewoon nutteloos.

Ik vind het het gewoon echt niet waard. Kut drug met kut effect+ een nare kater.

Vind dat nou niet bepaald tof klinken...
 

Kwatzakottel

Bewuste gebruiker
Vandaag is er ook nog eens een dip ingeslagen. Heftiger dan ik ooit heb gehad. Ben compleet levenloos, vind niks leuk, nergens zin in, kan niet praten met mensen, ben chagrijnig, moe, vermoeid en alles wat ik doe voelt gewoon nutteloos.
Was bij mij ook, reken op een week om weer een beetje normaal te worden. Niet de moeite waard, idd.
 

wapboy

Wijs gebruiker
Dat is het niet. Je wordt er dissocatief van en het geeft een oncomfortabel, ongemakkelijk gevoel.

Verder heb ik er ook nog een kut kater aan overgehouden.

De dag erna was vreselijk. Compleet van de wereld, niet helder nadenken, kaken nog steeds super strak, kaakpijn en een soort spierpijn over mijn hele lichaam.

Verder gaf het me tijdens het effect zelf een branderig gevoel op mijn huid.

Vandaag is er ook nog eens een dip ingeslagen. Heftiger dan ik ooit heb gehad. Ben compleet levenloos, vind niks leuk, nergens zin in, kan niet praten met mensen, ben chagrijnig, moe, vermoeid en alles wat ik doe voelt gewoon nutteloos.

Ik vind het het gewoon echt niet waard. Kut drug met kut effect+ een nare kater.

Vind dat nou niet bepaald tof klinken...

Raar verhaal als ik dan dit lees
 

Ufo piloot

Experimenterende gebruiker
Raar verhaal als ik dan dit lees

Ik snap werkelijkwaar niet hoe iemand hier plezier van kan hebben. Het lijkt bij lange na niet op mdma of iets.

Die trip report heb ik ook gelezen voor het gebruik en dat maakte dat ik het ook nam. Maar wat hier word beschreven is niet vergelijkbaar met wat het bracht.

Waarschijnlijk was het geen 5-APB wat deze gebruiker heeft genomen, kan niet anders.
 

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik heb ze beiden gebruikt. 5-APB vond ik niet zo tof en 5-MAPB was gewoon precies MDMA. Als iemand het me als MDMA had verkocht dan had ik het niet gemerkt.

Van 5-APB was ik de hele tijd een beetje misselijk. De lichte visuele effecten vond ik wel interessant. Die waren prominenter dan bij 6-APB of MDA. Het was niet heel dromig en redelijk helder. Maar ook niet erg opgewekt of sociaal.

Qua rc's vind ik 6-APB de beste. Maar MDMA blijft de koning.
 

Kwatzakottel

Bewuste gebruiker
Met 5-mapb moet je trouwens wel uitkijken mbt tijdsverloop, ik heb met mijn vriendin 8 uur lang in de volle zon
gezeten erop, je merkt geen reet van het verlopen van de tijd, zij krijg dus een aardige zonnesteek...
 

VJ_LSD72

Bewuste gebruiker
Een testcentrum.

Ik heb het zelf een poosje terug ook gekocht bij een bekende online RC-vendor en de resultaten van het lab waren 5-APB + een onbekende stof. Advies was om het niet te gebruiken. Heb het toen ook maar niet gedaan. Was jouw testuitslag wel zuivere 5-APB of was ie ook vervuild met iets onbekends?
 

Ufo piloot

Experimenterende gebruiker
Ik heb het zelf een poosje terug ook gekocht bij een bekende online RC-vendor en de resultaten van het lab waren 5-APB + een onbekende stof. Advies was om het niet te gebruiken. Heb het toen ook maar niet gedaan. Was jouw testuitslag wel zuivere 5-APB of was ie ook vervuild met iets onbekends?

Het was 5-APB met een heel klein beetje 6-APB. geloof dat ze 3% of 2% zei.
 

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Het was 5-APB met een heel klein beetje 6-APB. geloof dat ze 3% of 2% zei.

Had je eerder wel ervaring met 6-APB? Want ik ken iemand die hier, op lage dosis, ook hard van ging trippen. Diegene had uiteindelijk wel een leuk feestje en ging er goed mee om, kon zich er later zelfs erg mee vermaken, maar ik schrok in eerste instantie een beetje van het effect bij haar. Op MDMA reageert deze persoon normaal, dus het is altijd een beetje uitkijken met RC's.

Met 5-APB geen ervaring, klinkt over het algemeen als een minder energieke en meer trippy versie van 6-APB, als ik het goed begrijp. Jammer dat het jou zo tegengevallen is.

* Edit: Soms kan iets ook toevallig slecht vallen. Mijn eerste keer 6-APB was niet leuk, heel fysiek en geen euforie of wat dan ook, toen nog een topic over geopend. Ik heb het sindsdien nog meerdere keren gedaan, en dit beviel altijd goed, ik vind het één van de meest geslaagde RC's. Wat er die eerste keer gebeurd is weet ik niet, maar het was een momentopname die niet representatief bleek voor 6-APB ervaringen in het algemeen.
 

Ufo piloot

Experimenterende gebruiker
Had je eerder wel ervaring met 6-APB? Want ik ken iemand die hier, op lage dosis, ook hard van ging trippen. Diegene had uiteindelijk wel een leuk feestje en ging er goed mee om, kon zich er later zelfs erg mee vermaken, maar ik schrok in eerste instantie een beetje van het effect bij haar. Op MDMA reageert deze persoon normaal, dus het is altijd een beetje uitkijken met RC's.

Met 5-APB geen ervaring, klinkt over het algemeen als een minder energieke en meer trippy versie van 6-APB, als ik het goed begrijp. Jammer dat het jou zo tegengevallen is.

* Edit: Soms kan iets ook toevallig slecht vallen. Mijn eerste keer 6-APB was niet leuk, heel fysiek en geen euforie of wat dan ook, toen nog een topic over geopend. Ik heb het sindsdien nog meerdere keren gedaan, en dit beviel altijd goed, ik vind het één van de meest geslaagde RC's. Wat er die eerste keer gebeurd is weet ik niet, maar het was een momentopname die niet representatief bleek voor 6-APB ervaringen in het algemeen.

Heb zelf geen ervaring met 6-apb. Dat trippen was echt alleen in de comedown. Tijdens de piek niks van visuals gezien of iets in de buurt.

Zou het kunnen zijn dat ik het de 2e keer misschien wel leuk vind?
 
Bovenaan