heb t altijd gedaan 3mmc en 4mmc met bier en sterke drank, boeit me helemaal niks gewoon lekker vaag ouweHmmm oké, ik heb nu alleen die 4m op. Ik laat het hier wel bij, gaat prima😎
Het wordt niet op prijs gesteld als je hier een beetje stoer gaat lopen doen.heb t altijd gedaan 3mmc en 4mmc met bier en sterke drank, boeit me helemaal niks gewoon lekker vaag ouwe
had hier niet echt last van, k gebruikte gewoon 3m en dronk veel en voelde me gewoon kaulo lekker.4mmc is een upper en alcohol een downer. Zonde van je drugs om dat euforische te gaan dempen met alcohol. Ik zou er mss eentje bij drinken op een rustig tempo.
Weet je zeker dat het 4-MMC is?
sorry als k zo over kwam, bedoelde het om mn mening te geven of ervaring zegmaarHet wordt niet op prijs gesteld als je hier een beetje stoer gaat lopen doen.
Hoeft niet persé een probleem te zijn (gezond is het niet, maar dat geldt wel voor meer dingen..).4mmc is een upper en alcohol een downer. Zonde van je drugs om dat euforische te gaan dempen met alcohol. Ik zou er mss eentje bij drinken op een rustig tempo.
Met je kaulo iddertje, neuk jezelf helemaal de moeder, broer!had hier niet echt last van, k gebruikte gewoon 3m en dronk veel en voelde me gewoon kaulo lekker.
waarom gelijk zo mad??? bedoel er niks raars mee lmaoMet je kaulo iddertje, neuk jezelf helemaal de moeder, broer!
Was fa2, broer. Niet zo spacen!waarom gelijk zo mad??? bedoel er niks raars mee lmao
ajoooo s goeie bWas fa2, broer. Niet zo spacen!
Ja man, hij had geen 3mmc. Dat komt altijd in fijn poeder en die 4mmc heeft die altijd in kristalvorm, die crush Ik dan zelf nogWeet je zeker dat het 4-MMC is?
Nja, ik vroeg voor 3M en toen zei die nee ik heb alleen nog 4m. Gok dat het wel klopt Haha. Werkt iig lang genoeg merk ikIk zou het wel een keer laten testen. Er wordt veel 3-MMC verkocht als zijnde 4-MMC (ook kristallen). 4-MMC is nog zeer lastig te krijgen..
nog steeds aan het trippen?Nja, ik vroeg voor 3M en toen zei die nee ik heb alleen nog 4m. Gok dat het wel klopt Haha. Werkt iig lang genoeg merk ik
Ja man lekker vaagnog steeds aan het trippen?
kga ook een beetje te hardJa man lekker vaag
Hahaha lekker man, ik heb nu net 1 gr op. Jij dankga ook een beetje te hard
zit al vanaf maandag aan de 3m denk 6 gram fzoHahaha lekker man, ik heb nu net 1 gr op. Jij dan
Jezus😂, mss ff rustig aan doen manzit al vanaf maandag aan de 3m denk 6 gram fzo
Beetje lastig met deze troep manJezus😂, mss ff rustig aan doen man
Succes ermee, zes dagen wakker ook of?Beetje lastig met deze troep man
noo man denk in totaal 12 uurtjes slaap fzoSucces ermee, zes dagen wakker ook of?
tering, ben je niet dood?zit al vanaf maandag aan de 3m denk 6 gram fzo
Tijd om er een punt achter tezetten. Maar ik kan al uit jou posts halen dat 'er een punt" achter zetten het hem niet gaat worden. Allemaal leuk en stoer dat je 6gram hebt weg gesnoven en nu nog wss ermee bezig bent.zit al vanaf maandag aan de 3m denk 6 gram fzo
Gast het laaste wat deze jongen moet doen is drugs pakken. Wat een slecht adviesMisschien tijd voor iets anders op het menu? Van 6 dagen bruine bonen achter elkaar wordt ook niemand blij. Misschien wat coke of pep? Of een benzo en lekker gaan slapen?
Misschien tijd voor iets anders op het menu? Van 6 dagen bruine bonen achter elkaar wordt ook niemand blij. Misschien wat coke of pep? Of een benzo en lekker gaan slapen?
Wat sarcasme hier wordt ook al niet meer gewaardeerd, zie ik..
Shit, is dat het ding?Je vergeet de (s) ...
Shit, is dat het ding?
Fuck, het lijkt wel WhatsApp. Fitties over niks enzo..Zonder werkt het niet.