4mmc+alcohol

Ducatista

Newbie
Goedenavond beste mensen,

Dit is m’n eerste topic maar ik kan er weinig over vinden tot dusver…

hoe is de combinatie van 4mmc en alcohol. Wil vnv deze twee gaan nemen maar voordat ik combineer wil ik altijd graag weten of het verstandig is hahaha.

Ape

Badass junkie
Ik kreeg zelf van deze combi druk op mijn borst en misselijkheid. Niet echt chill

klxaasx

Belezen gebruiker
4mmc is een upper en alcohol een downer. Zonde van je drugs om dat euforische te gaan dempen met alcohol. Ik zou er mss eentje bij drinken op een rustig tempo.
had hier niet echt last van, k gebruikte gewoon 3m en dronk veel en voelde me gewoon kaulo lekker.

Hardcore_frk

Badass junkie
4mmc is een upper en alcohol een downer. Zonde van je drugs om dat euforische te gaan dempen met alcohol. Ik zou er mss eentje bij drinken op een rustig tempo.
Hoeft niet persé een probleem te zijn (gezond is het niet, maar dat geldt wel voor meer dingen..).

Stoere toon laat wel zien dat hij een ekte ekte is!

Hardcore_frk

Badass junkie
Ik zou het wel een keer laten testen. Er wordt veel 3-MMC verkocht als zijnde 4-MMC (ook kristallen). 4-MMC is nog zeer lastig te krijgen..

Blauweaap

Badass junkie
zit al vanaf maandag aan de 3m denk 6 gram fzo
Tijd om er een punt achter tezetten. Maar ik kan al uit jou posts halen dat 'er een punt" achter zetten het hem niet gaat worden. Allemaal leuk en stoer dat je 6gram hebt weg gesnoven en nu nog wss ermee bezig bent.

Denk nog maar is dubbel na 6gram is niet niks en je lijkt er nog trots op te zijn ook omdat je ermee tekoop loopt.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Misschien tijd voor iets anders op het menu? Van 6 dagen bruine bonen achter elkaar wordt ook niemand blij. Misschien wat coke of pep? Of een benzo en lekker gaan slapen?

Zou dit toch niet aanraden aan iemand die al dagen doorgaat en 6gram 3mmc op heeft. Gewoon stoppen en uitzitten tot die kan slapen is het beste wat die kan doen. Een streep speed erbij gaat het enkel nog neurotoxischer maken en hij zit waarschijnlijk nu al ver over die drempel.

Bovenaan