Je kan het nu niet testen maar als de testcentra weer open zijn zou ik zeker even langs gaan als besluit tot kopen.Ik zie dat er bij een rc-vendor 5-apb in poeder beschikbaar is. Waarom is de 6-apb nu dan zo schaars? Of bieden ze deze 5-apb aan en is dit een mislukte batch 6-apb? Ik vertrouw het zaakje niet... Ook hebben ze 5-eapb in het assortiment maar dat lijkt me helemaal niks.
Je kunt 6-APB online nog bestellen. 5-APB en 5-MAPB zijn ook prima opties van wat ik begreep.Ik vraag me ook echt af waarom 6-APB zo schaars is.
Dat weet ik, maar voor extreme prijzen. Er moet een reden zijn dat het niet meer volop te koop is zoals een halfjaar geleden.Je kunt 6-APB online nog bestellen. 5-APB en 5-MAPB zijn ook prima opties van wat ik begreep.
Met jouw gebruik is het nog maar de vraag of het aan 5-mapb ligt of het polygebruik.Brainzaps en slaapverlammingen na 5-mapb.
Schijn niet de enige te zijn op dit front.
Mdma geeft mij ook slaap verlammingen FYI.
Houd ons up to date.Sjeezus. Heb wat 5-APB besteld en ontvangen en mijn god wat een vreselijk chemische lucht heeft dat zeg. Ik ben bekend met de geur van 5-MAPB en 6-APB maar deze spant echt de kroon. Heb 'm ook maar even aan een EZ-Test onderworpen en waar normaal met 6-APB de test donkerbruin uitslaat gaat de 5-APB van eerst geel naar heel goor groen... Deze vertrouw ik dus ff niet en gaat zodra het kan naar een lab.
Ga ik zeker doen.Houd ons up to date.
Ik ben wel benieuwd.Spierwit en de bijgevoegde PDF over het product zegt Hydrochloride. Kan ik je wel in een privé bericht toesturen als je wilt.
Je moet even van te voren een afspraak maken he.Morgenavond lever ik het goedje in bij de testservice als ze me binnenlaten.
yep thanks, ik las het net ook dus meteen gedaan. Uitslag is dan wel een week later dan normaal i.v.m. Hemelvaart...
Thnx voor de update. Die thuis tests kunnen maar lastig onderscheid maken dacht ik.Ik heb een Froehde drugstest besteld en ontvangen en thuis even zelf wat geëxperimenteerd met 5-APB van 2 verschillende vendors (witte en beige poeder) en als extra nog ter vergelijk 6-APB getest en alle drie geven ze precies dezelfde donkerzwarte/paarse kleuruitslag. Tussen de 5-APB en de 6-APB van ene niet nader genoemde vendor zit weinig kleur en geurverschil. Volgens de kleurenstaal zou het verschil tussen 5 en 6-APB zichtbaar moeten zijn maar dat is dus niet gelukt. Nu kan het ook zo zijn dat de Froehde-test niet helemaal lekker is. Nou ja, labtest na Hemelvaart zal meer uitsluitsel moeten geven. Tot die tijd blijft het spulletje opgeborgen.
Het Froehde-kleurenkaartje geeft aan dat 5-APB lichtblauw zou zijn en 6-APB donkerpaars. De 5 & 6-APB werden heel snel donkerzwart/paars welke volgens de kleurenkaart 3-HO-PCE (zwart) of 6-APB (donkerpaars) zou zijn.Thnx voor de update. Die thuis tests kunnen maar lastig onderscheid maken dacht ik.
Eerst de labtest even afwachten. De zelfdrugstest is natuurlijk ook niet 100% betrouwbaar. Over 2 weken hopelijk de uitslag. Als er dan iets mis blijkt te zijn ga ik om uitleg vragen.Was te verwachten met die vendor helaas. Wat zegt de vendor er van?
Wat is er mis met die dan? Krijg goede recensies en ik heb nog nooit problemen gehad.Was te verwachten met die vendor helaas. Wat zegt de vendor er van?
Wat niet? Inactieve producten verkopen. NBOME structuur op tryptamine labels plakken. Gare mixes van vijf chemicalien verkopen. Benzo poeders gemixt met inositol verkopen. Klantenservice die geen idee heeft waar ze het over hebben, the list goes on.Wat is er mis met die dan? Krijg goede recensies en ik heb nog nooit problemen gehad.
https://ibb.co/dPSJF0G <hires versie>![]()

Vrij amateuristisch gebeuren daar.Wat is er mis met die dan? Krijg goede recensies en ik heb nog nooit problemen gehad.
Ik kwam net deze afbeelding tegen. Die impliceert dat 5-APB/6-APB en MDMA/MDA/MDE nagenoeg hetzelfde zouden zijn qua kleur bij Froehde.Het Froehde-kleurenkaartje geeft aan dat 5-APB lichtblauw zou zijn en 6-APB donkerpaars. De 5 & 6-APB werden heel snel donkerzwart/paars welke volgens de kleurenkaart 3-HO-PCE (zwart) of 6-APB (donkerpaars) zou zijn.

Ik weet niet of we het dan echt over dezelfde hebben, want de trustpilot staat er nog en ze adverteren niet dat ze 6-APB verkopen (tenminste, niet meer in ieder geval).De vendor waar we het over hebben verkoopt ook slechte rc benzos de laatste tijd. En 6-apb waar helemaal geen benzofury in zit. Ik zie nu dat ze hun trustpilot van hun website hebben gehaald omdat ze de laatste tijd veel slechte reviews kregen.
ja klopt, ze verkopen geen 6apb meer. Maar toen het weer terug was verkochten ze 6apb waar helemaal geen 6apb in zat. Echt erg. Maar ik zie die trustpilot niet meer, dus misschien inderdaad een andere verkoper. Maar aan die verpakkingen te zien denk ik wel dat ik weet welke lolIk weet niet of we het dan echt over dezelfde hebben, want de trustpilot staat er nog en ze adverteren niet dat ze 6-APB verkopen (tenminste, niet meer in ieder geval).
De laatste tijd kregen ze zoveel slechte recensies dat ze het verwijdert hebben. Echter ik kan die trustpilot niet zien staan. :Pja, ik zie trustpilot ook staan.. te goeie recensies?
ik zie dat ze zelfs NEP drugs verkopen 🤣🤣🤣
![]()
NEP
N-Ethyl-nor-pentedrone (also known as N-Ethylpentedrone, Ethyl-pentedrone, Ethylpentedrone or more commonly, NEP) is a lesser-known novel stimulant substance of the cathinone class that produces stimulating, euphoric, and mildly entactogenic effects when administered.psychonautwiki.org
Ja, nu dat ik al deze verhalen hoor verbaast het me echt enorm dat ze extreem veel 5-sterren recensies hebben. Ze gaan eigenlijk ook overwegend over de snelheid van bezorging en niet over de producten zelf. Ondanks dat veel mensen gewoon "makkelijk hun high willen hebben" en hun RC's niet laten testen (en dus maar gewoon 5-sterren erop gooien als ze überhaupt wat voelen en ze zich er goed bij voelen) zou je denken dat de mensen die het wél doen en inderdaad slechte resultaten terugkrijgen dat ook wel kenbaar zouden maken op Trustpilot, maar zelfs bij de 1-ster beoordelingen is dat amper terug te zien. Heel apart.ja, ik zie trustpilot ook staan.. te goeie recensies?
ik zie dat ze zelfs NEP drugs verkopen 🤣🤣🤣
![]()
NEP
N-Ethyl-nor-pentedrone (also known as N-Ethylpentedrone, Ethyl-pentedrone, Ethylpentedrone or more commonly, NEP) is a lesser-known novel stimulant substance of the cathinone class that produces stimulating, euphoric, and mildly entactogenic effects when administered.psychonautwiki.org