5-apb

VJ_LSD72

Bewuste gebruiker
Ik zie dat er bij een rc-vendor 5-apb in poeder beschikbaar is. Waarom is de 6-apb nu dan zo schaars? Of bieden ze deze 5-apb aan en is dit een mislukte batch 6-apb? Ik vertrouw het zaakje niet... Ook hebben ze 5-eapb in het assortiment maar dat lijkt me helemaal niks.

Megadude

Experimenterende gebruiker
5-apb vond ik beter dan 6-APB - ik had bruine, beetje roodachtig. Dus als het echt 5APB is, gewoon doen.

Buu

Wijs gebruiker
Ik vraag me ook echt af waarom 6-APB zo schaars is. Wellicht dat een precursor gebanned is? @Jmths

Ik kan me voorstellen dat verschillende zuurstof posities binnenin de benzofuran familie een verschillen qua synthese routes hebben- dus precursors.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Ik zie dat er bij een rc-vendor 5-apb in poeder beschikbaar is. Waarom is de 6-apb nu dan zo schaars? Of bieden ze deze 5-apb aan en is dit een mislukte batch 6-apb? Ik vertrouw het zaakje niet... Ook hebben ze 5-eapb in het assortiment maar dat lijkt me helemaal niks.
Je kan het nu niet testen maar als de testcentra weer open zijn zou ik zeker even langs gaan als besluit tot kopen.

Buu

Wijs gebruiker
Je kunt 6-APB online nog bestellen. 5-APB en 5-MAPB zijn ook prima opties van wat ik begreep.
Dat weet ik, maar voor extreme prijzen. Er moet een reden zijn dat het niet meer volop te koop is zoals een halfjaar geleden.

VJ_LSD72

Bewuste gebruiker
Sjeezus. Heb wat 5-APB besteld en ontvangen en mijn god wat een vreselijk chemische lucht heeft dat zeg. Ik ben bekend met de geur van 5-MAPB en 6-APB maar deze spant echt de kroon. Heb 'm ook maar even aan een EZ-Test onderworpen en waar normaal met 6-APB de test donkerbruin uitslaat gaat de 5-APB van eerst geel naar heel goor groen... Deze vertrouw ik dus ff niet en gaat zodra het kan naar een lab.

Buu

Wijs gebruiker
Sjeezus. Heb wat 5-APB besteld en ontvangen en mijn god wat een vreselijk chemische lucht heeft dat zeg. Ik ben bekend met de geur van 5-MAPB en 6-APB maar deze spant echt de kroon. Heb 'm ook maar even aan een EZ-Test onderworpen en waar normaal met 6-APB de test donkerbruin uitslaat gaat de 5-APB van eerst geel naar heel goor groen... Deze vertrouw ik dus ff niet en gaat zodra het kan naar een lab.
Houd ons up to date.

VJ_LSD72

Bewuste gebruiker
Spierwit en de bijgevoegde PDF over het product zegt Hydrochloride. Kan ik je wel in een privé bericht toesturen als je wilt.

Wowflow

Experimenterende gebruiker
Ik heb vermoedelijk exact dezelfde gekocht, in zakjes van 0,35 gram. Direct bij binnenkomst had ik er al geen goed gevoel bij, die extreem chemisch ruikende, spierwitte poeder.

Verschillende testlocaties zijn op afspraak weer geopend, alleen helaas niet in mijn omgeving.

Laat maar weten als je resultaten of meer info over je 5-apb hebt!

VJ_LSD72

Bewuste gebruiker
Morgenavond lever ik het goedje in bij de testservice als ze me binnenlaten. Heb ondertussen elders 5-APB weten te bemachtigen en deze ruikt en ziet er in ieder geval weer uit zoals 5-MAPB en 6-APB.

VJ_LSD72

Bewuste gebruiker
Ik heb een Froehde drugstest besteld en ontvangen en thuis even zelf wat geëxperimenteerd met 5-APB van 2 verschillende vendors (witte en beige poeder) en als extra nog ter vergelijk 6-APB getest en alle drie geven ze precies dezelfde donkerzwarte/paarse kleuruitslag. Tussen de 5-APB en de 6-APB van ene niet nader genoemde vendor zit weinig kleur en geurverschil. Volgens de kleurenstaal zou het verschil tussen 5 en 6-APB zichtbaar moeten zijn maar dat is dus niet gelukt. Nu kan het ook zo zijn dat de Froehde-test niet helemaal lekker is. Nou ja, labtest na Hemelvaart zal meer uitsluitsel moeten geven. Tot die tijd blijft het spulletje opgeborgen.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Ik heb een Froehde drugstest besteld en ontvangen en thuis even zelf wat geëxperimenteerd met 5-APB van 2 verschillende vendors (witte en beige poeder) en als extra nog ter vergelijk 6-APB getest en alle drie geven ze precies dezelfde donkerzwarte/paarse kleuruitslag. Tussen de 5-APB en de 6-APB van ene niet nader genoemde vendor zit weinig kleur en geurverschil. Volgens de kleurenstaal zou het verschil tussen 5 en 6-APB zichtbaar moeten zijn maar dat is dus niet gelukt. Nu kan het ook zo zijn dat de Froehde-test niet helemaal lekker is. Nou ja, labtest na Hemelvaart zal meer uitsluitsel moeten geven. Tot die tijd blijft het spulletje opgeborgen.
Thnx voor de update. Die thuis tests kunnen maar lastig onderscheid maken dacht ik.

VJ_LSD72

Bewuste gebruiker
Thnx voor de update. Die thuis tests kunnen maar lastig onderscheid maken dacht ik.
Het Froehde-kleurenkaartje geeft aan dat 5-APB lichtblauw zou zijn en 6-APB donkerpaars. De 5 & 6-APB werden heel snel donkerzwart/paars welke volgens de kleurenkaart 3-HO-PCE (zwart) of 6-APB (donkerpaars) zou zijn.

VJ_LSD72

Bewuste gebruiker
https://ibb.co/dPSJF0G <hires versie>

Zweevteev

Wijs gebruiker
Following. Ben vrij zeker dat ik mijn 5-APB van dezelfde vendor heb en man, wat een extreem chemische lucht...

Zweevteev

Wijs gebruiker
Het Froehde-kleurenkaartje geeft aan dat 5-APB lichtblauw zou zijn en 6-APB donkerpaars. De 5 & 6-APB werden heel snel donkerzwart/paars welke volgens de kleurenkaart 3-HO-PCE (zwart) of 6-APB (donkerpaars) zou zijn.
Ik kwam net deze afbeelding tegen. Die impliceert dat 5-APB/6-APB en MDMA/MDA/MDE nagenoeg hetzelfde zouden zijn qua kleur bij Froehde.

froehde-reagent-test-kit-416x363.jpg

Misschien is er nog hoop. :tonguewink:

MDMAZIING

Badass junkie
De vendor waar we het over hebben verkoopt ook slechte rc benzos de laatste tijd. En 6-apb waar helemaal geen benzofury in zit. Ik zie nu dat ze hun trustpilot van hun website hebben gehaald omdat ze de laatste tijd veel slechte reviews kregen.

Zweevteev

Wijs gebruiker
De vendor waar we het over hebben verkoopt ook slechte rc benzos de laatste tijd. En 6-apb waar helemaal geen benzofury in zit. Ik zie nu dat ze hun trustpilot van hun website hebben gehaald omdat ze de laatste tijd veel slechte reviews kregen.
Ik weet niet of we het dan echt over dezelfde hebben, want de trustpilot staat er nog en ze adverteren niet dat ze 6-APB verkopen (tenminste, niet meer in ieder geval).

Laatst bewerkt:

MDMAZIING

Badass junkie
Ik weet niet of we het dan echt over dezelfde hebben, want de trustpilot staat er nog en ze adverteren niet dat ze 6-APB verkopen (tenminste, niet meer in ieder geval).
ja klopt, ze verkopen geen 6apb meer. Maar toen het weer terug was verkochten ze 6apb waar helemaal geen 6apb in zat. Echt erg. Maar ik zie die trustpilot niet meer, dus misschien inderdaad een andere verkoper. Maar aan die verpakkingen te zien denk ik wel dat ik weet welke lol

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
ja, ik zie trustpilot ook staan.. te goeie recensies?

ik zie dat ze zelfs NEP drugs verkopen 🤣🤣🤣

MDMAZIING

Badass junkie

De laatste tijd kregen ze zoveel slechte recensies dat ze het verwijdert hebben. Echter ik kan die trustpilot niet zien staan. :P

Zweevteev

Wijs gebruiker

Ja, nu dat ik al deze verhalen hoor verbaast het me echt enorm dat ze extreem veel 5-sterren recensies hebben. Ze gaan eigenlijk ook overwegend over de snelheid van bezorging en niet over de producten zelf. Ondanks dat veel mensen gewoon "makkelijk hun high willen hebben" en hun RC's niet laten testen (en dus maar gewoon 5-sterren erop gooien als ze überhaupt wat voelen en ze zich er goed bij voelen) zou je denken dat de mensen die het wél doen en inderdaad slechte resultaten terugkrijgen dat ook wel kenbaar zouden maken op Trustpilot, maar zelfs bij de 1-ster beoordelingen is dat amper terug te zien. Heel apart.

Bovenaan