Dat je denkt dat het dan niet te zien is op een drugstest.labradoor zei:wat heeft dat met faken te maken?
Lees die door. Dan kun je zien of het uit je lichaam is als je de test moeten nemen.pascal828 zei:Lees anders dit topic even door: klikkerdeklik
Gast, dit meen je toch niet hè?!labradoor zei:ik wil schoon zijn bij een eventuele drugs test.is dat faken?
Maar als je chronisch blowt kan het tot 3 weken in je lichaam blijven.labradoor zei:als ik geen verboden middelen in min lichaam heb,heb ik een voorsprong.
ik rook niet dagelijks en als ik mijn rijbewijs voorgoed kwijt raak dan heb ik geen keus.
maar als je een week niet heb geblowd ben je niet onder invloed meer.
labradoor zei:ik hoop dat je gelijk heb dat is in mijn voordeel.
het is wel eerlijker als ze het zo testen.
uiteindelijk draaid het om mijn rijvaardigheid en verkeersinzicht.
deze agente wil me gewoon terug pakken.
onprofesioneel om me gestoord te verklaren en mijn rijbewijs gelijk voorgoed af wil pakken.
ik vind dit te ver gaan.
Petrovic zei:Sporten niet, want dan gaat alle aandacht in je lichaam naar je spieren. Niets versneld het als ik het goed heb. al zou te weinig water drinken wel een negatief effect hebben.
Precies, dat denk ik ook, niet noemenswaardig.W.F.L. zei:Petrovic zei:Sporten niet, want dan gaat alle aandacht in je lichaam naar je spieren. Niets versneld het als ik het goed heb. al zou te weinig water drinken wel een negatief effect hebben.
Voor THC heb ik geen idee, maar voor amfetamine enzo lijken water en warmte me wel versnellend. Maar dat zal wel te verwaarlozen zijn bij een drugstest natuurlijk.