afbraakproces versnellen

labradoor

Belezen gebruiker
kan je het afbraakproces van stoffen in je systeem versnellen.
bv door meer water te drinken,te sporten,veel zweten,citroen of wat dan ook.
weet iemand daar iets over?

W.F.L.

Badass junkie
Kan wel, op de manieren die jij zegt, behalve citroen dan, lijkt me een lulverhaal. Maar als je daarmee hoopt om een drugstest voor cannabis te faken is het verloren moeite. :P

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Sporten niet, want dan gaat alle aandacht in je lichaam naar je spieren. Niets versneld het als ik het goed heb. al zou te weinig water drinken wel een negatief effect hebben.

labradoor zei:
ik wil schoon zijn bij een eventuele drugs test.is dat faken?
Gast, dit meen je toch niet hè?!

labradoor

Belezen gebruiker
als ik geen verboden middelen in min lichaam heb,heb ik een voorsprong.
ik rook niet dagelijks en als ik mijn rijbewijs voorgoed kwijt raak dan heb ik geen keus.
maar als je een week niet heb geblowd ben je niet onder invloed meer.

pascal828

Badass junkie
labradoor zei:
als ik geen verboden middelen in min lichaam heb,heb ik een voorsprong.
ik rook niet dagelijks en als ik mijn rijbewijs voorgoed kwijt raak dan heb ik geen keus.
maar als je een week niet heb geblowd ben je niet onder invloed meer.
Maar als je chronisch blowt kan het tot 3 weken in je lichaam blijven.
Bij incidenteel gebruik tot 3 dagen, dus laten we zeggen 1 keer in de zoveel weken.
Maar als ik mij niet vergis hebben ze ook apparatuur waar ze kunnen zien of je nou onder invloed bent of dat het gewoon nog in je bloed zit. (Correct me if i'm wrong)

labradoor

Belezen gebruiker
ik hoop dat je gelijk heb dat is in mijn voordeel.
het is wel eerlijker als ze het zo testen.
uiteindelijk draaid het om mijn rijvaardigheid en verkeersinzicht.
deze agente wil me gewoon terug pakken.
onprofesioneel om me gestoord te verklaren en mijn rijbewijs gelijk voorgoed af wil pakken.
ik vind dit te ver gaan.

-tomz0r

Belezen gebruiker
labradoor zei:
ik hoop dat je gelijk heb dat is in mijn voordeel.
het is wel eerlijker als ze het zo testen.
uiteindelijk draaid het om mijn rijvaardigheid en verkeersinzicht.
deze agente wil me gewoon terug pakken.
onprofesioneel om me gestoord te verklaren en mijn rijbewijs gelijk voorgoed af wil pakken.
ik vind dit te ver gaan.

Als het wettelijk gegrond is dan hebben ze er al het recht toe en moet je niet klagen. Had je je maar aan de wet moeten houden. Die is er niet voor niks natuurlijk.

labradoor

Belezen gebruiker
dus omdat ik een wet heb overtreden mag de politie liegen over mijn rijgedrag,mooie boel is dat.
gelukkig hebben we nog advocaten.

W.F.L.

Badass junkie
Petrovic zei:
Sporten niet, want dan gaat alle aandacht in je lichaam naar je spieren. Niets versneld het als ik het goed heb. al zou te weinig water drinken wel een negatief effect hebben.

Voor THC heb ik geen idee, maar voor amfetamine enzo lijken water en warmte me wel versnellend. Maar dat zal wel te verwaarlozen zijn bij een drugstest natuurlijk.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Water helpt alleen bij hydrofiele stoffen, en aangezien THC een lipofiele stof is zal het weinig helpen.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
W.F.L. zei:
Petrovic zei:

Voor THC heb ik geen idee, maar voor amfetamine enzo lijken water en warmte me wel versnellend. Maar dat zal wel te verwaarlozen zijn bij een drugstest natuurlijk.
Precies, dat denk ik ook, niet noemenswaardig.

labradoor

Belezen gebruiker
ben inmiddels gestopt en moet over 4 maanden voor cbr rijvaardigheids-onderzoek.
het is uit mijn lichaam en dat wil ik zo houden ook.
bedankt voor jullie reakties.

speedjunky69

Bewuste gebruiker
wat amfetamine betreft blijftv 2-3 dagen aantoonbaar in urine uitscheiding kan versneld worden door bijv hoge doseringen vit c of andere middlen die zuurgraad verhogen dan scheidden de nieren het sneller uit.....

Bovenaan